کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با جهان نیوز:

در قضایای اخیر ای کاش بعضی خواص سکوت می‌کردند/ آنها که به نظام اتهام زدند و قضاوت عجولانه کردند، جبران کنند/ هرکسی با هر توانی باید به جهاد تبیین بپردازد/ حتی کسانی که انقلاب را دوست ندارند به خاطر ایران بیدار باشند

1 آذر 1401 ساعت 15:47

آیت‌الله علیرضا اسلامیان گفت: ای کاش بعضی خواص سکوت می‌کردند؛ در روزهای اول برخی‌ها چه قضاوت‌های عجولانه‌ای کردند و اتهاماتی را نصیب نظام کردند، اکنون وقت جبران است.


گروه سیاسی جهان نیوز: آیت‌الله علیرضا اسلامیان، نماینده مردم استان چهارمحال‌وبختیاری در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با جهان نیوز درباره حمایت دشمنان از اغتشاشات اخیر در کشور، اظهارداشت: همه این اغتشاشات برهان قاطعی بر اقتدار نظام اسلامی است، چراکه دشمن از ابتدای انقلاب هر تلاشی که می‌توانست انجام داد و کاری نمانده که بتوانند و انجام نداده باشند.
 
وی با اشاره به تاثیر معکوس فشارها بر جمهوری اسلامی، گفت: امروز به دنیا و حتی برای آنها که دیر می‌فهمند یا نمی‌فهمند ثابت شده که فشارها اثر معکوس داشته و قدرت نظام آنها را زمین گیر کرده است، چراکه همه راه‌ها را رفته و به بن بست خورده‌اند. البته اینها از بعضی نارسایی‌ها در داخل استفاده کردند، هرچند که همین عبارت نارسایی هم خود جفا به نظام اسلامی است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه توصیه کرد: درباره جهاد تبیین واقعاً کوتاهی شده، شاید این کوتاهی از بنده هم سر زده باشد. عده‌ای با قلم، برخی با زبان و افرادی دیگری با حضور میدانی جهاد تبیین کنند. هرکسی بر اساس توانایی خود این وظیفه را انجام دهد.
 
آیت‌الله اسلامیان در پایان درباره سکوت برخی خواص در اغتشاشات اخیر، گفت: شرایط خیلی واضح و روشن است و جای هیچ شکی نیست. حتی کسانی که به اسلام و انقلاب هم معتقد نیستند ولی کشورشان را دوست دارند باید بیدار باشند و عاقلانه برخورد کنند. اما ای کاش بعضی خواص سکوت می‌کردند؛ در روزهای اول برخی‌ها چه قضاوت‌های عجولانه‌ای کردند و اتهاماتی را نصیب نظام کردند، اکنون وقت جبران است.

بیشتر بخوانید:
سکوت خواص در این زمان گناه نابخشودنی است/ مردم باید از دستگاه قضایی قاطعیت ببینند


کد مطلب: 819504

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/interview/819504/قضایای-اخیر-کاش-بعضی-خواص-سکوت-می-کردند-نظام-اتهام-زدند-قضاوت-عجولانه-کردند-جبران-کنند-هرکسی-توانی-باید-جهاد-تبیین-بپردازد-حتی-کسانی-انقلاب-دوست-ندارند-خاطر-ایران-بیدار-باشند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com