جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸
۱
در آستانه بازی حساس با عراق؛

درخشان در گفت‌و‌گو با جهان نیوز: بازی ایران و عراق پرگل نخواهد بود/ کفه ترازو به طرف ایران سنگینی می‌کند

سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 766544
پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا بازی با عراق پرگل خواهد بود، گفت: نه، این بازی نمی‌تواند پرگل باشد و این بازی نهایتاً می‌تواند دو گل داشته باشد و امیدوارم این دوگل هم توسط تیم ایران به ثمر برسد.
درخشان در گفت‌و‌گو با جهان نیوز: بازی ایران و عراق پرگل نخواهد بود/ کفه ترازو به طرف ایران سنگینی می‌کند
گروه ورزش جهان نيوز: حمید درخشان پیشکسوت فوتبال در گفت‌و‌گو با جهان نيوز درباره شانس ایران برای صعود به دور نهایی مسابقات انتخابی جام‌جهانی اظهارداشت: با کسب سه برد در سه بازی اخیر تیم ملی شرایط خوبی را دارد و بچه ها با دست پر به مصاف تیم عراق خواهند رفت. با پشت سرگذاشتن این سه بازی، تیم هم از نظر جسمانی و هم از نظر روحی و روانی وضعیت قابل قبولی دارد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط تیم ملی، افزود: چه روی نیمکت و چه داخل زمین بازیکنان توانمند خوبی داریم و لذا جای نگرانی نیست، اما آن چیزی که مهم است حضور پرقدرت تیم ملی در بازی مقابل عراق است تا بتوانند انشاالله سه امتیاز این بازی را کسب کنند و مقتدرانه راهی مرحله بعدی انتخابی جام جهانی شوند.

پیشکسوت فوتبال ایران با مقایسه وضعیت تیم ملی ایران با تیم عراق، خاطرنشان کرد: هم از نظر نفرات و هم از نظر تاکتیک و به خاطر حضور بازیکنان لژیونر، کفه ترازو به طرف تیم فوتبال ایران سنگینی می‌کند و به همین خاطر  اعتقاد دارم که می‌توانیم این بازی را ببریم.

درخشان در پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث شد که کار صعود تیم ایران از گروه خود سخت تر شود و کار تیم ملی به اما و اگر کشیده شود، بیان کرد: بهتر است به گذشته بر نگردیم و باید نگاهمان به جلو باشد. همه چیز در دست بازیکنان ماست و امیدوارم در این بازی نشان دهند که قابلیت صعود به مرحله بعد را دارند. تیم ملی این توانمندی و این قدرت را دارد که عراق را شکست دهد. عملکرد اسکوچیچ هم در این چندبازی اخیرخوب بوده و بچه ها هم خوب عملکردند انشاالله ما از این گروه صعود کنیم و به دور بعد فکر کنیم.

وی درباره نخستین برد تیم ملی فوتبال ایران در بحرین، گفت: فوتبال ایران خیلی از بحرین سر تر است و تیم فوتبال ایران همین طوری دو گل از بحرین جلوتر است، منتها در این سالها شرایطی را ایجاد می‌کردند که بازیکنان مقداری تحت تاثیر آن شرایط قرار می‌گرفتند و آنطوری که باید نمی‌توانستند توانایی هایشان را به نمایش بگذارند و بیشتر بحث روحی روانی در این بازی ها غالب بود.

درخشان با اشاره به شایستگی تیم ملی فوتبال ایران، افزود: تیم ملی در این سه دیدار متوالی که پشت سرگذاشت، بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و بازی مقابل بحرین نشان داد که یک تیم منسجم و کاملی است و می‌تواند عراق را هم با این انسجام شکست دهد، و مستقیماً از گروه خود صعود کند.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا بازی با عراق پرگل خواهد بود، گفت: نه، این بازی نمی‌تواند پرگل باشد و این بازی نهایتاً می‌تواند دو گل داشته باشد و امیدوارم این دوگل هم توسط تیم ایران به ثمر برسد. بچه ها باید در این بازی جنگجو و نترس باشند و با شجاعت بازی کنند تا انشاالله موفق شوند.

درخشان در پایان با آروزی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران، گفت: تیم ایران یکی از برترین تیم های آسیایی است و این تیم استحقاق حضور در جام جهانی را دارد. اما قطعا ایران پس از صعود به دور بعدی مقدماتی جام جهانی کار سخت تری در مقابل حریفان خواهد داشت چراکه تیم های حاضر در این مرحله انگیزه فراوانی برای راه یافتن به جام جهانی دارند. بنابراین تیم ملی ایران با وجود تمام شایستگی ها نسبت به سایر تیم های آسیایی، باید برای رسیدن به جام جهانی تلاش خود را افزایش دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کورمنجی
Iran, Islamic Republic of
با آرزوی موفقیت برای تیم ملی در این بازی حساس
امیدوارم با قدرت عراق رو ببریم و سرگروه بشیم