جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴۳
۳۲۲
اعتبار رای قضایی نزد افراطیون اصلاح طلب چقدر است؟

شورش رسانه‌ای آقای هاشمی علیه حکم قانونی دادگاه پسرش!

هاشمی ثابت کرد شعار قانونگرایی‌اش مصرف انتخاباتی دارد
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 437871
این اولین باری نیست که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حمایت از آقازاده اش دستگاه قضایی را به "ظلم" و تعدی متهم می کند، او بارها پیش از این و حتی قبل از بازگشت مهدی هاشمی به کشور "رای خودش" را درباره پرونده او صادر کرده بود؛ تبرئه!
شورش رسانه‌ای آقای هاشمی علیه حکم قانونی دادگاه پسرش!
گروه سیاسی جهان نيوز ـ باورش برای خیلی ها سخت بود که مهدی هاشمی رفسنجانی با آن کبکبه و دبدبه سیاسی-رسانه ای و سنگ تمام پدر با نفوذش، رنگ زندان را ببیند.

هم حامیان و هم بخشی از منتقدان آقازاده ۴۶ ساله، این موضوع را عمیقا باور کرده بودند؛ اما تعدادشان کم نبود کسانی که عزم قوه قضائیه در به سرانجام رساندن پرونده های نامدار را حرکتی واقعی و امیدبخش توصیف کردند که نام های سنگینی همچون "آیت الله هاشمی رفسنجانی" هم نمی تواند بر آن سایه بیندازد.

روز گذشته وقتی مهدی هاشمی در مراسمی بسان سفر خارجی نخبگان ورزشی و علمی برای کسب افتخار، با اعضای خانواده و نزدیکانش وداع و خود را به زندان اوین معرفی کرد، حتی بدبین ترین ناظران سیاسی هم به این نتیجه رسیدند که دیگر نمی توان بر اساس ثروث و نفوذ متهمان گردن‌کلفت، سرنوشت پرونده قضایی آنان را حدس زد؛ حقیقتی که دست کم امید را در توده‌های مطیع قانون جامعه زنده می کند؛ هرچند راه زیادی باقیمانده است.

هنوز اطلاعات کافی درباره پرونده قضایی و چگونگی تبرئه پسر دوم آقای هاشمی از جاسوسی در اختیار مردم قرار نگرفته است اما تقریبا همه می دانند که جرم او،‌ اختلاس، ارتشا و مسائل امنیتی بوده؛ مجازات این سه اتهام در مجموع ۲۵ سال زندان بود که بر اساس ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی،‌ اشد این احکام که همان ۱۰ سال است، اجرا شده است.

شب دوشنبه اولین شب حبس مهدی هاشمی بود؛ او تا زمان رهایی باید ۳۶۴۹ چوب‌خط دیگر روی دیوار اتاقش بکشد.

البته آقای هاشمی در وداعی رمانتیک که فیلم آن را رسانه های نزدیک به او منتشر کردند، گفته است مهدی "به زودی" آزاد می شود: "من به روشنی می بینم که ان شاء الله به زودی سالم و با نشاط بیرون می آیید و وارد جامعه می شوید برای خدمت و خداوند اجر زحمات طولانی ات را فراموش نخواهد کرد."

هاشمی رفسنجانی همچنین با تکرار ادعاهای سابق خود، حکم زندان پسرش را "ظلم" توصیف و در گوش او گفته است که "جامعه هم به حمدلله تا کنون متوجه شده و بیشتر متوجه خواهد شد که بر تو ظلم رفت."

این اولین باری نیست که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حمایت از آقازاده اش دستگاه قضایی را به "ظلم" و تعدی متهم می کند، او بارها پیش از این و حتی قبل از بازگشت مهدی هاشمی به کشور "رای خودش" را درباره پرونده او صادر کرده بود؛ تبرئه!

البته آقای هاشمی همواره پیش از اینکه پسرش را مبرا از هر اتهامی بداند، از برگزاری دادگاه و محاکمه او استقبال می کرد اما وقتی دادگاه تشکیل شد، ورق برگشت و همه هاشمی‌ها علیه دستگاه قضایی بسیج شدند.

و این در حالی بود که مسئولان ارشد قضایی بر دوری دادگاه از هیاهوی سیاسی و رسانه ای تاکید می کردند و تمام توان خود را برای برگزاری قانونی، آرام و دقیق جلسات محاکمه بکار بستند؛ زیرا بدیهی بود که با کشاندن دادگاه به رسانه ها و فضای هیجانی سطح جامعه، پرونده از مسیر قانون دور و صدور حکم عادلانه خیلی سخت می شد.

این بود که دستگاه قضا در مقابل اتهام زنی خانواده هاشمی سیاست مدارا در پیش گرفت و با وجود انتقادات گسترده ناظران سیاسی، پاسخی شایسته به آن ادعاها نداد.

رافت و چشم پوشی مسئولان قوه قضائیه اما، موجب نشد که مهدی هاشمی و نزدیکانش به حکم قانون تمکین کنند و دست کم علیه آن جنجال رسانه ای به راه نیندازند. حتی عفت مرعشی، مادر آقازاده مجرم در سخنانی گفت که حکم مهدی "تقلب و پدرسوخته‌بازی" است!

شورش رسانه ای علیه حکم قانونی دادگاه مهدی هاشمی که تا آخرین روز پیش از عزیمت به زندان مهدی هاشمی هم ادامه یافت، تامل برانگیز و حاوی نکات درس آموزی به ویژه درباره دیگر ادعاهای هاشمی ها و همفکران سیاسی آنان است.

افراطیون اصلاح طلب که در جریان فتنه ۸۸ علاوه بر رای مردم، به طور علنی و بارها قانون را هم زیر پا گذاشتند، پس از حصر سران فتنه مدعی بودند که اگر آنان در دادگاه محاکمه شوند و قاضی آنان را مجرم بشناسد ما تسلیم خواهیم شد و رای قانون را می پذیریم.

هرچند بر اساس استدلال دلسوزان نظام، جرایم متعدد و آشکار سران فتنه و مصوبه دستگاه های امنیتی پشتوانه قانونی حصر سران فتنه است اما قانون شکنی‌های مکرر افراطیون پیش تر ثابت کرده بود که اعتباری به شعار آنان درباره پایبندی به قانون نیست.

اکنون و با هجمه آقای هاشمی رفسنجانی به رای قانونی و قابل دفاع دادگاه صالحه مهدی هاشمی، این حقیقت باز هم تایید شد که شعار قانون هاشمی و همفکرانش، مصرف سیاسی و انتخاباتی دارد و اعتماد به آن خوش خیالی و ساده لوحی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ازاینهمه توهین به آقای هاشمی خسته نشدید ؟ باهرتوهین و بی حرمتی تندروهابه آیت الله هاشمی ، محبوبیت این ابرمردم سیاست ایران زیادترمیشود و تنفرمردم ازتندروهای کاسب تحریم بیشترمیشود . هاشمی به اندازه ای مردم است که اجازه داد فرزندش محاکمه شود .
عمر سیاسی حجت الاسلام هاشمی به پایان رسیده است و مفاسد این آقازاده برای خانواده اش گران تمام شد .
United States
سخنگوی دفتر تشخیص مصلحت باید در مورد اظهاراات اقای هاشمی بر علیه قوه قضاییه اعلامیه ای صادر کند. اگر ایشون بر اساس قانون بی احترامی و اشایه بی اعتمادی به قوه قضاییه داده است تا رسیدگی به این موضوع از مجمع محترمانه کنار گذاشته شود و یا خودشون برای حفظ احترام به نظام کناره گیری کند. مجمع تشخیص مصلحت با افراد معاند توانایی نخواهد داشت وخدشه دارد خواهد شد. احترام مسجد با متولی است.
کاظم
بهتر است که کلیه فیلمهای جلسات را داخل اینترنت بریزند تا در دهان آنها گذاشته شود. مخصوصا قسمتهایی که منجر به محکومیت شده است.
به نظر من صلاح نیست که جلسات دادگاه از صدا و سیما پخش شود. چون جو ساکت جامعه را ملتهب می کند. و این همان چیزی است که آنها می خواهند.
کاظم
آقای موسوی من دوست دارم شما را ، این چه نحوه هزینه کردن است از کجا می اید. یک مورد رشت الکتریک بدون هیچ مزایده ای دادند به دوستان جناب اقای کرباسچی ، همسر اقای کرباسچی و همسر اقای قبه ، کارخانه را از بیخ تراشیدن زمینش را بفروشند و دهها مورد اینطور ، 400 هکتار زمین در هرمزگان گرفتند مردم برای دو هکتار و چهار تا جوان بتوانند بروند سرکار لنگند.



بی قانونی اینهاست جناب اقای موسوی استات اویل بی قانونی است که طرف می اید اینجا محاکمه می شود و محکوم می شود از زندان فراری داده می شود و می رود خارج و تهش پسر اقای هاشمی است .



