پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تصاویر/«راز صندوقچه» درچیتگر گشوده شد

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 260705
سکانس‌های پایانی فیلم سینمایی «راز صندوقچه» به کارگردانی وحید گلستان در باغ ملی واقع در منطقه چیتگر فیلم‌برداری می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سکانس‌های پایانی فیلم سینمایی «راز صندوقچه» به کارگردانی وحید گلستان در باغ ملی واقع در منطقه چیتگر فیلم‌برداری می‌شود.
 
بنا بر این گزارش؛ بر اساس برنامه‌ریزی به عمل‌ آمده و در صورت مساعد شدن آب و هوای تهران، اواخر هفته جاری گروه تولید برای فیلم‌برداری سکانس‌های باقی‌مانده به مدت 2 روز در باغ ملی واقع در چیتگر مستقر خواهند شد.
 
تدوین «راز صندوقچه» که سکانس‌های مربوط به شمال آن در مناطق چالدره و شیرود فیلم‌برداری شده است، توسط شاهین یارمحمدی آغاز شده و جلوه‌های ویژه بصری (رایانه‌ای) نیز با مدیریت اشکان رهگذر بطور همزمان در استودیو هورخش انجام می‌شود.
 
در این فیلم سینمایی که به صورت رئال و انیمیشن فیلمبرداری می‌شود و از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای  بهره می‌برد، بازیگرانی چون حدیث فولادوند, مهران احمدی, حسن معجونی, رضا فیض نوروزی، امیر غفارمنش، بهاره افشاری، نفیسه روشن، نادر سلیمانی، علی ابوالحسنی و غزل ذوالفقاری (بازیگر خردسال) نقش آفرینی می‌کنند.
 
فیلمنامه فیلم «راز صندوقچه» که در ژانر کودک و با فضای فانتزی است به بطور مشترک توسط وحید گلستان و منصور غلامی نوشته شده است.
 
 
 
موضوع این فیلم درباره بزغاله‌ای است که با اشتباه خود موجب بروز یک سری مشکلات برای خود و دیگران می‌شود و تنها کسی که می‌تواند این مشکلات را برطرف کند خودش می‌باشد.
 
لازم به ذکر است فیلم سینمایی «راز صندوقچه» اولین همکاری مشترک  بنیاد سینمایی فارابی و وزارت آموزش و پرورش پس از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌گردد.
 
اسامی برخی از عوامل فیلم که تا کنون حضور آنها قطعی شده است عبارتند از: کارگردان: وحید گلستان- مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری - طراح گریم: نوید فرح مرزی - مدیر تولید: امیر پوربهشتی- برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: پیام حنفی- نویسنده: وحید گلستان و منصور غلامی - مجری طرح: یدالله کریمی-  صدا بردار: سلیم احمدی- طراح صحنه و دکور: مجید علی‌سلام، طراح لباس: ونوس ابوذری، مسئول بخش جلوه‌های رایانه‌ای: علی تصدیقی- مدیر تدارکات: جواد قاسمی، مدیر امور مالی: حسن سعیدی، جانشین تولید: مجتبی‌ حاج‌علی، مدیر صحنه: قاسم قاسمی، منشی صحنه: سعیده دلیریان- دستیار دوم کارگردان: کوروش اشرف احمدی، طراح آکساسوار: پویان ابوذری، عکاس: صبا سیاه پوش- تصویربردار پشت صحنه: میثم عقبایی- دستیاران صحنه: امیر حاج‌حسینی و فرید مهتابی، دستیاران تدارکات: مهدی روزبهانی و محمد حیدرقلی، امور دفتری: آزاده بیننده، مشارکت: وزارت آموزش و پرورش و بنیاد سینمایی فارابی-  تهیه‌کننده: سعید هاشمی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *