سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۱۱
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جهان نیوز:

ترور شهید صیاد خدایی اوج استیصال و هراس رژیم صهیونیستی است/ دشمنان نسبت به انتقام سخت ایران علم و اطلاع دارند/ زمان، مکان، سطح و شیوه انتقام را ایران مشخص خواهد کرد

سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 801083
الهیان با تاکید بر اینکه تصمیمات لازم درباره این انتقام در سطح شورای عالی امنیت گرفته خواهد شد، گفت: انتقام می‌تواند هم در داخل خاک رژیم صهیونیستی و هم نقاط حساس سرزمین‌های اشغالی باشد و پایگاه‌های آنان در منطقه و اطراف ایران هم می‌تواند هدف این انتقام باشد.
ترور شهید صیاد خدایی اوج استیصال و هراس رژیم صهیونیستی است/ دشمنان نسبت به انتقام سخت ایران علم و اطلاع دارند/ زمان، مکان، سطح و شیوه انتقام را ایران مشخص خواهد کرد
گروه سیاسی جهان نيوز: زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جهان نيوز درباره اقدام تروریستی اخیر در تهران و شهادت سردار صیاد خدایی، اظهار داشت: این نوع ترورها بیشتر ماهیت جنایتکارانه اسرائیل و حامیانش را برای ملت‌ها مشخص خواهدکرد. حادثه‌ای که به دست رژیم صهیونیستی و عوامل مزدور آن اتفاق افتاد، نشان از اوج استیصال و هراس رژیم صهیونیستی نسبت به اقتدار جمهوری اسلامی ایران است. این رژیم نامشروع برای غلبه بر ترس خود تیری در تاریکی رها کرد و این شهید عزیز با توجه به اهداف و آرمان‌های خود به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به سعادت ابدی نایل شد. در سایه این شهادت ملت ایران و جوانان بیدارتر خواهند شد و بواسطه حقانیت خون شهدا رویش‌های جدیدی در انقلاب اتفاق خواهد افتاد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه عاملان این جنایت می‌دانند که انتقام سختی را پیشرو خواهند داشت، توضیح داد: انتقام این ترور در دست جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و زمان، مکان، سطح و شیوه انتقام را ایران مشخص خواهد کرد.
 
وی درباره جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی با وزیر کشور و پلیس امنیت، گفت: در این جلسه درباره نحوه ترور صحبت و اعضا کمیسیون خواستار پیگیری این موضوع شدند. پس از توضیحات وزیر کشور و پلیس امنیت نمایندگان عضو کمیسیون تاکید داشتند که هر چه سریع‌تر عاملان این ترور شناسایی و دستگیر شده و اشد مجازات برای آن‌ها در نظر گرفته شود و قطعاً این جنایتکاران از مجازات در امان نخواهند بود.
 
الهیان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در شرایط حاضر به شدت درگیر معضلات داخلی است، تصریح کرد: این چالش‌ها و مسائل، بنیان این رژیم نامشروع را سست کرده و ناآرامی‌ها در داخل رژیم صهیونیستی و تغییرات کابینه این رژیم نشان می‌دهد که نوعی استیصال بر سردمداران رژیم صهیونیستی حاکم است.
 
وی در ادامه با اشاره به نمونه‌ای از هراس دشمنان، از انتقام ایران، خاطرنشان کرد: دشمنان نسبت به انتقام سخت ایران علم و اطلاع دارند. در جریان ترور شهید سلیمانی همسر پمپئو وزیر وقت خارجه آمریکا اعلام کرد که او تصمیم عاقلانه‌ای نگرفته و در شرایط روحی خاصی این تصمیم را گرفته است. او حتی اعلام کرد که آمادگی همکاری با سازمان‌های اطلاعاتی ایران را دارد و این معنایش چیزی جزء اوج ذلت و حقارت دشمنان جمهوری اسلامی ایران نیست.
 
الهیان در پایان با تاکید بر اینکه تصمیمات لازم درباره این انتقام در سطح شورای عالی امنیت گرفته خواهد شد، گفت: امروز رژیم صهیونیستی در هراس و ترس از اقتدار ایران و منتظر این انتقام سخت است؛ اینکه در چه زمانی و مکانی این انتقام صورت گیرد در دستان با کفایت جمهوری اسلامی ایران است که مایه ثبات در این منطقه است. این انتقام می‌تواند هم در داخل خاک رژیم صهیونیستی و هم نقاط حساس سرزمین‌های اشغالی باشد و پایگاه‌های آنان در منطقه و اطراف ایران هم می‌تواند هدف این انتقام باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انتقام سخت...
Canada
انتقام از مردم ایران با نابودی برج متروپل و دهها خرابکاری دیگر .
رر
Iran, Islamic Republic of
خانم این همه حرفهای دکوری نزن!
Iran, Islamic Republic of
حرفهای کلیشه ای برای پر کردن وقت و تولید متن خبر
محمد
انتقام سخت قبلی رو هنوز نگرفتیم!
دانا
Iran, Islamic Republic of
باز هم اطلاعات از سرویس اسراییل و اجرا از عوامل منافقین، ولی در هر صورت جولان هم مال ماست.
United Kingdom
حاجیه خانم این حرف ها قدیمی شده بی زحمت هر وقت انتقام سخت گرفتید اعلام بفرمایید
رر
Iran, Islamic Republic of
اخه اين حرفها به چه درد ما مي خورد!؟
Iran, Islamic Republic of
بیشتر استیصال ماست که تو قلب پایتختمون انقدر راحت سردار ترور میکنن
Iran, Islamic Republic of
.ایشان وامثال این شهید نباید مورد تعرض قرار بگیرند وشما هم لازم نیست دنبال انتقام سخت باشید از نیروهای متخصص حمایت کنید وبس
Iran, Islamic Republic of
....