بی قانونی در پسران بعضی از همین اقایانی است که امروز از شما حمایت می کنند .پسر اقای ناطق چطوری میلیاردر شد خود ، اقای ناطق چطوری دارد زندگی می کند اینها حامیان شما هستند بی قانونی انهاست جناب اقای موسوی ما قانون را نمی پذیریم یک مورد هم نمی توانید بیاورید.



من اینجا پرونده ای دارم برای یک خانم شما می شناسید در تبلیغات انتخاباتی کنار شما می نشیند،برخلاف همه قوانین کشور همزمان که کارمند بوده دو تا رشته فوق لیسانس خوانده در دانشگاه ازاد دکترا گرفته بدون کنکور و بعد در رشته غیر مرتبط دانشیار شده استادیار شده بدون اینکه شرایطش را داشته باشد رییس دانشگاه شده اینها بی قانونی است .



من با اینها مخالفم من می گویم با رانت بازی و باند بازی و ا ین جور چیزهایی که یک عده ببرند بقیه محروم باشند من با اینها مخالفم جناب اقای موسوی نه با قانون، بنده تابع قانونم ودولت ما قانون مدارترین است ، من وارد آمار نشدم برای اینکه درهمین دوره ای که می گوید اقتصاد ضربه خورده بهترین وضعیت اقتصاد نسبت به قبل است نسبت به دوره شما که عالی است نسبت به قبلی ها هم ، اینجا گزارش هست دقیق ، اماری است که منتشر شده اما من سواال می کنم گزینش ها را امام در زمان چه کسی منحل کرد در زمان ما یا زمان شما
س
Iran, Islamic Republic of
به نظر من صدا و سیما مستند درست کند و تمام اتهامات گردن کلفت را که بیشتر از ۱۰مورد است را مطرح کند تا مردم ، بخشی از جنایات و دزدیهای گردن کلفت را بدانند چرا رشوه دهند خارجی به مهدی هاشمی محکوم شد هیچ رسانه ای نشد ولی اینها جارو جنجال راه انداختند
آقاکاظم سلام بنده را به طرف برسان و بگو یکی که به همین اقا رای داده می پرسد تکلیف آن 16 هزار میلیارد تومان دانشگاه ایانین چه شد؟ اگر این ملیغ به خزانه داری کل کش.ر بازگردانده شده، خود نفص این خروج هنگفت ثروت از بیت المال قانونی است؟ آن بی قانونی نیست؟ اینکه مصوبه مجلس را که به تایید شواری نگهبان رسیده است را برای اجرا ابلاغ نکنند، بی قانونی نیست؟ اینکه چلوی فرمان رهبری بایستند و وزیر اطلاعات را برکنار کنند، بی قانونی نیست؟
سرور
Romania
شما بفرما شانزده هزار میلیارد تومان! را از کدام جیب در آوردی ؟
اگر نگذارد میگین نفوذ کرده سو استفاده کرده
اگر در مقابل قانون از نفوذش استاده نکنه . میگین با اون دب دبه و کب کبه نتونست.
اینها نساندهنده بی ایمانی و کوردلی شماست.
پول مفت و اختلاس هاتون رو جلوش رو گرفت حالا این همه عقده ازش دارید طبیعت لقمه حرام همین است.
ضمنا ادبیاتتون مثل این کوچه میدانی هاست
علی
ادب مرد به ز دولت اوست. متاسفم از اینکه ادبیات توهین به منتقدین چندیست بطور بسیار زننده از طرف دولتمردان و طرفدارانشان در کشور جاری شده است لقمه حرام را بر اساس کدام مبنا مطرح میکنی مگر شما یقین به این امر دارید یا خدای نکرده در جایگاه امام معصوم نشسته اید و باطنها را میبینید؟!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با هوش عمده ی اختلاس ها ثمره ی بذر هایی هستند که در زمان خودش و دولت بعداز خودش کاشته شدند ...برای اینکه ... ادامه داشته باشه شروع به افشاگری میکنه ومیندازه گردن این و اون
این فقط بی احترامی به دستگاه قضا نیست، این افترا و تهمت زدن به قوه قضائیه است و نباید بی پاسخ بماند. عدم واکنش قوه قضائیه، ضعف و واماندگی قلمداد خواهد شد. مدعی العموم باید علیه هاشمی رفسنجانی اعلام جرم کند. افترا به قوه قضائیه و قضاتی که در طول چند سال، پرونده مهدی هاشمی را رسیدگی کردند، تشویش اذهان عمومی است و در هیچ جای دنیا، چنین اقدامی بی پاسخ نمی ماند و سختترین برخوردها را با آن انجام می دهند. افترا به یکی از سه قوه عالی نظام و تظلم خواهی از مردم، اقدام علیه امنیت کشور هم محسوب می شود. قوه قضائیه باید برای تنویر افکار عمومی، محتوای پرونده ی این آقازاده فاسد را منتشر کند. این حق نظام و مردم است که از خود دفاع کنند. حجت بر شورای نگهبان هم تمام شد. اقدام بسیار شجاعانه شورای نگهبان در سال 92 باید در سال 94 تکرار شود. آیا هاشمی رفسنجانی با نقشی که در فتنه 88 ایفا کرد و با کشور خواندن اسرائیل و با تلاش برای تغییر بنیادین موضع ضد استکباری نظام و با این افترا به قوه قضائیه و دفاع علنی از یک مجرم کلان اقتصادی و یک جاسوس، باز هم صلاحیت کاندیداتوری مجلس خبرگان را دارد؟؟؟ این یک آزمون بزرگ برای شورای نگهبان است.
United States
این که مشکلی نیست با نشون دادن فیلم دادگاه حق به حق دار میرسه و احتیاج به تهدیدو بگیر ببندم نیست
یونس
Latvia
اگر میتونست نمی گذاشت محاکمه بشه . مگه دستگاه قضایی باید از هاشمی اجازه میگرفته که شما میگی هاشمی همین که اجازه داده فرزندش محاکمه بشه نشانه مردمی بودنشه ؟ امثال شماها چشم بسته غیب میگید !
حقگو
Iran, Islamic Republic of
بنده تا ديروز طرفدار ايشان بودم ليكن با طرفداري ايشان از يك مجرم و برخلاف ادعايشان مبني بر قانون مداري در توهين به سازمان برپادارنده قانون با ايشان و مرامشان خداحافظي نمودم.
United States
خالی جناب ناحقگو
سیاح
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز اشتباه کردی و دیر خدا حافظی کردی ، من از ۸۳ با ایشان خدا حافظی کردم وقتی دیدم آماده ورود به انتخاباتی می شود که ۸سال در اوج قدرتش در دست داشته و بلای بسیاری بر سر مستضعفان آورده است
آشتیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانی
Romania
حالا ابر مرد یا ابر شوکت یا قبله عالم ، باید به قانون گردن نهد .آخه بنده خدا تاکی باید من و تو زحمت بکشیم و گردن دیگران کلفت شود ؟!
سینا
Iran, Islamic Republic of
انقلاب، جمهوری اسلامی، خون شهدا بخاطر این خانواده داره هزینه میده!
مردم تا یه جایی تحمل دارند، مردم تا یه جایی متانت دارند!
انقلابی ترین افراد هم در برابر مماشات دستگاه قضا دربرابر این خانواده از کوره در رفتند در مرحله آخر تحمل هستند.
آقای رفسنجانی واقعا نمیدونم از جون این انقلاب چی میخواد!؟؟!؟!!؟
حران
Iran, Islamic Republic of
هاشمی رفسنجانی باید از تمامی مناسب جمهوری اسلامی کنار گذاشته بشه، باید رد صلاحیت بشند (رد صلاحیت از این باب که اصلاح طلبان با هر شگردی در زنده نگه داشتن این شخص هستند) وای از روزی که انقلاب بخاطر این خانواده بخواد هزینه بده که در این مدت کم هم نداده.
خانواده هاشمی باید تحت فشار باشند بس است این همه رانت
محمد
ان شاء الله روزی خودش باشه
سبزعلی
ان شاء الله روزی محاکمه خود علیجناب فرا خواهد رسید.این .وقتی ما از این عنصر در مقابله با تهمت هائی نظیر غارتگر بیت المال دفاع می کردیم ،شما ها رسما او را همسو با بیگانگان جنایتکار قتل های زنجیره ای خطاب می کردید.این چرخش 180 درجه شمایان مشکوک نیست؟
ج
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا گفت، ما هرکجا پا می گذاریم روی دم ۰۰۰ است اینهم از رسانه ها که زنجیره ای برای اختلاسگر ۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
شما که الان دارید از ایشون فاع می کنید سال 76 رو یادتون فته که بهش می گفتید آقاسی.شایدم ا ن موقع بچه بودید.می تونید از باباهاتون بپرسید. آ م خ به که اینقدر تغییر نگ ن ه تا یه موقع بهش نگن....
مهدی بابا
فعلا این شما و رئیستون هست که دارند توهین می کنن
Romania
فایزه اینقدر از باباجانت طرفدداری نکن وقتی خطاهای هاشمی بر ملت ثابت شده تو چرا حرص میخوری چیزی بهت نمی ماسه در ضمن هاشمی چه کاره است که اجازه داده ?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب خداروشکرکه اجازه داد
تشکر ازقوه قضائیه
سلام وخداقوت روحی وجسمی به قضات میهنمان.
تلسم شکسته شد دیگر کسی خود را زیر چتر ثروت نداند دیگرچترسیاسی سوراخ شده است. بیچاره مردم پاپرهنه وروستایی منش ک نظاره گر این چترهابوده اند تا کی باید دردلشان غصه باشد.
بازهم تشکرازقوه ونیروی قضاوت
ع ق
چقدر حرف مفت وپوچ زدن ساده است !
مهدی
) قضیه مک فارلین امریکایی در تاریخ انقلاب به خیانت ...ثبت شده است!! از ذهن دهه شصتی ها هیچ وقت محو نخواهد شد!!
2) کل کل های بی پایه و اساس ایشان با حضرت امام(ره) نشان از ...
3) خیانت خاندان هاشمی رفسنجانی به نظام و وتاراج بیت المال در دوره های مختلف نظام و خصوصا هزینه های میلیاردی در انتخابات 88 به نفع کاندایدای مورد حمایت دشنان نظام بر کسی پوشیده نیست
4) حضور فرزندان هاشمی در آشوب های خیابانی 88 و خائنانه ترین فعالیت هایشان علیه نظام و حکومت رو هیچ کسی از خاطر نخواهد برد!!( که دختر ایشون و پسرانش به همین جرم محاکمه و به زندان هم رفتند)
5) نقش ایجادی و حمایتی هاشمی از فتنه 88 را چه کسی نمی پذیرد!!
6) در راهپیمایی های 88 یکی از اساسی ترین خواست مردم محاکمه هاشمی بوده!( البته نظام با رافت و مهربانی هرچه تمامتر در حق ایشون، از محاکمه و برخورد قضایی با وی اجتناب کرد) این نشان از خیانت هاشمی به نظام و مردم ندارم؟؟

همه و همه نشان ااز این دارد که انقلاب اسلامی همه خدمت ها و هم خیانت های هاشمی را در ذهن خود ثبت کرده است و آیندگان به قضاوت بهتری خواهند پرداخت!!
خدا عاقبت ما و شما رو بخیر کند.
به امید محاکمه خود...
به خاطر تمامی سوء استفاده هایی که در این سالها از نام امام و انقلاب کرد و
فعلا که دختر و پسر هاشمی با وجود همه تخفیف ها و پارتی بازی ها و تهدید ها محاکمه شدند.
این خانواده قلدر پرور و ...پرور ریشه ای دارد که اینهمه اختلاس و ارتشا از آن بیرون می آید. باید ریشه اش محاکمه شود تا به .....بتوان شهادت داد.
فعلا این ...کاری است که دستگاه قضا می توانست انجام دهد.
کاظم
شما بهتر است از زبان مردم سخن نگویید.
امید وارم آقای ... هم به زودی به دادگاه احضارشود برای ضربه ای که با بیخیال شدن نسبت به روند پرونده کرسنت به کشور زد.
معلوم نیست با چه منطقی اسم صحبت کردن در مورد بی احترامی فردی به قانون رو توهین میزارید...؟ لطفاً جواب بدید...
موقعی که ریختن توی خیابون اموال عمومی رو خسارت زدند حرف از بی احترامی به مردم نزدید حالا پسر یه مسئول کاملا طبق قانون محاکمه شده اسمش میشه توهین... واقعاً عجب استدلالی...!!!
فیلسوف
شما شاید فرق بین حقیقت و توهین را نمی دانید. این ها واقعیت هست و نه توهین تازه اینکه گوشه هایی از حقیقت است . و اینکه فرق بین محبوبیت حقیقی و مجازی را هم نمی دانید . محبوبیت حقیقی انگاه محبوبیت است که در چشم خداوند عزیز شوی. مضافا اینکه خانواده ی هاشمی حتی محبوبیت مجازی را ندارند چه برسد به حقیقی. چون در انتخابات متعدد هم این نکته به اثبات رسید.
هوشنگ صلح جو
مرد مظلوم و مردمی
حامی مستضعفان
مفسر بزرگ قرآن کریم
ذوالقرنین زمانه امیرکبیر
زنده مرد تقوا و تدبیر
سیاستمدار تنها

آیت الله العظمی هاشمی رفسنجانی

درود بر شما و فرزندان صالح و مظلومت
Iran, Islamic Republic of
آقای برره ای بسه!
دوستدار فست فود
Iran, Islamic Republic of
راضیم ازتون. شما مشکل وامت حل شد.

فردا یه سر بزنید به بخش اداری. خیابون نفت شمالی
هوشنگ صلح جو
Iran, Islamic Republic of
من از ته دل نوشتم اینو...
Iran, Islamic Republic of
ساکت...
البته با افعال معکوس..
Switzerland
ته دلت چه غوغاییه!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هوشنگ اینجا وا نستا برو!
Iran, Islamic Republic of
دلت رو پاک کن، خیلی گرد غبار نشسته، واژه های تقوا، تدبیر، صالح و مظلومیت رو بگند کشوندی.
Romania
ما هم از ته دل میگیم حالمون بهم خورد
Latvia
از ته دل پاچه خواری کردی ؟
متین
Iran, Islamic Republic of
دلت صاف نیست
فکری براش بکن
یه چله بگیر نظرت عوض میشه
یه خانه تکانی اساسی از ته دلت بکن برای این دنیا و اون دنیات مفید تره
پس معلوم شد از ته دل نمیفهمی...
واقعا؟؟!!
البته از قدیم گفته اند که اگه پخمه نبود نامرد از گرسنگی می مرد
پس از ته دل انشالله باهاشون محشور شوید انشالله .........

عاملان فتنه ۸۸ که چندین نفر از مردم را به گشتن دادن بخاطر ریاست زورکی بر ایران
عاشق حسام خوش نویس
حامی مصتضعفان خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

هیچ معلومه چی از ته دل گفتی
Iran, Islamic Republic of
بازم مثل هميشه هاشمي برنده ميشه
هاشمی مرد همیشه بازنده است .
هاشمی ازوقتی راهش ازمردم جدا شد باخت
بدجوری هم باخت
هرچی هم تقلا کنه بیشتر توی باتلاق فرومیره
از وقتی راهش از رهبر جدا شد، از مردم هم جدا شد و باخت
Iran, Islamic Republic of
میشه، آره میشه!
س
Iran, Islamic Republic of
برای جونیور می شه !
پسرش رو به مجرم سرقت فرستادند حبس برنده شد??? کاش خودشم بندازند زندان که دیگه مستقیم بره جام جهانی!!
خداییش این کامنت خدابود
ایول
یاوری
Latvia
مثل همیشه ؟!! والله تا وقتی ما یاد داریم بعد از دولت فخیمه کارگزاران این آقا همیشه بازنده بوده اگر لطف مقام معظم رهبری هم نبود که حکم ایشات را در مجمع تشخیص...
Romania
فعلا که بازنده است برنده ملت است
Iran, Islamic Republic of
نامه بی سلام
حامی جنبش سبز
مفسر قرآنی که مساله فلسطین را دعوای عربی می داند(البته در گذشته در زمان امام مساله کل جهان اسلام بود وحمایت از آن وظیفه هر مسلمان)
طرحهای نیمه کاره ای که در زمان ریاست جمهوری فقط به صورت نمایشی کلنگ زده شد یا روبانش قیچی شد
امیرکبیری که می گفت کشور در حال توسعه برای مبارزه با فقر و بیکاری و تورم و... باید بجنگد و جنگ هم یه سرس تلفات دارد و اگر هم عده ای بدبخت بیچاره و پاربرهنه ومستضعف این وسط تلف شدند مهم نیست مهم توسعه است.
مرد با تقوایی که نتوانست تقوا و حرمت بیت المال را به فرزندانش بیاموزد و خود مشوق آنها شد(ارجاع به سکانس خداحافظی پدر و پسر در حال رجعت به زندان و جمله تاریخی:"به زودی باز می گردی و دوباره خدمت!!!! می کنی"
سیاستمداری که همه ارای 24 خرداد 92 از آن خود می داند وهمیشه هم با چهره حق به جانب خود را زبان گویای مردم می خواند
فرزندان صالح و مظلوم را یک بار دیگر بخوان.خدایی خنده ات نمی گیره!
Iran, Islamic Republic of
اقا امان ازرفیق نا باب
Romania
امان از تربیت بد
Iran, Islamic Republic of
نامه بي سلام يعني اينقدر....پس 11 روز خانه نشيني چي بگي
Switzerland
جای توجیه کار اشتباه یکی، اشتباه یکی دیگه رو علم میکنند!!!
واعجبا از ذکاوت حامیان حاج آقا.


