چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵ ساعت ۱۲:۰۰
تعداد نظر۱
داغ کنيد+ ۰
آیین افتتاح ایستگاه متروی ورزشگاه تختی ظهر سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، جمعی از مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد. این ایستگاه به عنوان بیست‌ودومین ایستگاه خط ۷، مناطق شمال افسریه و شهرک‌های شرق بزرگراه بسیج را به شبکه ریلی پایتخت متصل کرده و پرونده بدنه اصلی این خط را پس از ۲۵ سال می‌بندد.
https://jahannews.com/vdcgx79ytak9uy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

اگرین خامفروش
خداقوت