پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۶
نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با جهان نیوز:

غیر از یکی دو مورد، بقیه وزرای پیشنهادی رای بالایی از مجلس می‌گیرند/ بدون مخالف بودن چند وزیر کم سابقه است/ در کابینه روحانی تفکر لیبرال حاکم بود اما رئیسی کابینه انقلابی، جهادی و مردمی معرفی کرد

سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 773928
الهیان گفت: رویکرد آقای رئیسی در معرفی کابینه انقلابی و جهادی و مردمی بودن است که در دولت آقای روحانی وجه غالب کابینه چنین شاخصه‌هایی را نداشتند.
غیر از یکی دو مورد، بقیه وزرای پیشنهادی رای بالایی از مجلس می‌گیرند/ بدون مخالف بودن چند وزیر کم سابقه است/ در کابینه روحانی تفکر لیبرال حاکم بود اما رئیسی کابینه انقلابی، جهادی و مردمی معرفی کرد
گروه سیاسی جهان نيوز: دکتر زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با جهان نيوز درباره کابینه پیشنهادی رئیس جمهور منتخب، اظهار داشت: جوان بودن، انقلابی بودن، تفکر ضد فساد، مدیریت جهادی و تخصص از جمله شاخصه‌های بارز و برجسته در کابینه پیشنهادی آقای رئیسی است. به خاطر این خصوصیات که در غالب اعضای کابینه مشترک است انسجام درونی خوبی در این کابینه وجود خواهد داشت.
 
وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما کدام یک از وزرای پیشنهادی از مجلس رای اعتماد نمی‌گیرند، گفت: مصداقی صحبت نمی‌کنم، به نظر می‌رسد غیر از یکی و دو مورد بقیه وزاری پیشنهادی رای بالایی از مجلس می‌گیرند. برای وزرای پیشنهادی دادگستری، راه و شهرسازی، کشور و دفاع هم هیچ مخالفی ثبت نام نکرده که چنین چیزی کمتر سابقه داشته است.
 
نماینده مردم تهران با اشاره به برخی مطالب مطرح شده درباره کم تجربگی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: درباره تجربه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مطالبی هم در فضای مجازی و هم توسط برخی از نمایندگان مطرح شده است. اما در نشستی که بنده با ایشان داشتم به طور تفصیل از برنامه و رویکرد ایشان در موضوع تعلیم و تربیت سوال شد که توضیحات قانع کننده‌ای داشتند و نشان دهنده رویکرد تحولی و اصولی ایشان در حوزه تعلیم وتربیت بود که به نظر می‌رسد پیاده سازی این رویکرد بنجات بخش وضعیت نابسانمان نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش باشد.
 
الهیان در پایان درباره تفاوت کابینه معرفی شده توسط آقای رئیسی با دولت گذشته، گفت: همان طور که گفته شد رویکرد آقای رئیسی در معرفی کابینه انقلابی و جهادی و مردمی بودن، است که در دولت آقای روحانی وجه غالب کابینه چنین شاخصه‌هایی را نداشتند. بسیاری از مشکلات و سو مدیریت هایی که منجر به ناکارآمدی و ایجاد درد و رنج برای مردم می‌شد ناشی از نبود همین رویکرد انقلابی و جهادی و مردمی بود. در کابینه آقای روحانی تفکر لیبرال حاکم بود که همین تفکر باعث شد که نه فقط 8 سال بلکه بسیار بیشتر کشور به قهقرا برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نماینده ها باید به حق رای به وزیری بدهند که شایستگی دارد...
علی
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
این سری بر خلاف دوره قبل دست مریزاد به مردم تهران می گم به خاطر انتخب نمایندگان شایسته، مردمی و انقلابی در مجلس شورای اسلامی و همین طور انتخاب سید مظلومان جناب آقای دکتر رئیسی
راد
United States
كانديد نمي دونه براي كدوم وزارت نفت يا راه كانديد شده !؟
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
اگر همین نماینده ها در دولت روحانی معرفی میشدند رای میدادین؟