جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تمرین‌های سخت کلاه سبزهای ارتش

سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 826896
به گزارش جهان نيوز، نیروهای ویژه به افرادی گفته‌می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌بوده، و در عملیات های خاص، حضور می یابند. این نیروها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می کنند.تیپ ۶۵ نیروهای ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیروهای ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است.

در این گزارش آشنایی باانواع برف وبهمن شناسی , آشنایی با ابزار جستجو و نجات دربرف ,آشنایی صحیح از میله سونداژ در جستجو و نجات , تیراندازی دربرف بااسکی پرحرکت ,انواع سرمازدگی , نحوه تهیه پناهگاه های برفی , اجرای راهپیمایی بردمتوسط و بررسی وضعیت محیط درشب , شناسایی منطقه کمپ چریکی وایجادکمپ چریکی , آموزش اسکی شامل: آشنایی با لوازم اسکی ونحوه پوشیدن راه رفتن در سطوح صاف وشیب دار شاهد هستیم.
https://jahannews.com/vdcgy3973ak9x74.rpra.html
jahannews.com/vdcgy3973ak9x74.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
این ها خوبه... اما در میدان واقعی باید محک بخورند....ما افرادی را دیدیم با حدود دو متر قد و بازوان ستبر و تکاوران زبده که در شب عملیات غش کردند.. در حالی که بچه بسیجی ها مثل شیر می غریدند... قصد جسارت نیست... قصد بیان واقعیت است...درود بر ارتش و سپاه قهرمان