پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اتلتیک بیلبائو 2-2 اتلتیکو مادرید

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب: 499260
شاگردان دیگو سیمئونه در تیم اتلتیکو مادرید در سن مامس جدید متوقف شدند.
اتلتیک بیلبائو 2-2 اتلتیکو مادرید
تیم‌های اتلتیک بیلبائو و اتلتیکو مادرید امشب از ساعت 18:45 در سن مامس جدید و به قضاوت آقای ایگلسیاس ویلانووا به مصاف یکدیگر رفتند. دیدار تیم‌های چهارم و نهم جدول رده بندی.
ترکیب اصلی
ترکیب اصلی - اتلتیک بیلبائو - اتلتیکو مادرید - لالیگا
گزارش نیمه اول
بازی هنوز جا نیفتاده بود که میهمان در اولین حمله خود به گل رسید. کوکه با سانتر هوشمندانه خود خیلی زود تیمش را پیش انداخت. اتلتیکو خیلی خوب بازی را شروع کرده و به نظر از انگیزه زیادی برای پیروی برخوردار است. بیلبائو در ادامه کنترل بازی را در دست گرفت و روی شوت رائول گارسیا که با اشتباه مویا نیز همراه شد می‌توانست به گل برسد که توپ به بیرون رفت. حملات میزبان با ضدحملات خطرناک میهمان پاسخ داده می‌شد و کاراسکو به تنهایی در دو صحنه می‌توانست اختلاف را دو برابر کند که البته موفق نبود. در ادامه بازی بیشتر با خطاهای دو تیم بارها متوقف شد. در حالی که به نظر می رسید این نیمه با همان یک گل به سود اتلتیکو به پایان برسد، میزبان در آخرین دقایق بازی توسط لکوئه به گل رسید. نیمه اول نیز با همین نتیجه به پایان رسید. سیمئونه پس از این گل تمام عناصر هجومی‌اش را به میدان فرستاد تا تیمش آهنگ هجومی‌تری به خود بگیرد. کوریا، گایتان و تورس هر سه به میدان آمدند. گابی، کاراسکو و گامیرو نیز از بازی بیرون رفتند. 
گزارش نیمه دوم
نیمه دوم نیز جذاب آغاز شد و رائول گارسیا با ضربه سر می‌توانست برای اولین بار تیمش را پیش بیندازد که ضربه او را مویا مهار کرد. از آن طرف دیگو گودین نیز روی یک کرنر می توانست تیمش را پیش بیندازد که ضربه سر او را دروازه بان مهار کرد. اما میزبان سرانجام برای اولین بار در این بازی با ضربه سر ده مارکوس پیش افتاد. میهمان در ادامه فشار بیشتری روی دروازه میزبان وارد کرد تا بتواند به گل تساوی دست پیدا کند اما بیلبائو نیز در ضد حملات خطرناک نشان می‌داد و در یکی از پاتک‌های خود می‌توانست توسط مونیایین به گل برسد که ضربه محکم او را مویا مهار کرد. در این دقایق چیزی که بیش از همه به چشم می‌آید، گیر افتادن بازیکنان اتلتیکو مادرید در تله آفساید است. آنخل کوریا اما در یکی از بهترین موقعیت های اتلتیکو می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه محکم او از کنار دروازه به بیرون رفت. حملات میهمان سرانجام نتیجه داد و گریزمان به داد سیمئونه رسید. والورده پس از این گل دو تعویض تقریبا دفاعی انجام داد تا نشان دهد به یک امتیاز راضی‌ست. بازی در این دقایق بسیار زیبا و دیدنی دنبال می‌شود.  اتلتیکو در سه دقیقه پایانی سه کرنر متوالی زد که از هیچکدام هم استفاده نکرد. فشار وحشتناک شاگردان سیمئونه در نهایت به جایی نرسید و در نهایت نیز بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
شرح گل‌ها
گل اول اتلتیکو مادرید (کوکه، دقیقه 3): حرکت خوب گامیرو و کاراسکو در کناره‌های زمین و پاس رو به عقب وینگر بلژیکی به کوکه با سانتر هافبک اسپانیایی همراه شد و در بین راه به نظر رسید که گریزمان نیز روی آن تاثیر گذاشت اما گل به نام کوکه ثبت شد.
آنتوان گریزمان - اتلتیکو مادرید - اتلتیک بیلبائو - لالیگا
گل اول اتلتیک بیلبائو (لکوئه، دقیقه 42): روی حرکت خوب ویلیامز پشت محوطه اتلتیکو مادرید و پاس خوب او بود که لکوئه تقریبا از روی خط محوطه در میان غفلت مدافعین میهمان باشوتی سرکش دروازه را باز کرد.
لکوئه - سن خوزه - اتلتیک بیلبائو - لالیگاگل دوم اتلتیک بیلبائو (ده مارکوس، دقیقه56): سانتر عالی رائول گارسیا را اسکار ده مارکوس پیش تاخته با ضربه سری زیبا به گوشه دروازه مویا هدایت کرد.
گل دوم اتلتیکو مادرید (آنتوان گریزمان، دقیقه 80): شوت رو پا، محکم و دقیق گریزمان از فاصله حدود بیست و پنج متری به زیبایی هر چه تمام تر در گوشه پایین دروازه بیلبائو جای گرفت. 
آمار بازی
آمار بازی - اتلتیک بیلبائو - اتلتیکو مادرید - لالیگا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *