کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام میرتاج‌‌الدینی در گفتگو با جهان نیوز:

مسئولان دولت، برای حل مشکلات کشور شبانه روزی در حال تلاش هستند/ در همین مدت چند ماهه کارهای بزرگی انجام دادند/ از مهار کرونا تا گسترش روابط دیپلماتیک جزو دستاوردهای دولت است/ در دولت رئیسی فرماندهان در وسط میدان هستند

16 خرداد 1401 ساعت 22:44

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دفاع از عملکرد خادمان دلسوز نظام دفاع از فرد نیست بلکه دفاع از اصل انقلاب است، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند که در دفاع از انقلاب و خدمات دلسوزان تقیه نکنید و ایشان این مسیر را به ما نشان دادند.


گروه سیاسی جهان نیوز: حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با جهان نیوز درباره خدمات دولت سیزدهم اظهار داشت: مدتی است که حتی در بین "خودی‌ها" به جای دفاع از عمکرد دولت "ژست مخالف گرفتن" و "انتقاد کردن" خیلی خریدار دارد و کمتر کسی از اقدامات این دولت دفاع می‌کند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه دفاع از عملکرد خادمان دلسوز نظام دفاع از فرد نیست بلکه دفاع از اصل انقلاب است، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند که در دفاع از انقلاب و خدمات دلسوزان تقیه نکنید و ایشان این مسیر را به ما نشان دادند.
 
نماینده مردم تبریز با اشاره به اینکه آقای رئیسی و مسئولان دولت ایشان شب و روز برای رفع مشکلات جامعه تلاش می‌کنند، توضیح داد: آقای رئیسی قبل از اینکه به آبادان بروند، در تبریز بودند و بنده هم به عنوان نماینده تبریز همراه ایشان بودم. آقای رئیسی پس از حدود 14 ساعت که در تبریز بودند ساعت 12 شب هواپیمای ایشان از تبریز به سمت تهران بلند شد و صبح دیدم که ایشان در آبادان بودند، این نشان می‌دهد که مسئولان دولت در میدان هستند و استراحتی ندارند.
 
میرتاج‌الدینی درباره کارهای بزرگ دولت سیزدهم گفت: در مدتی که این دولت روی کار آمده آقای رئیسی کارهای بزرگی را رقم زدند و این طلیعه خوبی است که این دولت می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. کاهش آمار کرونا و مهار کرونا از جمله کارهای بزرگ دولت است در حالی که در برهه‌ای تعداد فوتی‌های روزانه کرونا در کشور 700 نفر شده بود و خیلی‌ها به خاطر شرایط کرونایی کار خود را از دست داده و مشکلات اقتصادی برای آنها بوجود آمده بود. در برخی کشورها هنوز این موضوع حل نشده است.
 
وی در ادامه تشریح اقدامات شایسته دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: افزایش فروش نفت در شرایط تحریم، آزادسازی حریم دریا که این موضوع با قدرت و سرعت انجام شد، بازگشایی مراکز آموزشی پس از مهار کرونا و باز توزیع درست یارانه‌ها و اصلاح روند معیوب و غلط ارز ترجیحی که یک اصلاح اقتصادی بزرگ بود، در حالی که مدعیان اصلاحات و دولت اعتدال نه تنها نتواستند این کار را انجام دهند بلکه این سنگ را آنها بر سر راه اقتصاد کشور گذاشتند و این مانع را دولت آقای رئیسی با قدرت و شهامت از میان برداشت. اینها از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در این مدت است که البته این دولت برای انجام این کارها منتی ندارد و منتظر تشکر نمی‌ماند.
 
میرتاج‌الدینی با اشاره به گسترش روابط ایران با کشورهای همسایه و تاثیرگذار در منطقه، گفت: گستردگی روابط دیپلماتیک در این مدت قابل قبول بوده و یکی از موفقیت‌های این دولت در عرصه بین المللی عضویت ایران در پیمان شانگهای بوده است. در دولت گذشته به دنبال گسترش روابط با کشورهایی بودند که هزاران کیلومتر با ایران فاصله داشتند در حالی که در عمل هیچ فایده‌ای هم برای کشور نداشت.
 
وی در پایان درباره حضور وزیر کشور در محل حادثه متروپل، خاطرنشان کرد: ایشان در همان روز اول خودش را به محل حادثه رساند و ستاد سیار در کنار متروپل تشکیل داد. این ستاد نه در مهمانخانه یا هتل بلکه در یکی از مساجد نزدیک محل حادثه تشکیل شد. خود وزیر هم شبانه روز آنجا حضور داشت و مانند دوران جبهه کار را مدیریت می‌کرد. مدیریت در دولت آقای رئیسی مانند دوران دفاع مقدس است که خود فرماندهان در وسط میدان حضور دارند.


کد مطلب: 802248

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/interview/802248/مسئولان-دولت-حل-مشکلات-کشور-شبانه-روزی-حال-تلاش-هستند-همین-مدت-چند-ماهه-کارهای-بزرگی-انجام-دادند-مهار-کرونا-گسترش-روابط-دیپلماتیک-جزو-دستاوردهای-رئیسی-فرماندهان-وسط-میدان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com