پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۸
عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با جهان نیوز:

در قضایای اخیر ای کاش بعضی خواص سکوت می‌کردند/ آنها که به نظام اتهام زدند و قضاوت عجولانه کردند، جبران کنند/ هرکسی با هر توانی باید به جهاد تبیین بپردازد/ حتی کسانی که انقلاب را دوست ندارند باید به خاطر ایران بیدار باشند

سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 819504
آیت‌الله علیرضا اسلامیان گفت: ای کاش بعضی خواص سکوت می‌کردند؛ در روزهای اول برخی‌ها چه قضاوت‌های عجولانه‌ای کردند و اتهاماتی را نصیب نظام کردند، اکنون وقت جبران است.
در قضایای اخیر ای کاش بعضی خواص سکوت می‌کردند/ آنها که به نظام اتهام زدند و قضاوت عجولانه کردند، جبران کنند/ هرکسی با هر توانی باید به جهاد تبیین بپردازد/ حتی کسانی که انقلاب را دوست ندارند به خاطر ایران بیدار باشند
گروه سیاسی جهان نيوز: آیت‌الله علیرضا اسلامیان، نماینده مردم استان چهارمحال‌وبختیاری در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با جهان نيوز درباره حمایت دشمنان از اغتشاشات اخیر در کشور، اظهارداشت: همه این اغتشاشات برهان قاطعی بر اقتدار نظام اسلامی است، چراکه دشمن از ابتدای انقلاب هر تلاشی که می‌توانست انجام داد و کاری نمانده که بتوانند و انجام نداده باشند.
 
وی با اشاره به تاثیر معکوس فشارها بر جمهوری اسلامی، گفت: امروز به دنیا و حتی برای آنها که دیر می‌فهمند یا نمی‌فهمند ثابت شده که فشارها اثر معکوس داشته و قدرت نظام آنها را زمین گیر کرده است، چراکه همه راه‌ها را رفته و به بن بست خورده‌اند. البته اینها از بعضی نارسایی‌ها در داخل استفاده کردند، هرچند که همین عبارت نارسایی هم خود جفا به نظام اسلامی است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه توصیه کرد: درباره جهاد تبیین واقعاً کوتاهی شده، شاید این کوتاهی از بنده هم سر زده باشد. عده‌ای با قلم، برخی با زبان و افرادی دیگری با حضور میدانی جهاد تبیین کنند. هرکسی بر اساس توانایی خود این وظیفه را انجام دهد.
 
آیت‌الله اسلامیان در پایان درباره سکوت برخی خواص در اغتشاشات اخیر، گفت: شرایط خیلی واضح و روشن است و جای هیچ شکی نیست. حتی کسانی که به اسلام و انقلاب هم معتقد نیستند ولی کشورشان را دوست دارند باید بیدار باشند و عاقلانه برخورد کنند. اما ای کاش بعضی خواص سکوت می‌کردند؛ در روزهای اول برخی‌ها چه قضاوت‌های عجولانه‌ای کردند و اتهاماتی را نصیب نظام کردند، اکنون وقت جبران است.

بیشتر بخوانید:
سکوت خواص در این زمان گناه نابخشودنی است/ مردم باید از دستگاه قضایی قاطعیت ببینند
https://jahannews.com/vdce7o8vejh8zni.b9bj.html
jahannews.com/vdce7o8vejh8zni.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به اعتقاد بنده اگر فقر گرانی مسکن ازدواج و اراده واقعی برای مبارزه با رانت و اختلاس شکل بگیرد و مدیریتی اتخاذ کرد که دیگر کسی نتواند اختلاس کند تمام مشکلات حل خواهد شد. .
ایران اسلامی
Germany
آفرین صحبت شما کاملا درسته
یزدان
Iran, Islamic Republic of
چه اتهامی به نظام زدن ؟.
امیری
Iran, Islamic Republic of
۱،وقتی یحیی گل محمدی مربی تیم دولتی پرسپولیس هر روز دوعت به اشوب می کند و کسی با ایشان‌کاز نداردمطمن باشید اشوب ادامه دارد
وضعیت کردستان اسفناک است
کرد های عزیز زمان جنگ یادتان هست همین گرو ها نا امنی ایجاد کردند تا مدت ها سپاه در کردستان حضور داشت شرایط امنیتی برای مردم خوب نیست
بدانید اگر رهبری دستور بدهند ۲۰ میلیون بسیجی به تعداد ریگ های کردستان. به انجا خواهیم امد
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه طبق یک سنت غلط نانوشته در کشور ما هرکسی تحت هر عنوان و شغل و رزومه ای اعم از سیاسی و ورزشی و هنری و اجتماعی و ... به یه شهرتی برسه , به یک نوع مصونیت قضایی دست پیدا میکنه . به طوری که با تکیه به همین مصونیت به خودش اجازه میده دست به هر کاری و هر حرف و هر رفتاری هرچند غلط و نامتعارف و خلاف مصالح امنیتی و اجتماعی کشور بزنه و هیچ نهاد و شخص و سازمانی هم نمیتونه بهش نازکتر از گل بگه!!
Iran, Islamic Republic of
خواص بی بصیرت عملشان همانند اصلاح طلبان فتنه گر بود. فرقی بین داعش، اصلاح طلب ، خواص بی بصیرت و سلبریتی صهیونیستی نیست...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
هرکسی با هر توانی باید به جهاد تبیین بپردازد .