کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش علی لاریجانی به اقدامات سخیف ترامپ

10 بهمن 1395 ساعت 9:17

این حادثه از طرفی هراس این دولت را ظاهر کرد و نشان داد که آنان از سایه خود هم می ترسند و هم روحیه خشن نژاد پرستانه آنان را که پشت ظاهر عوام فریبانه دموکراسی خواهی و حقوق بشر پنهان شده است را به همگان نشان داد.


به گزارش سرویس سیاسی جهان نیوز به نقل از ایرنا، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی درمورد به اقدام اخیر دولت آمریکا در لغو صدور روادید برای اتباع برخی کشورهای اسلامی به ویژه اتباع ایرانی اظهارداشت: این اقدام دولت آمریکا، سخیف بودن در بینش و رفتار آنها را بیشتر نشان می دهد. 

وی افزود: البته این حادثه از طرفی هراس این دولت را ظاهر کرد و نشان داد که آنان از سایه خود هم می ترسند و هم روحیه خشن نژاد پرستانه آنان را که پشت ظاهر عوام فریبانه دموکراسی خواهی و حقوق بشر پنهان شده است را به همگان نشان داد.

رییس مجلس ادامه داد: در غیر این صورت کشوری که از قدرت امنیتی برخوردار باشد با دلهره، اضطراب و هراس چنین تصمیماتی را نمی گیرد، مخصوصا ذکر نام ایران در این میان آن هم به بهانه نگرانی از اقدامات تروریستی به شوخی شباهت بیشتری دارد. 

لاریجانی خاطرنشان کرد: بر کسی پوشیده نیست که ایران همواره در مقابل تروریست ها در سال های گذشته ایستاد و بعدها برخی کشورها به این جریان پیوستند.
وی همچنین گفت: ایران کشوری امن و متکی بر خود است و بر خلاف روش نااهلانه آمریکا زمینه مراودات اجتماعی را بین ملل به خوبی فراهم می‌کند و براساس ارزش‌های اسلامی از همزیستی مسالمت‌آمیز همه ملل با عقاید گوناگون حمایت می‌کند و در مبارزه با تروریسم نیز راسخ است و دچار بازی‌های کودکانه برخی کشورها نمی‌شود.


کد مطلب: 500374

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/500374/واکنش-علی-لاریجانی-اقدامات-سخیف-ترامپ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com