کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پروانه معصومی، بازیگر پیشکسوت در گفتگو با جهان نیوز:

قبل از انقلاب اصلاً توجهی به هنرمندان نمی‌شد/ رعایت حجاب باعث تقویت جنبه‌های هنری خانم‌های بازیگر شده/ به خاطر نبود خلاقیت در تلویزیون، «آی‌فیلم» را می‌بینم

25 تير 1401 ساعت 12:26

معصومی درباره رعایت عفاف و حجاب در کارهای تولیدی پس از انقلاب، گفت: در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود.


گروه فرهنگی جهان نیوز: پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با جهان نیوز با اشاره به وضعیت امروز فیلم‌های تولیدی سینما و تلویزیون، اظهار داشت: من که از زمان شیوع کرونا در عرصه هنر حضور ندارم و خودم را کنار کشیدم. اما متاسفانه چند سالی است که کارها ضعیف شده و به محض اینکه کاری به اصطلاح گُل می‌کند بعد از آن هر کس سعی می‌کند به نوعی از آن کپی برداری کند و خلاقیتی وجود ندارد. خودم اگر بخواهم تلویزیون ببینم سریال‌های گذشته و شبکه «آی فیلم» را می‌بینم.
 
وی در ادامه درباره دلایل ضعف سریال‌های کنونی تلویزیون به خصوص در ایام مناسبتی، گفت: به نظرم برای این موضوع سه علت وجود دارد یکی اینکه قصه‌ها ضعیف شده، دوم اینکه کارگردانی‌ها خوب نیست و مورد سوم دستمزدهای پایین است و امیدورام به هنرمندان بیشتر برسند.
 
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با مقایسه جایگاه بازیگران در قبل و بعد از انقلاب، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب که اصلاً توجهی به هنرمندان نمی‌شد، اما پس از انقلاب این توجه نسبت به هنرمندان بهبود پیدا کرد. بعد از انقلاب یک دوره طلایی در سینما و تلویزیون داشتیم ولی آن دوره گذشت و تمام شد.
 
وی در پایان درباره رعایت عفاف و حجاب در کارهای تولیدی پس از انقلاب، گفت: ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود.


کد مطلب: 806217

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/interview/806217/قبل-انقلاب-اصلا-توجهی-هنرمندان-نمی-شد-رعایت-حجاب-باعث-تقویت-جنبه-های-هنری-خانم-های-بازیگر-شده-خاطر-نبود-خلاقیت-تلویزیون-آی-فیلم-می-بینم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com