جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
ترامپ در مصاحبه با فاکس‌ نیوز:

ترامپ : توئیت کردن را دوست ندارم

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب: 498522
رئیس‌ جمهور منتخب آمریکا علیرغم استفاده بیش از اندازه اش از توئیتر، در مصاحبه ای اعلام کرد که علاقه‌ ای به استفاده از این رسانه اجتماعی ندارد.
ترامپ : توئیت کردن را دوست ندارم
به گزارش جهان نيوز ، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا که قرار است ۲ روز دیگر یعنی ۲۰ ژانویه سال جاری میلادی پس از مراسم تحلیف، سکّان کاخ سفید را به دست گرفته و رسماً رئیس جمهور آمریکا شود، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز درباره برخی موضوعات به اظهارنظر پرداخت.

رئیس جمهور منتخب آمریکا در واکنش به انتقادهای تعدادی از دموکرات ها مبنی بر عدم حضورشان در مراسم تحلیف وی در روز جمعه هفته جاری تصریح کرد: از آنجائیکه به شدت به صندلی های این مراسم نیاز داریم، امیدوارم آن ها کارت دعوتشان را به من بدهند.

وی در این مصاحبه به اظهارات «جان لوئیس» (John Lewis) از نمایندگان کنگره آمریکا که در مصاحبه هفته گذشته خود، «دونالد ترامپ» را به دلیل دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر در این کشور با عنوان «رئیس جمهور نامشروع» خطاب کرده بود نیز اینچنین پاسخ داد: به نظرم وی فقط می خواست تحسین اطرافیان را به خودش جلب کند؛ اما در گرداب دروغ بدی گرفتار شد.

«دونالد ترامپ» در ادامه علیرغم استفاده فروان خود از رسانه اجتماعی توئیتر تأکید کرد: من توئیت کردن را دوست ندارم؛ زیرا کارهای دیگری دارم که باید آن ها را به انجام برسانم. اما رسانه‌ های متقلب و مطبوعات بسیار متقلبی داریم. لذا تنها راه من این است که از این طریق اقدام آنها را خنثی کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *