شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۲
عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با جهان نیوز:

دست دستگاه قضایی باز است و باید به تکلیف خود عمل کند/ حساب معترض از ضدانقلاب و آدمکش جداست/ آدم معترض گلوی مامور می‌برد یا آمبولانس آتش می‌زند؟!

شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب: 813926
حجت الاسلام سلیمی با اشاره به اینکه باید سازوکارهایی برای شنیده شدن اعتراضات قانونی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: دشمنان و ضد انقلاب نشان دادند که منتظر و چشم به راه هستند که از فرصت‌ها استفاده کنند.
دست دستگاه قضایی باز است و باید به تکلیف خود عمل کند/ حساب معترض از ضدانقلاب و آدمکش جداست/ آدم معترض گلوی مامور می‌برد یا آمبولانس آتش می‌زند؟!
گروه سیاسی جهان نيوز: حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جهان نيوز درباره حوادث اخیری که در کشور رخ داده، اظهار داشت: واقعیتی که امروز با آن مواجه هستیم این است که سازمان‌های جاسوسی مترصد هستند فضایی در داخل کشور باز شود که عوامل آموزش دیده خود را وارد صفوف مردم کنند و با سپر قرار دادن مردم به کشور و اموال عمومی آسیب بزنند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه هیچکس نمی‌تواند به مردم بگوید که معترض نباشید، گفت: همان طور که آقای رئیس جمهور هم گفتند اعتراض یک امر طبیعی و حق مردم است و هیچکس نمی‌تواند به مردم بگوید که معترض نباشید. نکته‌ای که در این جا وجود دارد این است که آیا کسی که معترض است گلوی مامور انتظامی را می‌برد؟ بانک، خودروی پلیس و آمبولانس را که از اموال خود مردم است را آتش می‌زند؟
 
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه باید سازوکارهایی برای شنیده شدن اعتراضات قانونی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: دشمنان و ضد انقلاب نشان دادند که منتظر و چشم به راه هستند که از فرصت‌ها استفاده کنند. باید کسانی که دستشان به تریبون‌ها می‌رسد مراقبت کنند و به موقع به مردم گزارش داده شود که ضد انقلاب از خلاء بوجود آمده استفاده نکنند.

سلیمی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید با افرادی که امنیت مردم و کشور را مورد خدشه قرار می‌دهند برخورد کند، گفت: دست دستگاه قضایی کاملا باز است و دستگاه قضایی باید به تکلیف خود عمل کند و زودتر هم نتایج را به سمع مردم برسانند. از طرفی کسانی را که معترض بودند از ضد انقلاب و آدمکش‌ها تفکیک کنند. برخی از افراد بودند که اعتراض داشتند و نمی‌دانستند چطور بیان کنند.
 
وی در پایان درباره نقش برخی از سیاسیون و سلبریتی‌ها در حوادث اخیر، بیان کرد: سیاسیونی که تحریک کننده بودند و سلبریتی‌هایی که از جیب مردم خوردند و خانه‌های صدها میلیاردی دارند و علیه امنیت کشور اقدام می‌کنند، اینها را باید از افراد معترض جدا کنند. امیدوارم مسئله هر چه سریعتر به روشنی برای مردم بیان شود.
https://jahannews.com/vdcgxw973ak9qy4.rpra.html
jahannews.com/vdcgxw973ak9qy4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حساب معترض به حکم خدا, حجاب جداست!؟.
مجید
Iran, Islamic Republic of
اعتراض با آشوب و فتنه گری متفاوت است باید با فتنه گران و سلبریتی ها و برخی سیاسیون که مردم را تهییج به آشوب کردند برخورد بشود.
Iran, Islamic Republic of
حاجی، آدم معترض اعتراضش را وسط اغتشاش و آشوبگران مطرح نمی کنه.
Iran, Islamic Republic of
باید دستگاه قضا به سرعت ی تکوین به خودش بده و زود به پرونده های کسانی که به مردم آسیب زدند رسیدگی و به نتیجه برساند تا این افراد شرور احساس امنیت نکن و با خودشون فکر کنند که در امنیت هستند و هر غلطی دلشان خواست بکنند و لیدرهایی مثل کامبیز دیرباز و .... را بیاورند در مورد فعالیتهاشون توضیح بدهند
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر نمایندگان در مسیر انقلابند و سرباز ولایت، در گذشته که سلفی بگیر بودند و آماشان غرب بود
Iran, Islamic Republic of
.....
ya
Denmark
خوا هش می شود یک ستون در سا یت بزنید به اسم جو ک روز -
این متنی است که بی . بی .سی سا یت بها یی ها در سا یتش نو شته است :
بی . بی . سی . بی طرف . صحت و شفا فیت .
- وا قعا دنیا را اینقدر احمق می دا نند
حتیم
Iran, Islamic Republic of
اگر مثل ترکیه با کودتاچیان و آشوبگران برخورد شود مملکت با ثبات میشود
Iran, Islamic Republic of
ایران از همه نظر آزادترین کشور دنیاست و خیلی قانونهای اجتماعیه ضعیفی دارد . کاش حداقل از غربیها قانونگذاری و قانونمندی رو یاد بگیریم
Iran, Islamic Republic of
...
دادار
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
من بعید میدونم برخورد سختی و شدیدی و عبرت آموز با دستگیر شدگان بشود چند روزی کلاس آموزشی بعد از مدتی به مناسبتی آزاد میشوند و دوباره به یه بهانه ای بر میگردند اغتشاش میکنند
خدا کند که قوه قضائیه اینبار خواست مردم حزب الله را عمل کند