کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جهان نیوز:

در آینده نزدیک روز قدس به روز جشن پیروزی فلسطین تبدیل خواهد شد/ موج بیداری ملت‌ها نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی یک موج فزاینده است/ اقدام فتنه گران در روز قدس سال ۸۸ خیانت به آرمان امام بود

7 ارديبهشت 1401 ساعت 13:06

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: امروز رژیم صهیونیستی با مشکلات جدی در درون سرزمین‌های اشغالی مواجه است و توان مدیریت و اداره این سرزمین‌های که اشغال کرده از این رژیم سلب شده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جهان نیوز با بیان اینکه شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس هر سال بیش از گذشته است، اظهار داشت: قطعا امسال راهپیمایی روز قدس با شکوه‌تر از سال‌های گذشته و با حضور میلیونی مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار خواهد شد. این حرکت حتی در سایر کشورهای دیگر هم هر سال با شکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود که ان‌شاءالله در نهایت منجر به نابودی رژیم اسرائیل خواهد شد.
 
وی با اشاره به تاثیر دور اندیشی امام خمینی(ره) در اختصاص دادن یک روز در سال به نام ملت مظلوم فلسطین، خاطرنشان کرد: موج بیداری ملت‌ها نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی یک موج فزاینده است و هر روز ملت‌های مختلف جهان بیشتر با خباثت‌های این رژیم نامشروع آشنا می‌شوند و این تاثیر دور اندیشی امام خمینی(ره) است. مردم فلسطین باید بدانند ملت ایران و سایر ملت‌های جهان با اقتدا به سردار سلیمانی سیدالشهدای مقاومت همچنان حمایت از این ملت مظلوم را ادامه خواهند داد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه این حرکت بیدارگرانه پایه‌های سست رژیم صهیونیستی را هر روز متزلزل‌تر از روز قبل می‌کند، گفت: امروز رژیم صهیونیستی با مشکلات جدی در درون سرزمین‌های اشغالی مواجه است و توان مدیریت و اداره این سرزمین‌های که اشغال کرده از این رژیم سلب شده است. شواهد و نشانه‌هایی از زوال تدریجی اسرائیل در آینده نزدیک وجود دارد و این موضوعی نوید بخش برای ملت های آزاده جهان و ملت فلسطین است.
 
الهیان با اشاره به اینکه فرهنگ مقاومت هر روز در بین مردم فلسطین جدی‌تر خواهد شد، افزود: روز قدس نقطه عطفی برای ملت فلسطین است که هر سال در آستانه این روز با انگیزه بیشتر و در واقع با روحیه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی می‌ایستند. امسال هم ملت فلسطین نشان دادند که همواره پای آرمان‌های قدس ایستادند و با روحیه و توان مضاعف در برابر زیاده خواهی و جنایت رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و این فرهنگ مقاومت هر روز در بین مردم فلسطین جدی‌تر خواهد شد. ان‌شاءالله در سال‌های نه چندان دور پس از خروج اشغالگران از سرزمین فلسطین روز قدس تبدیل به روزی برای برگزاری جشن پیروزی ملت فلسطین خواهد شد.
 
وی در پایان با اشاره به حرکت حامیان جنبش سبز در روز قدس سال 88 خاطرنشان کرد: حرکتی که در روز قدس سال 88 توسط حامیان جنبش سبز اتفاق افتاد به نوعی تلاش برای خدشه‌ به آرمان‌های نظام و انقلاب و حمایت مردم ایران نسبت به مظلومیت ملت فلسطین بود. البته این حرکت مورد قبول ملت ایران واقع نشد و مردم شریف ایران هیچگاه از این حرکت‌های هنجارشکنانه استقبال نکردند و در همان سال پرونده این نوع شعارها و این نوع رویکرد بسته شد و دلیل آن هوشیاری ملت ایران است، این اقدام خیانت در حق آرمان‌های امام خمینی(ره) بود.


کد مطلب: 798443

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/interview/798443/آینده-نزدیک-روز-قدس-جشن-پیروزی-فلسطین-تبدیل-خواهد-موج-بیداری-ملت-ها-نسبت-جنایت-رژیم-صهیونیستی-یک-فزاینده-اقدام-فتنه-گران-سال-۸۸-خیانت-آرمان-امام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com