جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۶
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جهان نيوز:

حرف‌های مقامات اسرائیلی درباره تهدید نظامی علیه ایران در حد یک جوک خنده دار است/ توان اسرائیل این است که مانند دزدها بیاید یک اقدام تروریستی انجام دهد و برود/ اگر دست به اقدام بزرگی بزنند قبل از تاریخ مشخص شده ساقط می‌شوند

شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب: 818689
کوثری گفت: تهدید نظامی مقامات اسرائیلی علیه ایران فقط در حد ادعا و یک جوک خنده دار است. توانایی صهیونیست‌ها حتی در برابر گروه‌های مقاومت در غزه و حزب الله از 33 روز به 2 روز رسیده و در نهایت هم التماس آتش بس می‌کنند.
حرف‌های مقامات اسرائیلی درباره تهدید نظامی علیه ایران در حد یک جوک خنده دار است/ اسرائیل مانند دزدها یک اقدام تروریستی انجام می‌دهد و می‌رود/ دست به اقدام بزرگی بزنند قبل از تاریخ مشخص شده ساقط می‌شوند
گروه سیاسی جهان نيوز: اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جهان نيوز با اشاره به ترس صهیونیست‌ها از سقوط اسرائیل، اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس خیلی حرف‌ها می‌زند که این‌ نشان دهنده حالات رژیمی است که در حال سقوط است. این طبیعی است کسی که دارد سقوط می‌کند دست به هر کاری می‌زند که به شکلی از آن جلوگیری کند.
 
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هر حرفی را که زده در مقام عمل جلوتر بوده، گفت: به لطف خدا دانشمندان جوان ایرانی در این مدت 44 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقداماتی را انجام دادند که دستان کشور را در مقابل دشمن روز به روز پُر تر کرده است. کشورهای غربی همیشه با این تعبیر که ایران بلوف می‌زند با دستاوردهای کشور برخورد می‌کردند، اما آن‌ها دیدند که این واقعیتی است که ایران به آن رسیده.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره وضعیت سیاسی رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها در داخل خودشان هم وحدت ندارند و این رژیم نمی‌تواند یک دولت جامع و کاملی تشکیل دهد.
 
کوثری در واکنش به لفاظی‌های وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران، خاطرنشان کرد: حرف‌های مقامات اسرائیلی درباره تهدید نظامی علیه ایران فقط در حد ادعا و یک جوک خنده دار است. توانایی صهیونیست‌ها حتی در برابر گروه‌های مقاومت در غزه و حزب الله از 33 روز به 2 روز رسیده و در نهایت هم التماس آتش بس می‌کنند.
 
وی درباره پاسخ ایران به هرگونه اقدام رژیم اسرائیل علیه کشورمان، گفت: حتی اگر بخواهند جنگی را شروع کنند، قطعا به خود ایران نخواهد رسید، بلکه تیرهای غیبی هستند که ترتیب شکست آن‌ها را خیلی زودتر می‌دهند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با اشاره به ناتوانی اسرائیل در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: توان اسرائیل این است که مانند دزدها بیاید یک اقدام تروریستی انجام دهد و برود، اما خوب می‌دانند اگر دست به اقدام بزرگی بزنند خیلی سریع‌تر از آن تاریخی که مشخص شده ساقط می‌شوند.

گفتگو از محمد هادی
https://jahannews.com/vdch66n6w23nz-d.tft2.html
jahannews.com/vdch66n6w23nz-d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اسرائیل هرگز به ایران حمله نخواهد کرد اما کار پرهزینه اش برای ایران تحریک دنیا به ایران هراسی و وادار کردن قدرت ها به تحریم ایران است .
Iran, Islamic Republic of
از شما ها واقعا بعیده که اینقدر دشمن صهیونیستی را دست کم می گیرید ..
Iran, Islamic Republic of
ایشان در جبهه جنگ تحمیلی که سیم خاردار هم نداشتیم وهمه غرب واروپا واسرائیل هم،صدام را تقویت میکردند ،حضور داشتند وآنهار ا شکست دادند.شما نترس برادر من !
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده در باره تورم و اشتغال و کمبود دارو و....فرمایشی ندارید؟؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آقایان بزرگوار مجلس ترو خدا پیگیر مسکن باشید مگر شما با شعار ساخت یک میلیون مسکن به وزیر رای اعتماد ندادین؟