يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۵
عضو فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با جهان نیوز:

مشکلات ورزش کشور تا زمانی که هزینه‌ها، منابع درآمدی و قراردادها شفاف نشود، ادامه دارد

سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 833330
قاضی زاده گفت: تا زمانی که قراردادها، منابع درآمدی و هزینه‌های آن شفاف نشود این مشکلات در ورزش پا برجا خواهد بود و این ساختاری است که وزارت ورزش باید آن را پیگیری، مدیریت و حداقل راهبری کند.
مشکلات ورزش کشور تا زمانی که هزینه‌ها، منابع درآمدی و قراردادها شفاف نشود، ادامه دارد
گروه ورزشی جهان نيوز: بذل و بخشش‌های میلیاردی از بیت‌المال، غیب شدن پول‌ها پس از تخصیص، بی ثباتی در مدیریت باشگاه‌های ورزشی، عدم شفافیت مالی قراردادها، ناکامی‌های مدیریتی، حذف تیم‌ها و مواردی از این دست سال هاست که باعث تکدر خاطر مردم به خصوص فوتبال دوستان شده است. لذا در روزهای اخیر انتقادها از وزیر ورزش هم که تاکنون دو مرتبه از مجلس کارت زرد گرفته، افزایش یافته است.
 
در همین رابطه سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جهان نيوز، اظهارداشت: تا زمانی که قراردادها، منابع درآمدی و هزینه‌های آن شفاف نشود این مشکلات در ورزش پا برجا خواهد بود و این ساختاری است که وزارت ورزش باید آن را پیگیری، مدیریت و حداقل راهبری کند. در حوزه اجرا باید بتواند در تمام سطوح ورزشی اعم از فدراسیون‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی آن را پیاده سازی کند.
 
وی در ادامه افزود: تا این اتفاق از یک رویه و دستورالعمل واحد و مشخصی برخورد نباشد هر روزه شاهد تکرار چنین اتفاقات و رویدادهایی خواهیم بود که غیر از آسیب زدن به چهره ورزش و ایجاد یاس و سرخوردگی بین علاقه مندان و هواداران ثمره دیگری به همراه نخواهد داشت. این جز ساختار و وظایف اصلی و قانونی وزارت ورزش و جوانان بوده و است.
 
عضو فراکسیون ورزشی مجلس با اشاره به برگزاری جلسات متعددی در این باره، گفت: تعهداتی داده شده، اما متاسفانه در عمل اجرا نشده است و این موضوعات چندین و چند بار در قراردادهای متعدد خارجی و حتی باشگاهی دیده شده است. وزیر هم به خاطر همین موضوعات تا به امروز دو مرتبه کارت زرد گرفته است.
https://jahannews.com/vdchxxn6v23nxxd.tft2.html
jahannews.com/vdchxxn6v23nxxd.tft2.html
برچسب ها: وزارت ورزش
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
معضل عدم شفافیت در درآمدها و هزینه ها و پرداختها فقط مشکل عرصه ورزش و فوتبال ما نیست بلکه مشکل بسیاری از سازمانها و شرکتهای دولتی و خصولتی هم هست
یزدان
Iran, Islamic Republic of
مشکلات ورزش زمانی حل میشه که باسواد اهل ورزش راس کار باشه
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
تا زماني كه سایه نشین ها در همه عرصه ها كه ورزش هم يكي از آن عرصه ها كنار نروند مشكل كشور حل نمي شود.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
معادل فارسي مافيا شده سايه نشين !!؟
ناصرامینی
Iran, Islamic Republic of
جناب قاضی زاده،ازبایدهانگوییداز چه کردید هاییکه براشفافیت با اعمال نظر وجایگاه نظارتی ای که دارید بگویید