پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۱۷

اعدام اهل سنت توسط داعش

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 374572
تکفیری‌های داعش گروهی از مردان قبایل اهل سنت را در یک منطقه نزدیک به دیرالزور سوریه به ضرب گلوله اعدام و برخی را نیز به صلیب کشیدند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، تصاویر تکان دهنده‌ای از صحنه‌های اعدام در اینترنت منتشر شده است که نشان می‌دهد جوخه‌های اعدام داعش اسیران خود را قتل عام می‌کنند.

برخی از تصاویری که ماشین تبلیغاتی داعش منتشر کرده است نشان می‌دهد تکفیری‌های داعش گروهی از مردان قبایل اهل سنت را در یک منطقه نزدیک به دیرالزور در سوریه قتل عام می‌کنند.

در این تصاویر جلادان داعش به قربانیان که ۱۹ نفر هستند از فاصله نزدیک تیر خلاص شلیک می‌کنند.

برخی تصاویر دیگر نیز نشان می‌دهد که تروریست‌های داعش گروهی از مردم را به صلیب کشیده‌اند یا سربریده‌اند.

از سوی دیگر یک وزیر دولت عراق روز یکشنبه اعلام کرد تروریست‌های داعش دست‌کم ۵۰۰ نفر از اعضای اقلیت ایزدی را در شمال این کشور کشته‌اند و برخی از قربانیان خود را زنده به گور کرده‌اند.

«محمد شیا السودانی» وزیر حقوق بشر عراق گفت مدارکی در اختیار دارد که نشان می‌دهد عناصر داعش ایزدی‌ها را در گورهای جمعی دفن کرده‌اند و برخی از آن‌ها نیز که زن و کودک هستند زنده به گور شده‌اند. آن‌ها همچنین حدود ۳۰۰ زن نیز مجبور به بردگی کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعيد110
Iran, Islamic Republic of
همه اينها جوان بودند. اگر ديار خود را بي هيچ مقاومتي تسليم داعش خبيث نمي كردند و در برابر آنها مقاومت جانانه مي كردند، به احتمال زياد نيمي از جوانان زنده مي ماندند و چند برابر داعشيان خبيث به درك واصل مي شدند. ولي مقاومتي صورت نگرفت و همه كشته شدندو داعشي ها هم بدست اينان به درك واصل نشدند.
اين پيام مهمي است كه بايد جوانان عراق به هر طريق ممكن دريافت كنند.
Iran, Islamic Republic of
جاي گرم و نرم نشستي و اظهار نظر ميكني
اگر توجه کنی در موقع مردن اکثرا دستشون باز هست و کوچکترین مقاومت نمی کنند؟ چرا؟
خداوند لعنت کند این گروه پست فطرت و دشمن را
منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
همین ضعف وزبونی از طرف این افراد است که این جماعت وحشی و ترسو را که حتی از ترس شناخته شدن صورتهای خود را پوشانده اند در اعمال شنیع خود پر روترو وقیح تر کرده و در واقع با این تسلیم بدون مقاومت، به این وحشی ها کمک می کنندو جرات وجسارت می بخشند.
بابا شما که قرار هست بمیرید؛ پس چرا حداقل از خود مقاومت نشان نمی دهدو با افتخار کشته نمی شوید؟!
.
درود وسلام وصلوات خداوندبر شرف وبر روح پاک و بلند شهید محمد جهان آرا که با چند جوان و چند اسلحه فرسوده یک شهر را سرپا نگه داشته بود و ارتش زرهی عراق را در خرمشهر زمین گیر کرده بود.
Iran, Islamic Republic of
خدايا خدايا به حق امام زمان و به حق فاطمه زهرا الساعه اين گروه خبيث و نامرد را از روي زمين محو كن آمين . من 20 مرتبه خواندن آيت الكرسي را براي ريشه كن كردن اين جانوران وحشي نذر ميكنم
محسن 2
Iran, Islamic Republic of
اینها همه سناریوی اسلام هراسی و مقدمه ای برای جنگ جهانی بر علیه مسلمین است و این سناریو توسط سرویس سیا و موساد برای مقدمه چینی برای آغاز جنگ بزرگ در خاورمیانه است < خواهند گفت اینها که به خودشان رحم نکنند به ما اصلا رحم نخواهند کرد !و به همین سادگی جنگ صلیبی مدرن بر علیه مسلمین از سوی یهود و مسیحیت افراطی کلید خواهد خورد و مطابق وعده قرآن مستضعفین وارثین زمین خواهند بود . به امید ظهور منجی عالم بشریت
اينهمه آدم روي كره زمين داريم. اينقدر مرد در بينشان نيستند كه با هم متحد شوند و ريشه اين نامردها را از بيخ بخشكانند؟ خدا به شدت به ما اعتراض خواهد كرد." آيا فكر كردند آزمايش نمي شوند؟" ....."ومن يقاتل في سبيل الله فيقتل او يغلف فسوف نوتيه اجرا عظيما"كساني كه در راه خدا بجنگند چه بكشند و چه كشته شوند اجري عظيم برايشان درنظر خواهيم گرفت
محمد
چه طور ارتش یک کشور از پس یک گروه تروریستی بر نمی آید؟
رضا
این یک گروه نیست.
آمریکا و اسرائیل پشتش هستن عزیزم.
Iran, Islamic Republic of
همين كه ارتش سوريه در مقابل ارتش جهاني آدم خواران يهودي و غرب و آمريكا و شياطين آل سقوط تابحال دوام آورده است . جاي كلي خوشحالي و شادي دارد !!!
م
Iran, Islamic Republic of
خداوندا این جانیان را به سزای عملشان برسان و نابودشان کن
مرگ برآمریکا
Iran, Islamic Republic of
يا صاحب الزمان قربونت برم آقام پس كي ميايي.
مرتضي
همه گرفتاريهاي جهان اسلام از عربستان و آل سعود است. خدايا نابودشان بگردان
Iran, Islamic Republic of
و اربابان اسرائيلي و آمريكايي و غربي آن هم !!!!
مرتضي
همه گرفتاريهاي جهان اسلام از عربستان و آل سعود است. خدايا نابودشان بگردان
Iran, Islamic Republic of
وهابيها شيعه وسني نميشناسند وبجز خودشان همه را كافر ميپندارند . ولي خداوند با عملكرد داعش آبروي نداشته اشان را برد ودنيا به ماهيت كثيف وخونخواري آنها پي برد.