حمایت شما عین تخریب است.
ادامه بدهید لطفا ...
Iran, Islamic Republic of
متاسفم براي شما متاسفم براي شما اين همه جهل
Romania
ساندویچ خوری خانوادگی .... متهم کردن ارکان نظام .... ترویج اشرافیگری و آقازاده پروری و دفاع از اعمال سیاه پسر ووووووووووووو
Iran, Islamic Republic of
هردوشون ...... زیادی خوردن رودرروی آقا ایستادند
محمد
Iran, Islamic Republic of
چيه حرف حق رو زده چرا اونجاتون اتيش گرفت
پس ببين شما حتي ولايت هم قبول نداريد
حاظرم قسم بخورم قبول نداريد
يه نامه بي سلام اينقدر بهمتون ريخت و ادعاي ولايت مداريتون گوش فلاك رو كر كرده اما حتي از بيان اون 11 روز خانه نشيني و عبور از ولايت رو تحمل شنيدنش رو نداريد
فكر نميكردم اين يك كامنت حد اقل منفي داشته باشه
شما حتي از ولايت هم براي منافع شخصيتون قبول داريد كه پشت ايشون مخفي بشيد و با اسم ايشون مخالفينتون رو منكوب كنيد
Switzerland
کاکو شما به نظر ادعای منطق داری!
اگه قانون اساسی رو قبول داشته باشی فصل الخطاب در دعوای و تعیین مجرم قوه قضاییه است.

فعلا این قوه تشخیصش بر مجرم بودن فرزند این آقاست.

پس اگه روشنه دیگه جلز و ولز نکن.
Indonesia
برو بابا تو اگه رهبری معظم را قبول داشتی یک بار مطالب رهبری معظم در دیدار پایانی دولت دهم را می خواندی ببینی کجایش با عقاید شما در مورد دولت دهم مشابهت دارد؟؟ آخه آدم حسابی این چیزهایی که شما می گویی رهبری خودش یک بار هم به روی احمدی نژاد نیاورد ولی در مورد فتنه چقدر سخن گفت چند بار از خواص خواست موضع گیری کنند و این عمار گفت و چند بار خط قرمز را لزوم مرزبندی با فتنه قرار دادند اما شما داری خطوط قرمز خودت را دنبال می کنی نه رهبری را
کلا این جماعت صاحب چنان پررویی هستند که بااین حرفها سرعقل نمیان.قبلا که تودرس تاریخ اسلام از خوارج میخوندم احوالات ایشان برام خیلی غریب بود.ولی با این افرادی که من اینجا میبینم تکرار تاریخ داره صورت میگیره .البته نه مثل این جماعت که علی و عمارو مالک اشترو مصادره میکنن بلکه جهل و درشت گویی و پرخاشگری و تهمت زنی آنان آشکارمی شود.
اگر ما اون 11روز را نمیدیدیم که الان هم یکی مثل احمدی نژاد رییس جمهور بود. ما حامی کسی هستیم که در مسیر انقلاب باشه. آقای احمدی نژاد اول بود، ما هم مخلصش بودیم وقتی افتاد تو خط امثال هاشمی ما هم رهایش کردیم
طرفدارای رفسنجانی چرا اینقدر اشتباه دارند؟ حاضر نه حاظر!!
نظرت درباره 8 ماه فتنه چیه؟ 11 روز از 8 ماه بیشتره؟
شما صداقت ندارید ولایت ولایت میکنید ولایت هم قبول ندارید. والا اگر برای یک نامه بی سلام سینه جاک ولایت شدید . برای ۱۱ روز خانه نشینی باید از غصه دق میکردید . اما میایین ازش دفاع هم میکنید
بزرگی میگفت دین دین از دهن منافق نمیفته
ولایت ولایت هم از دهن شما منافقان دو رو نمیفته
ممد
فعلا که پسر ایشون محکوم شده هیچ ارتباطی به 11روز نداره
مغلطه ممنوع
Latvia
هم نامه بی سلام و هم خانه نشینی هر دو عملی ناپسند بود .
Iran, Islamic Republic of
كه اشتباه يكي تمام شد اما ديگري تمامي ندارد
8 ماه فتنه چی؟
احمدی نژادتون خوبه
Romania
الان همه خوبند .... خدایا شکرت
چشم حسود كور
United Kingdom
توپ. مياد چه شرفي ازشون ميبره دوباره
Latvia
احمدی نژاد سلام به حاج آقا میرسونه . و خیلی ناراحته که آقازادشون بالاخره زندانی شد !!!
جواب تهمت های بی مدرک شما.واذاخاطبهم الجاهلون قالوا سلاما است
بی مدرک..سلاما
درود بر هاشمی
مرگ بر...
Romania
ملت منظورش وزیر بهداشت است مکدر خاطر نشوید
یک جمله یادت رفت
مرجع عالی جهان اسلام اعم از تشیع ویا تسنن
Romania
برای من برعکس این جملات برای این پیرمرد مصداق پیدا میکنه !
Iran, Islamic Republic of
افرين بر شما موافقم
خخخخخ یاد سریال قهوه تلخ افتادم.
در کاخ شاه( که شبیه کاخ مرمر بود. محل مجمع تشخیص مصلحت نظام فعلی)یه سری دلقک و بی شخصیت کنار عالیجناب بودند که شغل شون فقط تملق و مجیزگویی بود و از راه پاچه خواری و چاپلوسی امرار معاش میکردند!! چقدر سریال جالبی بود.
ذوالقرنین!!!
امیرکبیر!!
مرد تقوا!!!!!
مفسر قرآن!!!
تو فکر کردی اگر صفات بزرگان رو به هاشمی بدی اونم بزرگ میشه??
نه عزیزم, با چهارتا کلمه جنابعالی هاشمی بزرگ نمیشه! بیخود زور نزن.
یاسر
Latvia
هوشی جان ! به پا غش نکنی با این پاچهخواری ها از این آقازاده چیزی به شما نمی ماسه . رفته آب خنک بخوره
Iran, Islamic Republic of
واقعا خود هوشنگي!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام بر احمدي نژاد
درود بر رفسنجاني
شما که اینقدر خوب بلدی یک زیارتنامه برای خودش و پسرش ...کن تا اجرمعنوی هم داشته باشی!
مجید
کم نوشتی استاد صلح جو!!!

مینوشتی امام هاشمی رفسنجانی که ماهم خوشحال بشیم

خدا متملقان افراد مفسد رو لعنت کنه

میدونم منتشر نمیشه این نظر!
الا لعنت الله علی القوم الظالمین
خداوندگار بزرگ یادت رفت
ادرینا
Iran, Islamic Republic of
حامی مستضعفان رو خوب اومدی (زنجانی واقعا مستضعف بود :)
جونیور
Iran, Islamic Republic of
ریچارد : ما به او جونیور می گفتیم !!?
س
Iran, Islamic Republic of
آقای صلح جو ، چند کلمه کایدی را به ذهن به سپار که با این خانواده قرین شده و جدا نمی شود
۱_ جونیور
۲_ خاطره
۳_ م ه
۴_ هزار دستان
۵_ آیت ا۰۰۰ خاطره
۶_ تحریف کننده تاریخ
۷_ آقازاده
۸_ فتنه گر
۹_ استات اویل
۱۰_ بهرمانی
۱۱_ اشرافیت
۱۲_ آشوبگر
۱۳_ من نباسم تقلب شده
۱۴_ ما رای نیاوردیم بریزید خیابان
۱۵_ حکم بر علیه ما غیر شرعی است ولی برای دیگران عین عدالت است
۰۰۰۰
باز هم بگم ، پس از القاب گذشته استفاده نکن از القاب روز استفاده کن
Romania
وای چقدر خندیدم هاشمی همونی که میخواد شعار مرگ برامریکا از دهان ملت برداشته بشه تا بتونه با امریکا رابطه برقرار کنه چون خانوادش تنها جایی که نرفتند و نمیتونند بروند امریکا است هههههههههههه‍هه وای خدای من هههههههههههه جوک خوب و با مزه ای بود هههههههههههه
سید صادق
Iran, Islamic Republic of
هوشنگ خان لطفا واژه های مظلوم و صالح را با استفاده از فرهنگ لغت معنا شناسی کنید تا در یافتن مصادیق این دو واژه به خطا نروید
محسن ری
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حنای اونا دیگه رنگ نداره و همشون (خاندان هاشمی)دارند بیراهه میرند خدا هدایتشون کنه (مادر و پدر مهدی) سنشون رفه بالا دارند ...
خدا رو شاکریم که حکم حبس مهدی هاشمی اجرا میشود
اما شما که اینقدر اصرار به اجرای عدالت دارید انتظار داریم نتیجه پرونده... را هم پیگیری بکنید...
United States
چقدر خجالتی!
United States
هاشمی هاشمی خدا نگهدار تو
Latvia
اگه خنک میشه عیب نداره . ما هم میگیم هاشمی هاشمی خدا .... تو
Iran, Islamic Republic of
درود برهاشمی بزرگمرد سیاست و تدبیرایران باد .
Iran, Islamic Republic of
دلواپسشم
Iran, Islamic Republic of
چی کار کنم كه دلواپسي
Romania
کاش تمام تدبیرش را برای تربیت فرزندانش به کار میبرد و اینطوری سیاستش را کیلویی هدر نمیداد
Romania
از این حرفت پمان می شوی عین چی؟
ساکن روستا
آقای هاشمی کاش خودت جلوی فرزندانت را میگرفتی
ايت الله هاشمي رفسنحاني يك از اركان اصلي نظام است و تخريب او اصلا به صلاح انقلاب و ايران نيست. غوغاسالاري نكنيد. ايشان مطيع قانون است
Romania
آیت الله !!!!! از ارکان خانه خود است و بس ! خودش داره میگه قانون و شرع را در مورد فرزندم قبول ندارم تو میگی غوغاسالاری !!!!
سیاح
Iran, Islamic Republic of
نظام قائم به شخص نیست

قبل از رحلت امام (ره) بعضی فکر می کردند با رحلت او انقلاب و نظام از بین می رود دیدیم که محکمتر ایستاد و امروز مفسد بزرگ قرن را محاکمه و زندانی کرد بدون آنکه تنشی ایجاد شود
نظام هیچ رکنی بنام هاشمی و خانواده نداره.
ارکان نظام یعنی قانون, قانون, و قانون.
روستایی تازه انقلابی
Iran, Islamic Republic of
نظام و انقلاب ما زنده و پویاست شاخه های خشکیده (کهنه انقلابی ) آنرا باید هرس کرد تا شاخه های نو و تازه جوانه بزند
Latvia
ارکان اصلی بود ... حالا دیگه در زمین دشمنان بازی میکنه یعنی واقعا اینو نمیفهمی ؟
نکنه احمدی نژادتون در زمین خودی بازی میکنه؟
ببخشید احمدی نژاد که خونه اش از نارمک تکون نخورده،با کدوم عمله و عکره های انگلیسی و آمریکایی و اسرائیلی زدوبندکرده و فتنه ساخته؟
Romania
مطیع قانونش را هم دیدم که چگونه قوه قضاییه را در موردحکم پزسش محکوم کرد
Iran, Islamic Republic of
لطفا شما بخواب
سپاسگزارم
0تا 100 محمدصابر
امیر منصور آریا جرمش... اما اعدام ...
واقعاحرمت جناب آقای هاشمی را ...و گرنه...
Iran, Islamic Republic of
اگر من بودم هرگز نميذاشتم پسرمو كساني به جرم اختلاس زنداني كنند كه خودشون...
سرور
اگر بودی؟ مگه نیستی!
سروری
Latvia
اگر هم بودی هیچ غلطی نمیتونستی بکنی . خدا ... دیده که بهش شاخ نداده . برو خدا را شکر کن که نیستی .
راستی سرگدشت اون فیلمی که آقای احمدی نزاددرمجلس پخش کردبه کجا رسید؟
United States
ابر سیاستمدار ایران زمین حضرت آیت الله هاشمی بازم مثل همیشه پیروز شد
Romania
ابرسیاه میخواهیم چکار!
Romania
تو کوبیدن قانون
Latvia
شتر در خواب بیند پنبه دانه ! همینطور با خیال و ...زندگی کنی خوبه .
Romania
همینکه در خواب زندگی میکنی برایت کافی است عزیزم
ببببب
Iran, Islamic Republic of
انشاا... همشون تو همین دنیا رسوا بشن . ... بذار هاشمی هم فکر کنه داره برا اخرتش ثواب جمع میکنه . اون موقع که...شد می فهمه با این اولاد ....ش چه باقیات الصالحاتی برا خودش گذاشته ...
Iran, Islamic Republic of
پس مدعي العموم كجاست؟! آيا اگر يك شهروند عادي به قوه قضائيه توهين و تهمت بزند سكوت مي كنند؟ آيا جرم يك مقام عالي نظام در زير سوال بردن اركان نظام بدتر است يا يك شهروند عادي؟؟!!
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اینها خودشان را قانون میدانند و هر رایی خلاف خواست انها صادر شود از نظر انها عیر قانونیست .
به همین دلیل همفکرانشان غائله 78 و 88 را راه انداختند.
البته این موضع گیریها بی ارتباط با دو انتخابات پیش رو هم نیست و زمینه سازی برای فتنه دیگر است.
هر چند که تعدادی از انها با ابراز پشیمانی و اعلام برائت از فتنه 88 و نیز عجز و لابه در مجلس امکان حضور در مناصب اجرایی را به طور موقت یافتند ولی در صورت تکرار اشتباهات گذشته مسلما ملت مسلمان وانقلابی ما دیگر با انها مدارا نخواهند کرد.
احمدی نژاد
احمدی نژاد خوبه
اصلا هم دزدی نکرده
Iran, Islamic Republic of
آیا مردم این اقدام را باید به فال شروع یک اتفاق خوش برای مبارزه با پدیده شوم، مخرب، ویرانگر و منحصر به فرد در نظام جمهوری اسلامی ایران به نام آقازادگی بدانیم و به آینده کشور امیدوارتر بشویم؟!
سوال از قوه قضاییه و نهادهای قضایی، نظارتی و اطلاعاتی؛
آیا این اقدام تداوم می باید؟! یا در کمال تاسف و تاثر در همین حد ....
کاظم
افتضاح از این بیشتر خیلی رو دارن خداییش
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هاشمی شما را به خدا این مردم اصلا نخواهند شما و فزرندان برومندتان برایشان و برای این آب و خاک خدمت بکنید باید چه کار کنند؟!!!
اگر نخواستند میتونن برن از احمدی نژاد خواهش کنن بهشون خدمت بکنه
ملت پیگیر رسیدیگی قانونی نسبت به توافق نامه هستن و این مساییل موجب غفلت مردم نمیشه ایشون بایید به زندان میرفتن چه الان چه بعدا واین زندان رفتن نباید موجب غفلت از توافق نامه بشه گویا گروهی از این زندان رفتن که راه دیگری هم نداشتن میخوان ماهیگیری بکنن
Iran, Islamic Republic of
آیه 14 سوره تغابن آمده: «یا ایها الذین امنوا ان من ازواجکم و اولادکم عدوا لکم فاحذروهم و ان تعفوا و تصفحوا و تغفروا فان الله غفور رحیم؛ ای اهل ایمان! بعضی از همسران و بعضی از فرزندان شما دشمنان شما هستند، از آنها بترسید.»
.
سلام وصلوات و درود و رضوان الهی بر مجاهد نستوه و پایدار انقلاب و پایمردی که چون کوه در برابر فتنه ها ایستاد و تا پایان عمر هیچ کدام از این فتنها و حب های دنیوی، وی خم را خم نکرد؛ در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) برای مجاهدان حقیقی را حق و حقیقت و عدالت و شادی روح حضرت آیت الله محمدی گیلانی صلوات و فاتحه ای قرائت کنیم.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد هاشمي
Romania
بهتره بگی زنده باد فساد و آقازادگی و اشرافیگری
به طور خلاصه میتونی بگی زنده باد جمهوری اسلامی
یا بگی زنده باد فتنه گری که قصد تیشه زدن ریشه جمهوری اسلامی رو داشت!الحمد لله که ناکام موند...
Iran, Islamic Republic of
ببخشید حاج خانم دستور نمی دهید مردم بریزند تو خیابونا!
مردم منتظر صدور فرمان حمله هستند.
Iran, Islamic Republic of
چجوری بریزیم تو خیابون وقتی سردستمون تو زندانه؟!
Romania
این رو خوب اومدی!!!
United States
چی داداش ؟!
بلند تر بگو صدات نمیاد...
Iran, Islamic Republic of
بله...
Romania
مردم از خنده ... خوب اومدی
Belgium
یاد خنده ی مهران غفوریان افتادم
عمار
Iran, Islamic Republic of
كمي يواش تر داداش ما هم به تو برسيم...
و خداوند عقاب ظلم ... را فراموش نخواهد کرد
amir
خانواده هاشمی نشان داده اند که جز خودشان هیچ چیز و کس دیگری برایشان اهمیت ندارد
اما خداوکیلی اگر جرمهای فائزه در فتنه و مهدی هاشمی رو پسر یا دختر من داشت ...
باید قبول کرد تا همین جا هم ...
هر چند می دانم چاپ نظرم ممکنه واسه شما مشکل ایجاد کنه اما اقلا دلم کمی تسکین پیدا می کنه
وقت شناس
خداروشکرحکم قانون اجراشداگه موضوع دادگاه بقول مهتی جون که گفته علنی بشه بهتره اتفاقا علنی بشه بدتره وبیشترضایع میشه درهرصورت امیدواریم که باباومامان وآبجی وداداش مهتی جون صبوری نشون بدهندوبرای حکم دادگاه ارزش واحترام قایل بشوند.بالاخره مهتی خربزه خورده پای لرزش هم بایدبشینه
عدالت باید برای همه اجرا بشه کسانی که در دولت قبل میلیارد ها از پول بیت المال رو حیف و میل فرمودند باید مثل این آقازاده باهاشون برخورد بشه
منتها در مورد دولت قبل همه چیز در حد اتهام باقی مونده ولی ...
م ه فتنه و پرونده کرسنت رو در پرونده داره اونوقت فقط 5 سال بیشتر از رحیمی زندان بهش خورده؟خداییش این بی عدالتیه!
Romania
درود بر هاشمی
یار دیرین امام و رهبری از سال های دیرین دهه 30 شمسی
Switzerland
حالا یار کیه!
پیرو امام مردانه پای تفکر امام وامیسته نه اینکه هی برا توجیه خودش از امام خاطرات مشکوک السند و مجهول روایت کنه
یار دیرین امام و رهبری?????
شما ایران نبودی که ببینی در فتنه 88 چکار کرد!!
وقتی شعار مرگ بر اصل ولایت ... دادند و به عکس امام توهین شد هاشمی چکار کرد!! نامه بدون سلام و خطبه نمازجمعه رو هنوز فراموش نکردیم.
یار دیرین یار دیرین
حرف تون آدم رو یاد کارتون دیرین_دیرین میندازه
پرونده هاشمی در انقلاب بسته شده. تا الان هم رودربایستی باعث شده بازنشسته نشه.وگرنه حاج آقا دیگه خسته ست باید استراحت کنه
Romania
یکی بود یکی نبود .... سال 88 یار دیرین امام و رهبری که عمری را صرف تربیت صحیح فرزندانش !!!کرد از جاده انقلاب خارج شدو وارد جاده خاکی شد و دیگر برنگشت
Romania
یاری با جامهایی از زهر !!!
علی
United States
هاشمی محکمتر از این هاست که با این بادها بلرزد به گور خواهید برد شکست هاشمی را . هاشمی پیش از این هم دخترش را به دانشگاه اوین فرستاد بود. اما شما په می کنید با اعترافات بقایی ؟؟؟؟ اعترافاتی که دودمان شما را بر باد خواهد داد. امان از بصیرت زیادی!!!زنده باد هاشمی.
جناب... آماده باش مشت محکم در اسفند 94
Romania
شما و اسلافتان در داخل هم به گور خواهید برد خوابهایی که برای انحراف و نابودی انقلاب کشیده اید .... دانشگاه اوین گوارای تمام ...!
رضا
اشتباه منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
عزیز دلم کمپینی محترم که برای این کمنت ها پول می گیری .... فعلاً که نمردیم و داریم شکستش را به چشم می بینیم... خدا رو شکر ..... یادم هست زمانی نه چندان دور وقتی با فرماندار وقت شمیرانات در مورد سیاست دولت هاشمی صحبت می کردم ..... چه قدر می ترسید و آشکارا می لرزید سعی می کرد آهسته سخن گوید و ..... یادتان رفته ...های ...زمان او را ؟؟؟؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
افرین به دستگاه قضایی
آخی چه ظلم عظیمی!!!!!!یعنی پسر بابا چه بسراقتصاد و امنیت مملکت آورده...
اگه یه آدم عادی بود ...حاج آقا
مجید
هاشمی و خانواده کشور را ... خود میدانند از این جهت هرگونه...را حق خود میدانند. پس با این حساب این آقازاده گردن کلفت هیچ کار خلافی انجام نداده.
چراکه تغییر نظام و بلوا و آشوب و جاسوسی و رشوه و غارت در خانه خودش بوده و اتفاقی نبوده که دستگاه قضا رسیدگی کند. با این استدلال دستگاه قضا نه تنها بی عدالتی کرده بلکه هویت آن زیر سئوال است.
لطفا پیگیر پخش دادگاه از صداوسیما باشید
چون خیلی آوانس دادند احتمالا با پخش موافقت نمیشه..
رضا
خانوده هاشمی از اول مردم زعیم و رعایای خود می دانستند.
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز ...و امروز شاهد تفکیک این افراد هستیم و این ...را به فال نیک می گیریم و امیدواریم قوه قضائیه بدون ملاحظات جناحی تمامی خائنین به کشور و مردم را به سزای اعمالشان برسانند. آمین یا رب العالمین.
Sweden
خیر.
در این مورد حق با هاشمی است. چون غیر علنی کردن دادگاه برخلاف شرع و قانون اساسی است. ما حتی از اتهامات اقتصادی هاشمی هم و دفاعیاتش خبرنداریم چه رسد به اتهامات سیاسی و امنیتیش. پس دادگاه نامشروع بوده
است و نتیجه آن هم غیر قابل اعتنا است.
دقت کنید که این مساله ربطی به شخص هاشمی ندارد. در همه موارد دیگر از رحیمی گرفته تا موسوی باید دادگاه به طور علنی برگزار شود.
Romania
آقای باهوش اولا قاضی تعیین میکنه که دادگاه علنی باشه یا غیر علنی ... دوما این متهمی که ما و شما خوب هم خودش هم خانواده اش را میشناسیم حرمت هیچ کس را نگه نمیداره و ادب و تربیت درست و حسابی نداره که دادگاهش علنی باشه و از خداش هم بوده که دادگاهش علنی نباشه
Sweden
قاضی حق ندارد بر خلاف شرع و برخلاف قانون اساسی و بر اساس میل خودش حکم دهد. اگر چنین قضاوتی را بپذیرید اسلام را زیر سوال برده اید.
Romania
چی شده اربابت افتاده زندون و قانون شد بد!
Sweden
از کی تا حالا خلاف شرع و قانون اساسی شده قانون؟
Sweden
. دادگاهی که غیر علنی باشد فقط اعتماد مردم را سلب می کند...
غیر علنی بودن دادگاه را بیشتر برای حفظ حرمت پدر تصور کنید !
Iran, Islamic Republic of
از دين كه بويي نبردي ...
حمید
Romania
کدوم مردم همونها که قانون را قبول ندارند؟؟؟؟؟
Romania
اگر علنی بود همون یک ذره آبروی هاشمی هم میرفت
شایدم ابروی شما!!
اون وقت همین طیف معترض به تا چیزی میشه میگن اگه میگین اینا فتنه کردن و خیانت خب دادگاه برگزار کنین،واسه یه حکم اقتصادی ک اسنادش اظهر من الشمسه اینجوری میکنن دیگه ببین واسه خیانتا سران فتنه چیا خواهند گفت
شهید
ملت باید در برابر این خانواده قیام کند...
Romania
و به زیر بکشند اشرافیگری را که توسط همین خاندان رشد کرد و ترویج شد و دامن خیلی از آقایان مسئول به آن آلوده شد !
Iran, Islamic Republic of
ما از این که قوه قضائیه در این گیم قول بازی را شکست داد و Game Over نشد خوشحالیم، و آرزوی موفقیت برای قوه قضائیه می کنیم.
عبدالله خیرخواه
Iran, Islamic Republic of
اگر جناب هاشمی یکبار می فرمود :" فرزند من با بقیه هیچ تفاوتی ندارد براساس قانون باید محاکمه و حکمش اجرا شود" باعث خشنودی خدا و خلق می شد . اما افسوس..... که امتحان خوبی نداد
Romania
افسوس که خیلی کارهای بهتر و حرفهای بهتر میتونست بزنه که نزد و نکرد
اصلا باید العیاذ بالله ملک عذاب از هاشمی اجاز ه بگیره که ...رشوه گیرو ببره جهنم یانه
علی
چیه؟
قانون حتی ...فقط برای دیگران بایداجرابشه وبچه های توهرکاری خواستند بکنندوکسی چیزی نگه؟
...محمدی گیلانی خیلی دل داشت که دوپسرش رواعدام کرد.باورت شده که بچه هات ...اند؟...
دشمنی افراطی های چون شما بهترین افتخار برای آقای هاشمی هست.
Switzerland
و حمایت جهال راحت ترین خواب برای منتقدین هاشمی است.

منتقدین بخوابید که حامیان جاهل بیدارند
Romania
افراطی کسیه که نه قانون را قبول داره و نه شرع و دائم سنگ هردو را به سینه میزنه!!!!
شهاب
Romania
بهترین افتخار اینه که بچه اش بزرگترین متهم تاریخ ایران است !
Romania
البته بعد از دوستی با آمریکا
بنام خدا
هاشمی رفسنجانی به این فکر هم باشد که تکیه دادن به جای...خطرناک است

امام خمینی (ره) فرمودند : همان کسانی که محمد رضا شاه را پایین آوردند اگر کسانی ظلم بکنند همین ملت آنها را از تخت پادشاهی و اشرافی پایین خواهند کشید.
محسن
United Kingdom
ان شاء الله که با بیداری و حضور و اقدام به موقع مردم و مسئولان انقلابی و ولایتمدار , فتنه اکبر که بسی بزرگتر از فتنه 88 است خنثی شود !!!
.
.
.
امیدواریم تا روز آخر سال دهم , در حبس باقی بماند این آقا زاااااااده !!!
Romania
انشاالله
ولی رحیمی تون مدام بره مرخصی
حسام
البته این اولین باری نیست که جناب آیت الله عدم تمکین به قانون و حکم قضایی را نشان داده اند.در قضیه ی دودوزه بازی و اختلاس و ارتشاشهردار اسبق نیز گوشه ای دیگر از این خودراقانون مطلق پنداشتن ازطرف ایشان نمایان شد.
علی
خاندان هاشمی خجالت خجالت
...انقلاب اجازه ی فساد, انحراف و خودکامکی رو به هیچ کسی نمیده. قدرت دایمی هاشمی اونو از...
قوه قضائیه ما درخواست محاکمه تمام عناصر فاسد رو داریم.
عبدالله
کسی که علیه جکم قانونی دستگاه قضا می شورد یک متکبر خودرای مفسد است.
چند روزی است که موج هجمه‌ها به آیت ا... هاشمی رفسنجانی از سوی گروه‌های منتقد او افزایش پیدا کرده است. این موضوع را می‌توان در تیتر رسانه‌های منتقد آرای سیاسی وی جست. روز گذشته نیز رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در تریبون مجلس از سوی یکی از نمایندگان مورد تهمت قرار گرفت. دلیل اینکه اکنون عده‌ای از تندروها به تحرک شدید در قالب تخریب و توهین به آقای هاشمی افتاده‌اند کاملا مشخص است. دلهره، نگرانی و عصبانیت آنها از دو بابت است. نخستین دلیل آن به انتخابات مجلس خبرگان بازمی‌گردد که این نگرانی را دارند که اگر آقای هاشمی برای انتخابات صلاحیت خود را احراز نکند محبوبیت بیشتری کسب خواهد کرد همچنان که در انتخابات ریاست جمهوری این اتفاق افتاد و آقای روحانی که مورد حمایت آقای هاشمی بود توانست 19 میلیون رای بیاورد. اگر هم آقای هاشمی صلاحیت خود را بتواند برای انتخابات مجلس خبرگان احراز کند تندروها با این مشکل مواجهند که آقای هاشمی به دلیل محبوبیتش رای بالایی خواهد آورد. این استیصال و به بن‌بست رسیدن جریان تندرو باعث می‌شود که اینگونه بی‌محابا به تخریب آقای هاشمی رفسنجانی بپردازد.

دلیل دومی که برای عصبانیت تندروها از آقای هاشمی وجود دارد موفقیت بین‌المللی است که ایران کسب کرده و این موفقیت تنها به یمن اعتدال و میانه‌روی صورت گرفت؛ یعنی همان خطی که آقای هاشمی رفسنجانی آن را دنبال می‌کنند. به عبارت دیگر توافق هسته‌ای وین پیروزی تعقل، اعتدال و پراگماتیسم بر رادیکالیسم و تندروی است. بنابراین جریان تندرو از دست آقای هاشمی رفسنجانی عصبانی است و به تعبیری توافق هسته‌ای وین را ناشی از خط سیاسی‌ای می‌داند که آقای هاشمی نیز به آن شهره است. این دو دلیل باعث می‌شود ما شاهد آن باشیم که تندروها بیشتر از گذشته به وی هجمه کنند. باور این است این برخوردها تا زمانی که انتخابات مجلس خبرگان برگزار شود ادامه پیدا می‌کند. از جمله اقدامات نخ‌نمای دیگر این افراد آن است که می گویند آقای هاشمی به روستاییان کشور توهین کرده در حالی که اگر کسی کوچکترین آشنایی با آقای هاشمی داشته باشد می داند که او به ریشه روستازادگی و اصل و نسب خود همیشه افتخار کرده و هیچ گاه از این موضوع فرار نکرده است.

مع‌ذلک می بینیم که برخی جملاتی از صحبت‌های ایشان بیرون کشیده و آن را برجسته می‌کنند تا از این طریق بتوانند اسباب حمله به وی را فراهم کنند. یقینا اگر آقای هاشمی رفسنجانی اعلام می‌کرد که برای انتخابات مجلس خبرگان نامزد نخواهد شد یا توافق هسته‌ای وین صورت نمی‌گرفت یک مورد از این تخریب‌ها و هجمه‌ها به ایشان وارد نمی شد.
Switzerland
لوطی گری معنی پراگماتیسمو میدونی اصلا که بکار بردی!

کاکو بعضی از مواردی که گفتی صدق ادعای منتقدین مبنی بر انحراف هاشمی از مسیر انقلابه.

تا هاشمی شما رو داره نیاز به جبهه مقابل نداره
Romania
عجب نامه فدایت شومی نوشتی !!! توافق وین لکه ننگی است که به نام ایشان خواهند نوشت .... راضی شدی ؟ ما از ایشون عصبانی نیستیم چون ایشون فقط یک پیرمرد....
Iran, Islamic Republic of
باش تا صبح دولتت بدمد .....
قوه قضائیه همونطور که با سارق برخورد قاطع داشتی با حامیان و طرفدارانش که به رای دادگاه توهین میکنند برخورد شدید کنید.
دقیقا!این جماعت بلندگوهای حامی فساد هستند که نه تنها ازین کار شرم نمیکنند بلکه فساد رو افتخاری برای خود میدونند!
عزل هاشمی از سمت هاش بخاطر افراط در ... و حمایت تمام قد از فساد و مفسد رو خواستاریم. و میخواهیم مانند پسرش عادلانه محاکمه بشه.
ثابت شد بر خلاف مانور چندين ساله ...، هاشمي حتي قدرت نداره از زنداني شدن فرزنش كه به زعم خودش بي گناه است جلوگيري كنه چه رسد به اينكه بخواهد در معادلات قدرت نقش بازي كنه.
Iran, Islamic Republic of
فعلا كه همتونو زمين گير كرده ...
Romania
چشمت را باز کن ببین کی زمین گیر شده و قدرت مانورش کم شده ما یا تشنه قدرت!
اخه ادم جاهل اگرم جلو گیری میکرد به یه چیز دیگه متهمش میکردید
Iran, Islamic Republic of
نمایش محکومیت مهدی هاشمی بازی دوسر باخت برای حاکمیت بود...چون بعد از این منتظر نمایش دادگاه بقایی و مشایی و احمدی نژاد خواهیم نشست. تا که سیه روباشد هر انکه در او غش بود
United Kingdom
كرسنت يادت رفت. ايضا سران فتنه
مردم
United Kingdom
اميدواريم پيش درامدي باشد بر اعدام سران فتنه
Iran, Islamic Republic of
داداش حزبی فکر نکن، آرزو کن اونهایی که خون این مردم را به شیشه گرفته اند قوه قضائیه به سزای اعمالشان برساند تو دل همه احزاب ناپاک وجود دارد و سعی کنید کسی را محکوم نکنید بسپارید به مسئول مربوطه که انشاء الله کارشان را بلندند.
Romania
بازی دوسر باخت اینه که هم قانون را قبول نداشته باشی و هم برای قدرت نامزد انتخابات بشی
رسول - تبریز
بهتر است بنویسید:
...اجر زحمات طولانی ات را فراموش نخواهد کرد.
لقمه حرام خوردن...
حالا در این 10 سال کی میخواد از واحدهای خارجی دانشگاه آزاد به اصطلاح اسلامی سرکشی کند
عملکرد پسر به پدر ارتباطی ندارد واقای هاشمی هم از ایت الله گیلانی بالاتر نیست ویا شخص حصرت امام چه رفتاری با نوه خودش حسین کرد پس زیاد مطلب راگل الود نکنید
بشری
Romania
ما هم عقیده شما را داریم اما دفاع بیش از حد پدر از پسر خلافکار و زیر سوال بردن قوه قضائیه و شرع خلاف آن را ثابت میکنه !
فرهنگی
دل ملت اندکی بعد از توافق ...خنک شد
Iran, Islamic Republic of
نه نه
Iran, Islamic Republic of
اقاي فرهنگي اگر بازهم خنك نشدي آب بريز اونجايي كه ميسوزه
آبمان قطع شده از اداره آب و فاضلاب پیگیر شدم اعلام کردند بدلیل استفاده زیاد حامیان م ه قطع شده است
یک هموطن خوشحال
Romania
خنک شده تو نگران نباش ... تو الان برو آب بریز اونجا که داره میسوزه
هرچند ده سال ...هست ولی از هیچی بهتره
محسن
آقای هاشمی شما در سن جوانی انقلابی بودید. یقینا اگر امروز جوان بودید و شخصی مثل خودتون و خانواده تون...علیه اون ...
Iran, Islamic Republic of
آقا محسن اگر هاشمي الان جوون بود...
باورم نميشه كه اين آقا اكنون توي زندان باشه ...
اقاي هاشمي مثل ...مي ماند بچه ها او را وادار به...
زنده باد هاشمی ابوذر زمان یارامام حامی محرومان دشمن متحجرین (هاشمی مظلوم
حامی محرومان را کجای دلم بذارم !!!
Romania
ابوذر زمان ؟ اگر روتون میشد میگفتید امام زمان روتون نمیشه ... شما القاب سازها تهوع آورید
سرور
الان هم وی دقیقا در بیابان ربذه هست.نه؟
آقا تملق هم حدی داره دست چاپلوسان درباری رو از پشت بستید!!
ابوذر???? این چه قیاسی بود!!
ابوذر غرق در ... بود یا هاشمی پابرهنه و باتقوا ????
Romania
حامی کدام مجروحان ؟؟؟ یار کدوم امام ؟ الان که جز خودش و خانواده اش هیچ کس و هیچ چیز براش مهم نیست !!!
Romania
ابوذر زمان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگر میشه مگر داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونهم از نوع هاشمیش ؟
این جماعت پاچه خوار به شدت مشکوک به نظر میان چون از کمترین اطلاعاتی در مورد انقلاب و شریعا برخوردار نیستند!آیپیها بررسی بشه به احتمال زیاد از انگلیس و آمریکا اظهار فضل میفرمان!
Iran, Islamic Republic of
حتماً من هم یکی از آنهایی هستم که مورد حمایت ایشان قرار گرفتم !!! آخر بیشرمی تا چه حد ؟ پول بگیرید و به نفع ایشان مطلب بنویسید .... هاشمی کسی نیست ؟؟؟ روز قیامت به خاطر ظلم هایی که این مرد و دولتش به شخص من کردند ، از شما شکایت خواهم کرد !!! چرا که قدرت هاشمی را شما به او داده اید ...!!! قیامتی هم هست ... البته خوشبختانه ملّت هم ایشان را شناخته اند .... فوقش برای مجلس خبرگان ، همه کیسه داران از تمام شهرستان ها بیایند و به ایشان رأی بدهند ... ایشان قدرتمندتر نمی شود ........ به لطف خدا
عباس از یزد
بنام خدا
اقایان خوش خیال شما باورتان شده که این یک پرونده صرف قضایی بوده.....اینطور نیست این یک پروزه ایست که سالها قبل کلید خورده برای روز مبادا....روز مبادا برای پدر وپسر...پدر بر مسندی تکیه زند و پسر بر مسند دیگری...واگر همین حالا پر وبال این پروزه که خیلی هم دیر شده قیچی نشود باور کنید فردا نه تنها دیر که غیر ممکن میباشد...خود دانید
درود برهاشمی
درودبرهاشمی
درودبرهاشمی

