سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

تصاویری از توله ببر سفید نادر

يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 809007
توله ببر هفت ماهه سفید پس از نجات در باغ وحش می‌دود و بازی می‌کند و در مدت کوتاهی با لانه خود سازگار شده و حتی در کنار بازدیدکنندگان ژست می‌گیرد.
به گزارش جهان نيوز، یک توله ببر سفید بنگال که توسط پلیس ترکیه در جریان یورش به ویلایی در منطقه سیلیوری استانبول کشف شد، به لطف یک رژیم غذایی انحصاری، وزن خود را تحت مراقبت باغ وحش غازی عینتاب تقریباً سه برابر کرده است.

این توله ببر که کارتوپو نام دارد هنگام پیدا شدن ۲۲ کیلوگرم (۴۸.۵ پوند) وزن داشت، اما اکنون ۵۷.۸ کیلوگرم (۱۲۷.۴ پوند) وزن دارد.

ببر‌های سفید بنگال نمی‌توانند مدت زیادی در طبیعت زنده بمانند، زیرا رنگ متمایز آن‌ها از استتار مناسب برای شکار طعمه جلوگیری می‌کند.

ببر‌های سفید با یک جهش ژنتیکی به نام لوسیسم متولد می‌شوند و باعث کاهش رنگدانه می‌شود. گروه حفاظت از صندوق جهانی حیات وحش (WWF) ببر‌های سفید را یک ناهنجاری ژنتیکی توصیف می‌کند که هیچ کدام از آن‌ها در طبیعت وجود ندارند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *