سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۳
۱
پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌و‌گو با جهان نیوز:

نوبت صعود تیم ملی به یک هشتم جام جهانی است/ تعداد بالای لژیونرها امتیاز بزرگی برای تیم ملی است/ بازیکن باید تابع مربی باشد و نظر فنی ندهد

سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 782123
درخشان با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال روبه جلو حرکت می‌کند، توضیح داد: خیلی از بازیکنانی که در تیم حضور دارند اکثراً در باشگاه‌های اروپایی بازی می‌کنند و این امتیاز بزرگی برای تیم ملی است که تجربه بازی در تیم‌های اروپایی در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرد.
نوبت صعود تیم ملی به یک هشتم جام جهانی است/ تعداد بالای لژیونرها امتیاز بزرگی برای تیم ملی است/ بازیکن باید تابع مربی باشد و نظر فنی ندهد
گروه ورزشی جهان نيوز: حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌و‌گو با جهان نيوز با اشاره به اینکه حضور در جام جهانی باعث شناخته شدن تیم‌ها در دنیا می‌شود، اظهار داشت: نباید نگاهمان به تیم ملی فقط صرف صعود به جام جهانی باشد، خوشبختانه تیم ملی چند دوره است که در جام جهانی حضور دارد، حالا نوبت این است که در خود رقابت‌های جام جهانی به دور بعدی و مرحله یک هشتم صعود کنیم و نشان دهیم که فوتبال ایران در حال رشد است.  
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید برنامه ریزی مدون و خوبی برای حضور در جام جهانی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در جام جهانی تیم‌های خوب دنیا حضور دارند و این رقابت شوخی بردار نیست. نباید تن و بدنمان در مقابل این تیم‌ها  بلرزد و فقط برویم آنجا و در مقابل این تیم‌ها دفاع کنیم و در نهایت دست خالی برگردیم. برای موفقیت در جام جهانی لازم است کار و تلاش بیشتری انجام شود تا کیفیت تیم بهتر شود.
 
پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شرایط تیم ملی ایران، گفت: بازیکنان لژیونر و خوبی در تیم حضور دارند و باید برای توسعه تاکتیکی تیم ملی و نوع بازی تیم در جام جهانی برنامه‌ریزی کرد.
 
درخشان در ادامه با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال روبه جلو حرکت می‌کند، توضیح داد: خیلی از بازیکنانی که در تیم حضور دارند اکثراً در باشگاه‌های اروپایی بازی می‌کنند و این امتیاز بزرگی برای تیم ملی است که تجربه بازی در تیم‌های اروپایی در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرد. امیدوارم این بازیکنان را در تیم‌های بزرگتر اروپایی ببینیم تا بیشتر از بازی آن‌ها لذت ببریم.
 
وی درباره اختلاف مهدی طارمی با سرمربی تیم ملی فوتبال، بیان کرد: نظم و انضباط در تیم خیلی مهم است و بازیکن جایگاه خودش را باید بداند نه تنها در تیم ملی بلکه در تیم‌های باشگاهی هم باید این طور باشد. بازیکن موظف است که بازی کند و تابع دستورات مربی باشد، نه اینکه نظر فنی دهد.
 
درخشان در پایان درباره برخی انتقادها نسبت به چینش های اشتباه اسکوچیچ، گفت: هر مربی ممکن است اشتباه کند و طبیعی است که بزرگترین مربی‌های دنیا هم اشتباه داشته باشند، فعلا تیم ملی روی نوار موفقیت است و اجازه دهیم این روند ادامه پیدا کند. پس از اتمام بازی‌های تیم ملی این فرصت وجود دارد که راجع به عملکرد اسکوچیچ صحبت کرد و تصمیم گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
برای تیم ملی چرا دلار خرج میکنید توی این بی دلاری؟؟؟