کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم تهران در گفتگو با جهان نیوز:

اگر امروز انتخابات برگزار شود آقای رئیسی رای بیشتری خواهد آورد/ رئیسی شکست‌های دولت روحانی را به پیروزی تبدیل کرد/ مردم کار خالصانه و صادقانه را می‌بینند

30 خرداد 1401 ساعت 13:53

کوثری گفت: علیرغم تخریب بسیار گسترده‌ای که توسط رسانه‌های بیگانه و عوامل داخلی علیه آقای رئیسی شده، محبوبیت ایشان نسبت به سال گذشته بیشتر شده چراکه مردم می‌بینند که رئیس جمهور خالصانه و صادقانه کار خود را انجام می‌دهد.


گروه سیاسی جهان نیوز: اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس به مناسبت سالگرد پیروزی آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با جهان نیوز درباره عملکرد دولت سیزدهم، اظهار داشت: اداره یک کشور در وضعیت تحریم و در اوج شیوع کرونا کار راحتی نبود. اما علیرغم اینکه برای رئیس جمهور جدید شرایط مطلوبی وجود نداشت و خیلی چیزها برای وی فراهم نبود ایشان با تلاش خستگی ناپذیر به دنبال تحقق وعده‌هاشان بودند و هستند که یکی از نمونه‌های آن مهار کرونا بود که پیروزی بسیار بزرگی برای دولت و ملت ایران است. در واقع این دولت شکست‌های دولت گذشته را تبدیل به پیروزی کرد و تهدیدات را تبدیل به فرصت.
 
وی با بیان اینکه این دولت از توانمندی بالایی در زمینه اجرا و برنامه‌ریزی برخوردار است، گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی و مشکلاتی که در سطح جهان به خاطر جنگ اوکراین برای اقلام خوراکی و تغذیه مردم وجود دارد، اگر اقدامات به موقع دولت نبود مشکلات عدیده‌ای برای کشور بوجود می‌آمد.
 
نماینده مردم تهران درباره سفرهای استانی رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: سفرهای آقای رئیسی به استان های مختلف باعث امیدواری مردم در نقاط دور دست کشور شده، چراکه آنها زمانی نمی‌تواستند به راحتی استاندار و فرماندار را ببینند اما اکنون به راحتی رئیس جمهورشان را می‌بینند.
 
کوثری در پایان با بیان اینکه اگر انتخابات امروز برگزار شود قطعا مردم با درصد بالاتری به آقای رئیسی رای خواهند داد، گفت: علیرغم تخریب بسیار گسترده‌ای که توسط رسانه های بیگانه و عوامل داخلی علیه آقای رئیسی شده، محبوبیت ایشان نسبت به سال گذشته بیشتر شده چرا که مردم در عمل می‌بینند که رئیس جمهور خالصانه و صادقانه کار خود را انجام می‌دهد. با وجود گرانی‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، اما با توجه به اقدامات اساسی و زیربنایی که انجام می‌شود مردم می‌دانند که آینده خوبی خواهند داشت.


کد مطلب: 803579

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/interview/803579/اگر-امروز-انتخابات-برگزار-شود-آقای-رئیسی-رای-بیشتری-خواهد-آورد-شکست-های-دولت-روحانی-پیروزی-تبدیل-مردم-کار-خالصانه-صادقانه-می-بینند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com