پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

ارمغان موتور سواران بی‌نظم

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 809179
موتورسیکلت به دلیل قیمت ارزان تر نسبت به خودرو،تردد سریع و راحت و امکان پارک در مکانهای مختلف نقش مهمی در حمل و نقل و جابجایی انسان و بار در کلانشهر پرترافیک تهران دارد. بیش از چهار میلیون موتور سواردر تهران وجود دارد که این تعداد هفت درصد سفرهای شهری را تشکیل می دهند.
به گزارش جهان نيوز، عدم رعایت مقررات سبب بالا رفتن آمار تصادفات شده است به طوری که  ۴۳ درصد تصادفات فوتی شهر تهران مربوط به سرنشینان موتورسیکلت‌ها است.

بر اساس گزارشات منتشر شده تخلفات مربوط به پلاک، رانندگی با موتور فاقد مدارک، حرکت خلاف جهت و عبور ممنوع، عبور از خط ویژه، عبور از پیاده رو و عبور از چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی پرتکرارترین تخلفات موتورسواران در تهران بوده است.  
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قابل توجه شهردار محترم و پلیس راهنمایی و رانندگی
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
این تصاویر ارمغان بی نظمی نیست .
بلکه تصاویری زیبا از کسب روزی حلال در دمای بالای 40 درجه پایتخت با حداقل امکانات و حداقل درامد است .
محمد شیربیگی
Iran, Islamic Republic of
از رسانه وزین جهان نیوز بعیده که وسیله امرار معاش طبقه مستضعف جامعه و حمل و نقل کالا و انسانها را با دیده نقد نگاه کند. اینکه یک راننده موتور برای کسب حلال با موتورش بارجابجا کند می شود موتور سوار بی نظم و باید موتورش توقیف و به سمت گدایی یا دزدی برود. توروخدا یه کم آگاهانه تر مسایل رو بررسی و خبر تهیه کنید.
Iran, Islamic Republic of
آفرین
می خواهید موتور را گران کنید چرا بهانه تراشی می کنید