جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

زباله‌گردی که بازیگر شد و یک‌ میلیون گرفت

سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 826989
بخشی از اجراهای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر را اجراهای خیابانی تشکیل می‌دهند که در مناطق مختلف پایتخت نیز اجرا می‌شوند.
به گزارش جهان نيوز، دیروز حین نمایش خیابانی «لیلی و مجنون» در پهنه رودکی که درباره زباله‌گردی و فقر بود، بهنام کاوه که بازیگر و کارگردان نمایش است متوجه حضور یک زباله‌گرد می‌شود.

کاوه می‌خواهد که این زباله‌‍‌گرد بیاید و از داستان زندگی‌اش بگوید. او که نامش رسول بود اول خجالت می‌کشید ولی بالاخره می‌آید وسط و با داستان زندگی‌اش چشمان تماشاچیان را اشک‌بار می‌کند.

رسول هم که چشمانش خیس از اشک بود بعد از روایت زندگی‌اش قصد رفتن می‌کند. با دور شدن رسول، داوران و مخاطبان به کاوه می‌گویند که برو دنبال رسول و او را برگردان.

بر اساس گزارش فارس، در پایان اجرا بهنام کلاهش را از سر برداشت و به سمت حاضران گرفت تا هدیه‌ای برای رسول جمع کند. به گفته حاضران بیش از یک‌میلیون تومان هدیه از طرف مخاطبان و هنرمندان تئاتر فجر برای رسول جمع و به او داده شد.
https://jahannews.com/vdcjomeohuqe8hz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjomeohuqe8hz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *