جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مسابقات فوتسال جمعیت امام رضایی‌ها یادبود درگذشتگان حادثه متروپل در خرمشهر +تصاویر

چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 809414
مسابقات فوتسال جمعیت امام رضایی ها یادبود درگذشتگان حادثه متروپل بین نمایندگان محلات و روستاهای مسیر خرمشهر و شلمچه در سه رده سنی در هفته آخر مردادماه 1401 برگزار شد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها از خرمشهر، مسابقات فوتسال با شرکت 24 تیم در راستای تحول اجتماعی و فرهنگی در منطقه خرمشهر به شلمچه بین نمایندگان روستاها و محلات این مسیر در سه رده سنی  نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت یک هفته از یکشنبه 23 مرداد ماه برگزار شد.

این مسابقات فوتسال که به همت جمعیت امام رضایی ها در سالن سرپوشیده و چمن مصنوعی دانشکده علوم و فنون نیروی دریایی خرمشهر انجام شده است با نظارت 6 پیشکسوت فوتبال خرمشهر و با حضور نمایندگان رسمی هیات داوران فوتبال این شهرستان تا روز جمعه در حال برگزاری است.

12 تیم در رده 15 تا 17 سال(نوجوان)، 6 تیم در رده  17 تا 19 سال(جوان) و 6 تیم در رده بزرگسال از 12 روستا و محله صد دستگاه، سرحانیه 1، سرحانیه 2، جدیده، دربند شرقی، دربند غربی، مصلاوی، سوره، پل نو، عریض، ولی عصر و شهرک سادات در مسیر خرمشهر به شلمچه تا جمعه 28 مرداد ماه به رقابت می پردازند.

پیوست فرهنگی در طول مسابقات با برگزاری نماز جماعت، جلسه پرسش و پاسخ و عزاداری توسط اعضای تیم ها  صورت می پذیرد وقرار است به غیر از جایزه نقدی، اهدای کاپ و مدال به تیم های رده اول تا سوم، انتخاب آقای گل مسابقات، انتخاب بازیکن اخلاق، تقدیر از پیشکسوتان، اعضای 3  تیم منتخب رده نوجوانان مسابقات به اردوی مشهد اعزام شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *