چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۴
علی اصغر مدیر روستا در گفتگو با جهان نیوز:

از سایر رقبای آسیایی از لحاظ امکانات عقب هستیم اما مردم ایران مرد روزهای سخت هستند/ سبک بازی ولز تقریبا شبیه انگلیس است/ کار سختی داریم صعود از این گروه دور از دسترس نیست

چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 802330
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره برخی اظهار نظرها در رابطه با صعود تیم ملی به مرحله یک هشتم جام جهانی، گفت: ایران برای صعود از گروه خودش کار ساده‌ای را پیش رو ندارد و با توجه به این موضوعاتی که اتفاق افتاده نباید توقعات را بالا برد.
از لحاظ امکانات عقب هستیم اما مردم ایران مرد روزهای سخت هستند/ سبک بازی ولز تقریبا شبیه انگلیس است/ کار سختی داریم اما صعود از گروه دور از دسترس نیست
گروه ورزشی جهان نيوز: علی اصغر مدیر روستا بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درگفتگو با جهان نيوز درباره برنامه آماده سازی تیم ملی فوتبال در فرصت باقی مانده تا شروع رقابت‌های جام جهانی اظهارداشت: اینکه تیم ملی تا به اینجا کار نتوانسته بازی‌های تدارکاتی داشته باشد یک مشکل و معضل است ولی با تمام تفاسیر باید با این موضوع کنار آمد، چراکه به خاطر مسائلی که در سطح جهانی برای ایران وجود دارد بازی گذاشتن برای تیم ملی کمی سخت شده و امکان برگزاری این بازی‌ها کم است و تاکنون هم نتواستند این بازی‌ها را انجام دهند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه تیم ملی نیازمند دیدارهای تدارکاتی است، افزود: یکی از مشخصه‌های آماده سازی تیم ملی انجام بازی‌های تدارکاتی خوب است. حالا که این اتفاق نیافتاده است، نباید شرایط را با انجام برخی مصاحبه‌ها و زدن حرف‌های تکراری که منجر به تضعیف روحیه تیم ملی شود از این سخت‌تر کرد، وگرنه اهمیت انجام بازی تدارکاتی برای تیم ملی را همه مردم ایران متوجه می‌شوند. با توجه به اتفاقاتی هم که برای بازی تدارکاتی کانادا رخ داد تیم مقداری سردرگم شده است. امیدواری و هدف گذاری در این شرایط سخت برای تیم ملی می‌تواند مفید باشد چراکه وضعیت تیم ملی اکنون مانند تیمی 10 نفره است که باید بیشتر تلاش کنند.
 
مدیر روستا درباره صعود تیم ملی فوتبال ولز و تکمیل گروه ایران در جام جهانی، گفت: ولز تیم سخت کوشی است و سبک بازی آن تقریبا شبیه انگلیس است. تیم فوتبال آمریکا هم در دوران طولایی خودش قرار دارد و انگلیس هم که صاحب فوتبال است. البته گروه ایران نسبت به گروه‌های تیم‌های آسیایی دیگر قدری راحت‌تر است و با توجه به نسل طلایی حال حاضر فوتبال ایران امیدورام که بچه‌ها بتوانند یک فوتبال خوب و قابل قبولی را در جام جهانی به نمایش بگذارند.
 
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره برخی اظهار نظرها در رابطه با صعود تیم ملی به مرحله یک هشتم جام جهانی، گفت: ایران برای صعود از گروه خودش کار ساده‌ای را پیش رو ندارد و با توجه به این موضوعاتی که اتفاق افتاده نباید توقعات را بالا برد. البته صعود از این گروه دور از دسترس نیست اما باید هدف گذاری و تلاش کرد نه اینکه فقط درباره این موضوع صحبت کرد و به اطمینان و صراحت بگوییم که حتما صعود خواهیم کرد.
 
مدیر روستا درباره کمبود امکانات برای تیم ملی، خاطرنشان کرد: سالهاست که با کمبودها، کاستی‌ها و سختی‌ها می‌سوزیم و می‌سازیم و بعضاً در خیلی موارد با توجه به همین شرایط بچه‌ها اتفاقات خوبی را رقم زدند. مردم ایران نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند باید با سختی شرایط کنار بیایند و بتوانند از این سختی با موفقیت عبور کنند.در گروهی هستیم که تیم‌های بزرگی حضور دارند و کار تیم ملی قدری سخت است ولی با تلاش می‌توان یک نتیجه آبرومندانه گرفت.
 
وی در پایان درباره شرایط تیم‌های بزرگ آسیایی گفت: اگر تیم ملی با تیم‌های بزرگ آسیایی که در جام جهانی حضور دارند را مقایسه کنیم از لحاظ امکانات، سخت افزار و تدارکات خیلی سال از آن‌ها عقب هستیم البته تیم‌هایی مانند کره جنوبی و ژاپن شاید از لحاظ فنی هم از ایران جلوتر باشند ولی وقتی در برابر تیم ملی ایران قرار می‌گیرند بازی‌ سختی دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاهین
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله تیم های امریکا و ولز را می بریم و با یک مساوی با انگلیس به دور بعدی مسابقات صعود می کنیم.
Gh
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و انگلیس و ولز هر سه به یک سبک بازی می کنند قطعا صعود خواهیم کرد
بهتر بازی تدارکاتی با تیم های اسکاتلند و ایرلند داشته باشیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
از لحاظ امکانات عقب هستید؟کدوم امکانات.کدوم کشور درجه ۳ فوتبال امکانات شمارو داره ؟
Iran, Islamic Republic of
ممنون
طنز خنده داری بود