جنگندههای رژیم صهیونیستی در ادامه وحشیگریها چند روز اخیر خود، دقایقی قبل مناطقی در جنوب لبنان را بمباران کردند. از روز گذشته، نخستوزیر رژیم اسرائیل با اعلام صدور دستور برای توسعه عملیات نظامی در لبنان، گفته بود که ارتش این رژیم مأموریت یافته دامنه حضور و کنترل خود را در مناطق بیشتری گسترش دهد.
















