پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۸
پروانه معصومی، بازیگر پیشکسوت در گفتگو با جهان نیوز:

قبل از انقلاب اصلاً توجهی به هنرمندان نمی‌شد/ رعایت حجاب باعث تقویت جنبه‌های هنری خانم‌های بازیگر شده/ به خاطر نبود خلاقیت در کارهای تلویزیون «آی‌فیلم» را می‌بینم

شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 806217
معصومی درباره رعایت عفاف و حجاب در کارهای تولیدی پس از انقلاب، گفت: در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود.
قبل از انقلاب اصلاً توجهی به هنرمندان نمی‌شد/ رعایت حجاب باعث تقویت جنبه‌های هنری خانم‌های بازیگر شده/ به خاطر نبود خلاقیت در تلویزیون، «آی‌فیلم» را می‌بینم
گروه فرهنگی جهان نيوز: پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با جهان نيوز با اشاره به وضعیت امروز فیلم‌های تولیدی سینما و تلویزیون، اظهار داشت: من که از زمان شیوع کرونا در عرصه هنر حضور ندارم و خودم را کنار کشیدم. اما متاسفانه چند سالی است که کارها ضعیف شده و به محض اینکه کاری به اصطلاح گُل می‌کند بعد از آن هر کس سعی می‌کند به نوعی از آن کپی برداری کند و خلاقیتی وجود ندارد. خودم اگر بخواهم تلویزیون ببینم سریال‌های گذشته و شبکه «آی فیلم» را می‌بینم.
 
وی در ادامه درباره دلایل ضعف سریال‌های کنونی تلویزیون به خصوص در ایام مناسبتی، گفت: به نظرم برای این موضوع سه علت وجود دارد یکی اینکه قصه‌ها ضعیف شده، دوم اینکه کارگردانی‌ها خوب نیست و مورد سوم دستمزدهای پایین است و امیدورام به هنرمندان بیشتر برسند.
 
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با مقایسه جایگاه بازیگران در قبل و بعد از انقلاب، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب که اصلاً توجهی به هنرمندان نمی‌شد، اما پس از انقلاب این توجه نسبت به هنرمندان بهبود پیدا کرد. بعد از انقلاب یک دوره طلایی در سینما و تلویزیون داشتیم ولی آن دوره گذشت و تمام شد.
 
وی در پایان درباره رعایت عفاف و حجاب در کارهای تولیدی پس از انقلاب، گفت: ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
شجاعتت قابل تقدیر است اما می‌دانم که برخی از سلبریتی‌ها آن را تحمل نمی‌کنند.
فرنگیس
Iran, Islamic Republic of
بازیگران ادعای آزادی و دموکراسی دارند ولی به محض اینکه نظرت مخالف سلیقه آنان باشد به بدترین شکل طرف مقابل را تخریب می‌کنند
Iran, Islamic Republic of
هرکسی بخواد دیده بشه در مدح حجاب صحبت کنه کافیه...!!
Iran, Islamic Republic of
اخه این بنده خدا نیاز به دیده شدن داره
الان هرکی بخواد ده بشه لخت میشه داداش
Iran, Islamic Republic of
جزء رو به کل تعمیم نده
Iran, Islamic Republic of
انسان وقتی هنرمندانی مانند ایشان ،داریوش ارجمند ، علی رام نورایی ،محمد علی نجفی ،رسول نجفیان و....را می بیند امیدوارمیشویم در بین سلبریتی ها هم کسانی هستند آزاد اندیش هستند و حقیقت را می بینند
Iran, Islamic Republic of
این بانوی بزرگوار از هنرمندان قبل از انقلاب هستند ولی شجاعتش قابل تحسین هست که اینگونه از حجاب دفاع کرده اند
درود بر شما
Iran, Islamic Republic of
نظر فردی یک هنرمند نمی‌تواند برداشت عمومی تلقی شود.