سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۹
کارشناس ارشد مسائل منطقه در گفتگو با جهان نيوز:

اقدام سران امارات در محله سازی برای یهودیان خیانت به آرمان فلسطین است/ می‌خواهند شعبه‌ای از رژیم صهیونیستی در کشور مسلمان نشین ایجاد کنند/ این محله سازی مثل شهرک سازی در سرزمین‌های اشغالی است/ در روز قدس باید این خیانت محکوم شود

سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 797745
می‌خواهند شعبه‌ای از رژیم صهیونیستی در کشوری اسلامی و مسلمان نشین تاسیس شود و همان گونه که شهرک سازی در سرزمین های اشغالی محکوم است این اقدام هم باید مورد محکومیت قرار گیرد.
اقدام سران امارات در محله سازی برای یهودیان خیانت به آرمان فلسطین است/ می‌خواهند شعبه‌ای از رژیم صهیونیستی در کشور مسلمان نشین ایجاد کنند/ در روز قدس باید این خیانت محکوم شود
گروه بین المللی جهان نيوز: سیدرضا صدرالحسینی کارشناس ارشد مسائل منطقه در گفتگو با جهان نيوز درباره احداث نخستین محله یهودی‌نشین در امارات، اظهار داشت: نکته حائز اهمیت در خصوص خیانت بعضی از کشورهای کوچک و ذره بینی حوزه خلیج فارس در رابطه با عادسازی روابط با رژیم صهیونیستی این است که این کشورها از سالیان دور با رژیم صهیونیستی ارتباطات پنهانی داشتند و می‌خواهند بخشی از عدم پشتیبانی‌های مردمی خود را توسط نظام سلطه و تکیه بر رژیم صهیونیستی جبران کنند.

وی با اشاره به عدم برخورد مناسب سران کشورهای اسلامی، کنفراس اسلامی و بین المجالس اسلامی با این کشورها خاطرنشان کرد: اینها تجری یافته و جسارت خود را به گونه‌ای افزایش دادند که اکنون صحبت از شهرک سازی برای یهودیان در امارات می‌کنند و این نشان می‌دهد که این حکومت در حال عمق بخشی به خیانت خودش است و حتما نسبت به این مسئله باید واکنش‌های دقیق و بزرگی در جهان اسلام انجام شود.
 
کارشناس ارشد مسائل منطقه در ادامه با بیان اینکه این رفتار باید توسط مردم جهان اسلام به شدت تقبیح شود، گفت: در آستانه روز قدس ضمن محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی باید در شعارهایی روشن و شفافی خیانت سران برخی از کشورهای اسلامی محکوم شود. این اقدام خیانت به جهان اسلام و آرمان فلسطین است و جهان اسلام نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.
 
وی با اشاره به اینکه ساخت این شهرک در امارات برای گسترش تفکر صهیونیست در این کشور است، بیان کرد: می‌خواهند شعبه‌ای از رژیم صهیونیستی در کشوری اسلامی و مسلمان نشین دیگری تاسیس شود و همان گونه که شهرک سازی در سرزمین‌های اشغالی محکوم است این اقدام هم باید مورد محکومیت قرار گیرد. با توجه به خروشی که در روزهای اخیر به دلیل حرکت‌های مجاهدانه و مقاومت مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی شروع شده این اقدام امارات نیز محکوم به شکست است.
 
صدرالحسینی در ادامه درباره بهبود روابط ترکیه و اسرائیل، گفت: مردم ترکیه مردمی ضدصهیونیست، آرمان‌گرا و طرفدار مردم فلسطین و آزادی قدس شریف هستند، اما دولت این کشور مدتی است که حرکت‌ها و اقداماتی را در حمایت از رژیم صهیونیستی و محکوم کردن اقدامات مجاهدانه و مقاومتی ملت فسطین انجام می‌دهد و این اقدامی خلاف خواست عمومی مردم ترکیه است. سران این کشورها باید بدانند رژیم صهیونیستی که خود در ورطه نابودی قرار گرفته ممکن است طرفداران خود را نیز در جهان اسلام به نابودی کشاند.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند افول داخلی خود را با گسترش روابط با کشورهای اسلامی جبران کند، گفت: مهم این است که ملت‌های کشورهای اسلامی نسبت به این مسئله مخالفت جدی می‌کنند. رژیم صهیونیستی می‌خواهد اقداماتی از این دست را بیش از اندازه بزرگ کند تا به نوعی افول خود را کوچک شمارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


معرفت
United Kingdom
محله یهودی نشین در امارات داستان دوباره فلسطین است.
Iran, Islamic Republic of
جناب کارشناس شما هم پیشنهاد تاسیس محله ای در ایران برای فلستینیها بدهید
Iran, Islamic Republic of
امثال تو کی میخوان واقعیتها رو بفهمن و عاقلانه حرف بزنن؟
Iran, Islamic Republic of
سننه
United States
حتما در روز قدس چنان ایجاد محله ی صهیونیست نشین را آنقدر محکوم کنید که تا به حال به این شدت چیزی را محکوم نکرده باشید.
Iran, Islamic Republic of
به دهان یاوه گویان غربی هم مجاز هستیم مشت بزنیم؟
Iran, Islamic Republic of
به شما چه ارتباطی دارد؟ در امورهمه کشورها می خواهید فضولی کنید؟!
ضمن اینکه امارات که همیشه دشمن شما محسوب می شده، حالا شد کشور مسلمان؟!
Iran, Islamic Republic of
تو هنوز فرق مسلمان و دشمن را نمی دانی..
Iran, Islamic Republic of
تعیین محل خاص برای اسکان یهودیان امارات ظاهرا بمنظور تسهیلات مذهبی انان است اما در باطن همان شیطنت برخاسته از صهیونیسم که حاکمیت مالی و عقیده بر کل جهان( به هرقیمتی) پنهان شده و متاسفانه کشورهای عرب مدعی دفاع از فلسطین قافیه را باخته و مطیع شده اند.