دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۳
۱
در گفتگو با جهان نیوز مطرح شد

روایت نماینده مردم تهران از جلسه دولت و مجلس/ به هیچ وجه فضای جلسه تقابلی نبود/ از استیضاح وزرا و تغییرات در دولت صحبتی نشد

دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 797615
نمانیده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه صحبتی از استیضاح وزرا شد، گفت: در این جلسه صحبتی از استیضاح وزرا و تغییرات در دولت نشد و بیشتر چالش های کلان کشور مطرح شد.
روایت نماینده مردم تهران از جلسه دولت و مجلس/ به هیچ وجه فضای جلسه تقابلی نبود/ از استیضاح وزرا و تغییرات در دولت صحبتی نشد
گروه سیاسی جهان نيوز: زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جهان نيوز درباره نشست مشترک دولت و مجلس در شب گذشته اظهارداشت: نشستی صمیمی و رویکرد دوطرف تعامل و همکاری برای رفع مشکلات مردم بود و به هیچ وجه فضای جلسه، فضای تقابلی نبود.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه بحث گرانی و چالش‌های اخیر کشور جز موضوعات اصلی بود که در این جلسه مطرح شد، افزود: در این نشست روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس مواردی از چالش‌ها و مشکلات مردم را مطرح کردند و برای رفع آن‌ها  اعلام آمادگی کردند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه صحبتی از استیضاح وزرا شد، گفت: در این جلسه صحبتی از استیضاح وزرا و تغییرات در دولت نشد و بیشتر چالش های کلان کشور مطرح شد.
 
الهیان در پایان با اشاره به بخشی از صحبت‌های رئیس جمهور در این جلسه، بیان کرد: رئیس جمهور در این نشست تاکید کردند باید تلاش مجلس و دولت بر این محور باشد که امید و اعتماد به نظام در مردم مجددا احیا شود. در کل فضای مثبت و صمیمی در این جلسه بود که به نظر می‌آید این نوع نشست‌ها در ادامه تعامل مجلس و دولت اثرگذار است.
برچسب ها: مجلس دولت استیضاح
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....