جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۸
حمید درخشان در گفتگو با جهان نیوز:

شانس ایران برای صعود از آمریکا و ولز بیشتر است/ ملی پوشان تمرکزشان را فقط روی بازی بگذارند؛ آنجا جای فضای مجازی نیست/ این تیم می‌تواند تاریخ سازترین تیم ایران در جام جهانی باشد

يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 819591
بازیکن اسبق تیم ملی با بیان اینکه در دیدار ایران و انگلیس بهترین نتیجه ممکن برای تیم ملی، تساوی است، خاطرنشان کرد: زمانی که نگاه می‌کنیم این توانایی در بین بازیکنان تیم ملی وجود دارد که نمایش قابل قبولی در برابر تیم فوتبال انگلیس به نمایش بگذارند.
شانس ایران برای صعود از آمریکا و ولز بیشتر است/ ملی‌پوشان به حواشی فضای مجازی توجه نکنند/ این تیم می‌تواند تاریخ سازترین تیم ایران در جام جهانی باشد
گروه ورزشی جهان نيوز: حمید درخشان کارشناس فوتبال و بازیکن اسبق تیم ملی در گفتگو با جهان نيوز اظهار داشت: برای فوتبال ما که تفاوت زیادی با فوتبال انگلیس دارد، قطعا کار سختی پیش روی بازیکنان تیم ملی است و این تفاوت در این بازی دیده خواهد شد. اما به هر حال به خاطر کشورمان، نگاه به این بازی، ملی است و به این اعتقاد داریم.
 
وی با بیان اینکه در دیدار ایران و انگلیس بهترین نتیجه ممکن برای تیم ملی، تساوی است، خاطرنشان کرد: زمانی که نگاه می‌کنیم این توانایی در بین بازیکنان تیم ملی وجود دارد که نمایش قابل قبولی در برابر تیم فوتبال انگلیس به نمایش بگذارند. البته این اتفاق با تلاش زیاد بازیکنان رقم خواهد خورد.
 
این کارشناس فوتبال درباره احتمال پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس، گفت: اگر روی کاغذ بررسی کنیم پوئن‌های تیم انگلیس بیشتر از تیم ملی ماست، اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و هیچ چیز در جام جهانی غیر ممکن نیست و این تیم می‌تواند تاریخ سازترین تیم فوتبال ایران در جام جهانی باشد.
 
درخشان در پاسخ به این سوال که می‌توان در این رقابت‌ها  انتظار شروع فوق‌العاده از تیم ملی فوتبال را داشت، بیان کرد: در بازی با انگلیس به خاطر سبک بازی‌ که ما داریم شروع کننده نخواهیم بود. باید تهاجمات این تیم و نقطه قوت آن را کنترل کنیم. اینکه چقدر توانایی داشته باشیم آن نقطه قوت تیم حریف را کنترل کنیم این یک بحث دیگر است.

وی درباره شانس صعود ایران به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، گفت: احتمال صعود انگلیس به عنوان اولین تیم این گروه بسیار بالا است. اما در بین ایران، آمریکا و ولز با توجه به انرژی و انگیزه بچه‌ها و تلاشی که می‌کنند شانس ایران برای صعود از آمریکا و ولز درکنار انگلیس بیشتر است.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره وحدت و انسجام تیم ملی فوتبال ایران، بیان کرد: فکر می‌کنم با آمدن کی‌روش این انسجام و وحدت صورت گرفته باشد. تلاش بچه‌ها در کنار نظم، انضباط و انسجام می‌تواند خیلی به آن‌ها کمک کند.
 
درخشان در پایان درباره حاشیه سازی‌ها در رسانه‌ها و فضای مجازی برای تیم ملی ایران، گفت: بچه‌ها تمرکز خودشان را فقط برای بازی کردن در داخل زمین بگذارند و به این حواشی توجه نداشته باشند. آنجا جای فضای مجازی نیست و جای تمرکز زیاد برای یک بازی خوب است. فقط به فکر نتیجه و بازی خوب باشند.
https://jahannews.com/vdcaoona649n6m1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaoona649n6m1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
موبایل رو باید از بازیکنان فوتبال بگیرند
این یک سم واقعی برای روحیه فوتبالیست‌های ماست
داریوش
Iran, Islamic Republic of
فضای مجازی مهم نیست در فضای حقیقی همه ی مردم ایران از تیم ملی حمایت می کنند.
امین
Iran, Islamic Republic of
احساس میکنم کارشناسا نظراتشون جهت دار هست ...
h
پیشنهاد می شود همه کسانی که می توانند در بازگشت تیم ملی از جام جهانی با هر نتجه ای، حتی اگر هیچ امتیازی کسب نکنند به استقبال آنها رفته و مورد تشویقشان قرار دهند. چرا که بعضی از سلبریتی ها و بدخواهان جهوری اسلامی در خارج و داخل به آنها توهین کرده و چنین وانمود می کنند که مردم به استقبال آنها نخواهند رفت..
Iran, Islamic Republic of
حمید خان درود بر تو پیشکسوت غیرتمند
شاهین
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله امریکا و انگلیس را می بریم و به دور بعد صعود می کنیم.
شاهین طبری
France
6 تا از انگلیس خوردیم.
بازی امریکا و ولز را دیدم. با این وضعیت شانسی جلوی آمریکا نداریم و ممکن با اختلاف 2 یا 3 گل ببازیم. .
Iran, Islamic Republic of
دروازه بان خوبی داریم به هیچ توپی نه نمی گه
علی برکت الله