پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
قاضی پور بیان کرد

رسیدگی به پلاسکو بر عهده وزارت راه بود

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 499100
مسئولیت رسیدگی به بافت‌های فرسوده شهری بر عهده وزارت راه و شهرسازی است اما در ارتباط با ساختمان پلاسکو از هرجا حرف به میان آمد اما صحبتی از مسئولیت وزارت راه در قبال فرسودگی این ساختمان و رسیدگی به حل معضلات آن مطرح نشد.
رسیدگی به پلاسکو بر عهده وزارت راه بود
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری جهان نيوز به نقل از فارس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم  ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو گفت: مسئولیت رسیدگی به بافت‌های فرسوده شهری بر عهده وزارت راه و شهرسازی است اما در ارتباط با ساختمان پلاسکو از هرجا حرف به میان آمد اما صحبتی از مسئولیت وزارت راه در قبال فرسودگی این ساختمان و رسیدگی به حل معضلات آن مطرح نشد.

سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس اظهارداشت: از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظار داریم تا نسبت به اشتغال کارگران شاغل در ساختمان پلاسکو هرچه سریعتر اقدام کنند.

قاضی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: ما پس از شروع به کار مجدد مجلس و ارائه گزارش کمیسیون عمران در مورد حادثه ساختمان پلاسکو اقدامات لازم را در خصوص سؤال از وزرا خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *