چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲۸
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جهان نيوز:

اصلاح طلبان حرفشان را از زبان سلبریتی‌ها می‌گویند/ نقطه تمایز اغتشاشات اخیر حضور فعال سلبریتی‌ها بود/ قدرت گیری سلبریتی‌ها مثل بلایی است که زلنسکی سر اوکراین آورد

يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب: 813993
رضایی درباره علت حضور سلبریتی‌ها در این اغتشاشات، خاطرنشان کرد: این موضوع سناریوی جدید اصلاح طلبان است که می‌خواهند حرف خود را از زبان سلبریتی‌ها بازگو کنند تا کمتر به جریان سیاسی آنها خسارتی وارد شود. این موضوعی است که سعید حجاریان در سال ۹۷ مطرح کرد و گفت ما باید حرفمان را از زبان سلبریتی ها بازگو کنیم.
نقطه تمایز اغتشاشات اخیر حضور فعال سلبریتی‌ها بود/ اصلاح طلبان حرفشان را از زبان سلبریتی‌ها می‌گویند/ قدرت گیری سلبریتی‌ها مثل بلایی است که زلنسکی سر اوکراین آورد
گروه سیاسی جهان نيوز: ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جهان نيوز درباره حوادث پس از درگذشت مرحومه مهسا امینی، اظهار داشت: فوت یک دختر جوان برای هر کسی که بویی از انسانیت برده باشد سخت و ناراحت کننده است اما تغییر آرایش موجود از فضای مطالبه‌گری به اعتراض و اغتشاشات و پس از آن حرکت تروریستی مانند زاهدان نشان می‌دهد که دشمن برنامه منسجمی برای مقابله با نظام در این برهه داشت.

وی با بیان اینکه این تغییرات صرفاً در کف خیابان و خشن شدن اعتراضات نبود، گفت: شاهد آن هستیم که گروه‌های سایبری منافقین آلبانی نشین و برخی سلطنت طلبان نیز شروع به دامن زدن به آتش اعتراضات کردند. برخی اکانت‌های منافقین و ربات‌های مجازی آنها در یک روز 1400 توئیت منتشر کرد که بخشی از ترند شدن اغتشاشات اخیر حاصل استفاده از این ربات هاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تفاوت این ماجرا با اعتشاشات گذشته بیان کرد: نقطه تمایزی که در این اغتشاشات شاهد هستیم حضور فعال سلبریتی‌ها و به نوعی ملتهب کردن این فضا توسط این گروه است، چرا که ما در اعتراضات سابق شاهد اعتراض این گروه‌ها مانند سایر اقشار جامعه بودیم اما حضور پررنگ این‌ها در اغتشاشات اخیر حاکی از یک برنامه‌ریزی عملیاتی مدون است.

رضایی درباره علت حضور سلبریتی‌ها در این اغتشاشات، خاطرنشان کرد: این موضوع سناریوی جدید اصلاح طلبان است که می‌خواهند حرف خود را از زبان سلبریتی‌ها بازگو کنند تا کمتر به جریان سیاسی آنها خسارتی وارد شود این موضوعی است که سعید حجاریان در سال ۹۷ مطرح کرد و گفت ما باید حرفمان را از زبان سلبریتی‌ها بازگو کنیم.

وی با اشاره به اینکه سلبریتی‌ها به علت اینکه دارای سواد خاصی نیستند نمی‌توانند به عنوان افراد مرجع مورد رجوع و لیدر قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: مثلا علی کریمی با این همه سر و صدایی که پدید آورد دارای مدرک دیپلم است. قدرت گیری چنین سلبریتی‌هایی دقیقا مشابه بلایی است که زلنسکی بر سر اوکراین آورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی درباره نحوه برخورد با سلبریتی‌هایی که در اغتشاشات نقش آفرینی می‌کنند، گفت: به نظرم ما در مواجهه با سلبریتی‌هایی که این چنین گستاخانه مردم را به کف خیابان آوردند و فضا را ملتهب کردند یک وظیفه مقطعی و یک وظیفه راهبردی و اساسی داریم. وظیفه مقطعی که در حال حاضر خواست بسیاری از افراد دغدغه‌مند و دلسوز انقلاب است برخورد قاطعانه و بدون اغماض با این گروه است. یک سلبریتی باید به این فهم برسد که نمی‌تواند از سفره مردم و انقلاب ارتزاق کند و هرگاه هم توانست برای گرفتن لایک و فالوئر به انقلاب لگد بزند و هیچ برخوردی با آنها نشود. دیگر مسائلی که در کوتاه مدت باید به آن توجه شود مواردی مانند نظام‌مند کردن این گروه مانند دریافت مالیات است که به نوعی یک تبعیض علیه دیگر اعضای جامعه است.

رضایی در ادامه تشریح نوع برخورد با سلبریتی‌های نقش آفرین در اغتشاشات، افزود: اما در بلند مدت به نظر می‌رسد ما نیازمند بازسازی ساختار فرهنگی کشور هستیم که این امر نیازمند یک برنامه ریزی و کارشناسی دقیق است که بخشی از آن به تنظیم و تصحیح رویکرد در این گروه هاست.

وی با بیان اینکه نباید از حرکت انقلابی برخی بازیگران، هنرمندان و ورزشکاران در دفاع از انقلاب در این چند روز اخیر غافل شد، گفت: انصافاً برخی با وجود فشارهای متعدد و هر چند در خفقان و استبداد رای موجود در سلبریتی‌ها که ممکن بود برایشان ایجاد هزینه کند از انقلاب دفاع کردند و این قابل تقدیر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان با اشاره به نقش برخی از سیاسیون در حوادث اخیر، بیان کرد: البته این لگد زدن به سفره انقلاب صرفا مختص به سلبریتی‌ها نبود بلکه برخی سیاسیون و کسانی که تا دیروز مسئول بوده‌اند و خود عامل وضع موجود تلقی می‌شوند در این ایام سعی کردند عاملی برای تشدید اغتشاشات و تنش‌ها باشند. برخی از اینها به علت ساده لوحی و ساده اندیشی خود فکر می‌کنند که این اغتشاشات می‌تواند بستری برای احیای قدرت دوباره آنها شود درصورتی که آنچه در حال رخ دادن است هدف قرار دادن اصل نظام است.

بیشتر بخوانید:
عباس آخوندی: شرایط این روزها بحرانی است
ماجرای «مهسا امینی» به طور کامل شفاف شد
پروژه فوری اصلاح طلبان؛ موج سواری بر مرگ تلخ «مهسا امینی»
احمد مازنی: مرگ مهسا امینی بهانه بود
سه گروهی که به دلیل وقایع اخیر حتما باید محاکمه شوند

زیباکلام: اگر مرگ مهسا نبود ناآرامی ها با بهانه دیگر شروع می‌شد
ناراحتی همراه با تهدید اصلاح طلبان از پایان اغتشاشات
https://jahannews.com/vdcaoenae49n6o1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaoenae49n6o1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
طرفدار اصلاح طلبان نیستم مردم ما مردم بسازی هستن ولی از ۹۷ که ترامپ تحریمها رو تشدید کرد یکبار و از پارسال که تورم شدیدتر شد بار دیگه و امسال که ۴ قلم کالا رو دولت گرون کرد اما همه چیز به دنبال اون ۴ قلم گرون شدن واقعا برای قشر کارگر و بازنشسته ای که همسان سازی حقوق نداشتن و مستاجرها خیلی سخت شد سلبریتها درآمد نجومی دارن و نمیتونن فقر و تنگدستی رو درک کنن مگه خودشون فقیر بوده باشن .
Iran, Islamic Republic of
اینایی که تو خیابونن نه اصلاح طلب میشناسن نه اصولگرا .!!!
مسعود
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان و سلبریتی ها اینها را تهییج کردند تا اغتشاش کنند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...

Iran, Islamic Republic of
۳۲ سال مملکت ما دست اصلاحات بود در این مدت نه تنها از سلبریتی ها مالیاتی گرفته نشد بلکه پر و بال بهشون دادند.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان خود را در گذشته نشان دادن که از این کشور و انقلاب فقط مقام را می خواهند آن هم برای پول به جیب زدن ، فیلم پسر وزیر رفاه دولت روحانی با وضع نامناسب در حال رقصیدن با دختران نشان از اعتقاد آنها دارد و همسویی با اغتشاش گران.
Iran, Islamic Republic of
حاصل عملکرد شما ها این وضع است
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز و مشرق ادعا میکنند که اصولگرا و طرف دار انقلاب هستند. ولی سایتهایی ساخته اند که آلبانیایی نشینها راحت میتونن با روبات و ترول دستکاری بکنند و مهندسی افکار انجام بدن شما باید این روش منسوخ شده لایک و دیس لایک را کنار بگذارید. برای یک سایت خبری این روش خبر رسانی خوب نیست. روش نظر دادن مثبت و منفی راحت قابل تغییره. هرکسی که کمی نرم افزار میدونه میتونه نتایج را تغییر بده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کاش داستان چوپان دروغگو را همه چند مرتبه بخوانیم
Iran, Islamic Republic of
باید جایگاه و وجهه سلبریتی ها که صدا و سیما و ... بهشون داده رو گرفت.
باید مثل مردم از همشون مالیات گرفت
به تخلفات و جرایم شان رسیدگی و دادگاهی بشن
آشنا
Iran, Islamic Republic of
بخوان برادر هزار بار بخون
Iran, Islamic Republic of
چر اصلاح طلبان باعث شدند اصولگرایان فرزندانشان را به اروپا و امریکا بفرستند و بعضی از آنها گرین کارت هم بگیرند؟
Iran, Islamic Republic of
کسی متوجه نوشته ایشان شد؟
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
ساختار فرهنگی هر کشوری پایه و اساس پیشرفت آن کشور است چرا در دراز مدت میخواین بازنگری کنید؟
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما دقیقا همینحاست که روز را شب می بینید عوض اینکه به مشکلات ، گرانی ها ، بیکاریو غیره رسیدگی نمایید توپ را زمین اصلاح طلبان می اندازید و مقصر را فقط آنها جلوه می دهید
Iran, Islamic Republic of
آخه اصلاح طلبا بانیان وضع موجودند
من هم صبح جمعه فهمیدم بنزین گران شده !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بعضیها هم هنوز متوجه نشدند بجای 4 قلم کالا 400 قلم کالا گران شده
Romania
اتفاقا فهمیدم نوشتم همه چیز گرون شد .
داریوش
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان قیمت ارز را 10 برابر کردند یعنی مردم 10 برابر فقیر شدند.
منصف
Iran, Islamic Republic of
تورم فعلی دستپخت دولت قبل است.
Iran, Islamic Republic of
با این مثبت همه متوجه شدن از آلبانی داری مثبت می زنی
Iran, Islamic Republic of
برای اعتراض مردم رهبر پیدا نکردید به هذیان گویی افتادید
دریغ از یه جو عقل
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اگه درست صحنه دیده بشه متوجه میشید که تمام صحنه از قبل توسط اصلاحطلبان چیده شده.
Iran, Islamic Republic of
پسرجان چرا از کاه کوه می سازی؟ سلیبریتی ها در حدواندازه کارگردانی ناآرمی ها نیستند .
Iran, Islamic Republic of
بله چون توسط اصلاح طلبان مدیریت می شوند .
Iran, Islamic Republic of
بالاخره همان طور که جماعت اصلاحاتچی امید اسراییل، هستند. جماعت لشگر دجال هم امید این‌ها هستند..