پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱۴
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو جهان نیوز:

مبارزه با اسرائیل شتاب گرفته و قطعا به نتیجه خواهد رسید/ قدرت روزافزون مبارزان فلسطینی به جایی خواهد رسید که مناطق اشغال شده را پس بگیرند

دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 798151
کوثری درباره جنایات اسرائیلی‌ها علیه مردم فلسطین، خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به تاریخ اشغالگری اسرائیلی‌ها در سرزمین فلسطین بیاندازیم، می‌بینیم که جنایت‌های آنان روی هیتلر را هم سفید کرده است.
مبارزه با اسرائیل شتاب گرفته و قطعا به نتیجه خواهد رسید/ قدرت روزافزون مبارزان فلسطینی به جایی خواهد رسید که مناطق اشغال شده را پس بگیرند
گروه سیاسی جهان نيوز: اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جهان نيوز درباره تاثیر روز قدس بر روند مبارزه ملت فلسطین اظهار داشت: اعلام روز قدس از سوی امام خمینی(ره) بسیار روی روحیه مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین تاثیرگذار بود و باعث شد که تمام آزادی‌خواهان دنیا از مظلومیت ملت فلسطین مطلع شده و به یاری آنان شتابند.
 
وی درباره پیش‌بینی رهبر انقلاب برای نابودی اسرائیل، گفت: رهبر انقلاب فرمودند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید که التبه چند سال از این صحبت ایشان گذشته و این زمان کمتر هم شده است. این سخنان رهبر انقلاب باعث امیدواری بسیاری از رزمندگانی شد که در حال مبارزه با اشغالگران هستند و حرکت آنان را برای مبارزه با اسرائیل شتاب داده و قطعا به نتیجه خواهند رسید.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تأثير انقلاب اسلامی در مبارزات مردم فلسطين، خاطرنشان کرد: در جنگ شش روزه اعراب با اسرائیل در سال ۱۹۶۷ جمعیت اسرائیلی‌ها حدود 3 میلیون نفر بیشتر نبود و در مقابل کشورهای عربی با حدود 100 میلیون جمعیت در مقابل آنها شکست خوردند. اما در سال‌های پس از پیروزی انقلاب می‌بینیم که منطقه کوچک غزه به تنهایی می‌تواند در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل ایستادگی کند.

وی در ادامه درباره تقویت قدرت نظامی مقاومت فلسطین و قدرت نمایی آنان در برابر اشغالگران، افزود: غزه اکنون دارای موشک و سلاح‌های ضدهوایی شده و تبدیل به خطر بزرگی برای اشغالگران شده است و همین طور در کرانه باختری شاهد ایستادگی مردم فلسطین هستیم. در چند روز اخیر هم می‌بینیم که مردم فلسطین با حضور در مسجدالاقصی در مقابل اشغالگران از آن حفاظت می‌کنند.
 
کوثری با اشاره به تهدید مراکز حساس رژیم صهیونیستی از سوی نیروهای مقاومت، گفت: هر روز مبارزان فلسطینی سازمان یافته‌تر و سلاح‌های آنان پیشرفته تر می‌شود تا اینکه قدرت آن‌ها به جایی می‌رسد که اسرائیل جرات نکند کوچکترین تعرضی به این مناطق داشته باشد و قدرت آن ها به حدی رسد که مناطق اشغال شده را پس بگیرند. مردم و مبارزان فلسطینی همه توان خود را گذاشتند و انشاالله استقامت آنها باعث سقوط این رژیم نامشورع خواهد شد.
 
وی در پایان درباره جنایات اسرائیلی‌ها علیه مردم فلسطین، خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به تاریخ اشغالگری اسرائیلی‌ها در سرزمین فلسطین بیاندازیم، می‌بینیم که جنایت‌های آنان روی هیتلر را هم سفید کرده و اینها در تاریخ هم ثبت شده است. پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام روز جهانی قدس باعث شد که آزادی خواهان دنیا از این جنایات مطلع شده و در برابر آن ایستادگی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
کمال
Canada
از شرایط زندگی هموطنان خودت در ایران و قیمت مرغ و تخم مرغ و گوشت و برنج چه خبر ؟
Iran, Islamic Republic of
و سوال مهمتر
ایران فقط در برابر کشوری متجاوز مثل اسراییل در دفاع از مردمان مورد تجاوز قرار گرفته سینه چاک میکند یا در مقابل دیگر کشورهای متجاوز هم صدایش بلند میشود؟
Iran, Islamic Republic of
اولا خودت داری میگی رژیم اسرائیل یعنی یه جماعت بی وطن که همه از جای دیگه اومدن و اصلا فلسطین وطنشون نبوده و کلا متجاوز هستن
ثانیا اینهمه ایران نسبت به تجاوزهای دیگر کشورها موضع گرفته و مخالفت خودش رو نشون داده و شما چون نمیخوای ببینی.
Iran, Islamic Republic of
شما اول از کانادا بگو و قیمتهای اونجا و با قینتهای در ایران مقایسه کن و بعدا نظر بده
Iran, Islamic Republic of
والا ما که ایران زندگی میکنیم اون شرایط خیلی سختی که میگی رو به غلظتی که تو میگی نمی بینیم . الحمدلله همه چیزدر بازار فراوونه و قیمتها هم به نسبت متغیره ..
Russian Federation
چرا در ایران و آمریکا هر ۸ سال رییس جمهور عوض می شود اما در روسیه نه؟ دوستان انقلابی پاسخ دهید
Iran, Islamic Republic of
اینکه دیگه پاسخ دادن نداره
Iran, Islamic Republic of
مگه هشت سال عوض کردن رئیس جمهور یه قانون الهیه که همه کشورها موظف به انجام اون باشن ؟ هر حکومتی قانون داخلی خودش رو داره و روسیه هم قانون خودش رو حتی کشورهای حوزه خلیج فارس هم که نظام پادشاهی دارن قانون خودش رو . این دیگه خیلی واضحه .
Iran, Islamic Republic of
واقعا هم درست مي گي.
Iran, Islamic Republic of
از کجا معلوم که این شرایط را اسرائیل برای مظلوم نمایی نزد غرب و جلوگیری از توافق هسته ای ایجاد نکرده؟
Iran, Islamic Republic of
برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی
که در نظام طبیعت ضعیف پامال است.
Iran, Islamic Republic of
ایراد میگرن که چرا حالا که در نظامی اینقدر پیشرفت داریم در جاهای دیگه مثل اقتصاد و صنعت خودرو پیشرفت نداریم . جواب خیلی واضحه نظامی ها رو ما انتخاب نمیکنیم و یه مدیریت واحد داره که هم وظیفه شون مشخصه و هم برنامه هاشون و هم مدیریتشون ولی در زمینه اقتصاد و صنعت رو خود مردم انتخاب میکنن و خیلی وقتها از روی احساسات و بازی خوردنهای سیاسی انتخاب میکنیم و نتیجه اش رو هم داریم میبینیم
Iran, Islamic Republic of
....