پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۴
۳
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با جهان نیوز:

شهید سلیمانی یکی از صمیمی‌ترین انسان‌هایی بودند که در عمرم دیدم/ جای خالی سردار سلیمانی به شدت احساس می‌شود/ امیدوارم روزی بتوانند فیلمی بسازند که عظمت ایشان را به تصویر بکشد

دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 787329
معصومی با بیان اینکه اگر کسی محبوب مردم شد، محال است که از یاد آن‌ها برود، گفت: امیدوارم روزی بتوانند فیلمی بسازند که عظمت ایشان را به تصویر بکشد و آن احساسی که ایشان نسبت به مردم کشورشان داشتند را نشان دهد.
شهید سلیمانی یکی از صمیمی‌ترین انسان‌هایی بودند که در عمرم دیدم/ جای خالی سردار سلیمانی به شدت احساس می‌شود/ امیدوارم روزی بتوانند فیلمی بسازند که عظمت ایشان را به تصویر بکشد
گروه فرهنگی جهان نيوز: پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با جهان نيوز درباره علت محبوبیت شهید سلیمانی در بین مردم، اظهارداشت: همانطور که او همه را عاشقانه و مخلصانه دوست داشت، ملت هم همان طور او را دوست دارند و این عشق دو طرفه است. مگر می‌شود کسی را دوست داشته باشید و او به شما هیچ احساسی نداشته باشد. علت این محبوبیت یکرنگی سردار سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه هیچ آشنایی از نزدیک با سردار سلیمانی نداشتم، گفت: تنها چیزهایی که از ایشان می‌دانم همان فیلم‌هایی است که از ایشان پخش شد؛ وقتی رفتار محبت آمیز این مقام عالی رتبه نظامی را با بچه‌ها می‌دیدم تحت تاثیر قرار می‌گرفتم؛ آنقدر صمیمی این کودکان را در آغوش می‌گرفت و می‌بوسید که احساس می‌کردی، تمام جانش متعلق به آن‌ها است و تواضعش در برابر سایر انسان‌ها هم به همین شکل بود. شهید سلیمانی یکی از صمیمی‌ترین انسان‌های روی زمین بودند که در عمرم دیده‌ام.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در توصیف وداع باشکوه مردم با پیکر این شهید، گفت: محبوبیت ایشان بعد از شهادتشان بی‌نظیر بود و بی‌نظیر خواهد ماند. انسانی که این همه مردم دوستش دارند تا به حال در زندگی‌ام ندیدم. مردم عاشقانه در تشییع پیکر ایشان شرکت کردند، برای اینکه دوستش داشتند همانطور که او همه را دوست داشت.

وی با اشاره به اینکه، من هم مثل سایر ایرانی‌ها به ایشان و کارهایی که انجام دادند افتخار می‌کنم، خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم شاید اگر بود خیلی از حوادث رخ نمی‌داد. آن روز صبح واقعه، وقتی فضای مجازی را داشتم نگاه می‌کردم، اولین چیزی که دیدم خبر شهادت ایشان بود، واقعا باورش خیلی سخت بود.

معصومی در پایان با بیان اینکه اگر کسی محبوب مردم شد، محال است که از یاد آن‌ها برود، گفت: امیدوارم روزی بتوانند فیلمی بسازند که عظمت ایشان را به تصویر بکشد و آن احساسی که ایشان نسبت به مردم کشورشان داشتند را نشان دهد. البته ایشان بسیار بزرگتر از این‌ها بودند که در این قالب‌ها بگنجند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با یک مصاحبه می شود پیش کسوت با یک محصاحبه دیگر می شود سلیبرتی غرب زده ونمک نشناس صدا سیما
حامد
United States
خانم معصومی همیشه سنگین و بدون حاشیه بوده اند و هیچ گاه مورد بی احترامی قرار نگرفته اند. اگر هم چیزی بوده از جانب غربکرایان بوده.
Iran, Islamic Republic of
....