پاچه خارهای ...از شدت ناراحتی موجی شدند!!!
Romania
با هاشمی و مهدی محشور بشی
با هاشمی و مهدی محشور بشی
با هاشمی و مهدی محشور بشی
Romania
تو هم ایشالا با احمدی نژاد و رحیمی و بقایی محشور شی
Iran, Islamic Republic of
خدا مرا هم با هم سلک هایم محشور فرماید ...
وقتی دستگاه قضایی...دارد که دادگاه را علنی برگزار کند
آن وقت است که ما هم این رای را قبول نداریم
سلام اگر روزنامه آرمان این ملاقات خصوصی یک پدر و یک فرزند مجرم را از دید نگاه پدرانه و دعای خیر یک پدر به یک فرزند مجرم که در طول محکومیت توبه نماید ودرس عبرتی باشد به نظر می آیداین حرکت خیلی هم زیباست ؛ولی اگر از دید رفتار یک رییس ومقام مسئول حکومتی این صحنه را به تصویر کشیده مسئولیت سنگینی بر دوش آیت الله به عنوان مقام مسئول حکومتی گذاشته چرا که مسئولین خادمین واقعی این مملکت وملت هستند از این پس باید این رفتار را نسبت به دیگر مجرمینی که چنین محکومیتی دارند بدرقه این مقام محترم را از طریق این روزنامه محترم بارها مشاهده نماییم . پس بهتر است نگاه منصفانه ای به این نوع رفتار ها داشته باشیم واز آیت الله هاشمی رفسنجانی بخواهیم که نسبت به این حرکت روزنامه آرمان واکنش نشان دهد....
آرمان روزنامه پدرخواندست!
حضرت امام در 61/11/26 وصیت نامه خودشان را کامل کردند و برای نگهداری آن را به موزه امام رضا فرستادند چند سال بعد (حدودا زمان ارتحال) ایشان مصلحت دانسته و چهار بند به آن اضافه کردند آیا بنظر شما منظور حضرت امام با چه شخصی بود متن بند چهار عینا از وصیتنامه حضرت امام کپی شده
بند 4:
(4) من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه‌ی سالوسی و اسلام‌نمایی بعضی افراد، ذكری از آنان كرده و تمجیدی نموده‌ام كه بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالی بود كه خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند و نباید از آن مسائل سوء‌ استفاده شود؛ و میزان در هر كس حال فعلی او است.
روح‌الله الموسوی الخمینی
این بر داشت شماست شاید منظورشان همین افراطی های اسلام نما و منافق بوده ؟؟؟؟؟
مثلا امثال اشخاصی مثل نمونه امروزیش احمدی نژاد
چرا که ضربه ای که احمدی نژاد به کشور زد صدام در اون ۸سال و اسراییل و امریکادر این سی و چند سال نزدند
توجه کن عزیزم حضرت امام محدوده زمانی واینکه مورد تعریف امام قرار گرفته اشاره دارند
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم احمدی نژاد به شما چه کرده که این همه برای فرار از او به دامن هاشمی پناه می برید ؟؟؟
والله احمدی نژاد را اینقدر خوب ندیدم که شما در حمایت از هاشمی به او بد می گویید .....
اگر آن 10 یا 11 روز هم بیمار بوده و بنا به سیاستی موضوع را علنی نکرده اند .... و شاید هم به خاطر وجود بهانه برای تطهیر هاشمی ؟؟؟؟؟ خدا عالم است ....
ولی هر چند قویاً احتمال می دهم نظرم ثبت نگردد ، ولی معتقدم بسیاری از عملکرد دولت احمدی نژاد در اواخر ریاست جمهوری ایشان قویاً دلالت بر همپیمانی با رئیس جمهور فعلی دارد...
غافل از آنکه :
و مکروا و مکروالله .....
و صد البته والله خیرالماکرین....
وصدق الله العلی العظیم
حامد
United States
اینکه افراد حکم دادگاه را در عمل به پذیرند هیچ منافاتی با این ندارد که به حکم انتقاد داشته باشند اصلاح طلبان هم هیچ وقت نگفتند که نسبت به احکام دادگاهها هیچ انتقادی نخواهند کرد بلکه گفتند اگر روال قانونی طی شود در عمل خواهند پذیرفت کما اینکه مهدی هاشمی با پای خودش برای اجرای حکمش رفت .
انتقاد به حکم حق، نپذیرفتن حق است. اصلا انتقاد یعنی قبول نداشتن یک چیزی. پس افسادطلبان منتقد قانون، قانون را قبول ندارند.
Romania
با پای خودش؟ مشخصه با پای خودش داره میره !
Romania
ایشون مجبور شده قبول کنه و چاره دیگه ای نداره ... اما اینکه شما میفرمائید منافاتی نداره با اینکه انتقاد کنند بله اما اگر هر کس که در مسئولیتی است بخواهد از قدرت و لابی خودش استفاده کنه و به قوه قضائیه و یا شورای نگهبان انگ بزنه و تهمت بزنه که دیگه سنگ روی سنگ بند نیست و تا حالا هم روال قانونی طی شده اما در این وسط جای اطاعت از قانون شده هوچی گری و شارلاتان بازی
ااگر ...دارد دادگاه را علنی پخش کند تا مشخص بشه که این رای ...
Romania
عزیزان گرفتار شانتاژهای این آدمهای قانون گریز نشوید ... این جماعت فتنه گر و بی درد اگر فرصت پیدا کنند ایران را لانه روباهان و گرگها و شغالها میکنند و مردم را به روز سیاه مینشانند
Romania
مشخص شد کسانی که دادشون بلند بود که چرا سران فتنه محاکمه نمیشن برای چی بوده ؟؟؟ دادگاه بهانه بود میخواستند فریاد در گلو مانده شان را برسر نظام بکشند و قانون برای آنها وقتی خوبه که منافعشون رو تامین کنه و رای باب میلشان !!! اگر خلاف منافشون باشه بده
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
مسئولان از سرنوشت هاشمی درس بگیرن و به مردم خالصانه خدمت کنن که اگه یک قدم کج بردارن به دست همین مردم به نظر ساده به بدترین شکل ادب میشن.
همین قد یافتم که مخالفین هاشمی یک عده شیاد وحقه باز تشریف دارند
جيگر- آقاي خاص
United Kingdom
منم ممنوع التصويرم. حيف كه پسر اون نيستم.
سیددلسوخته
جناب آقای آیت ا.......
واقعا مایه شرمساریست مگر نه این انقلاب اسلامی است و اینجا جمهوری اسلامیست و شما زحمت به ثمر رساندن آن را کشیده اید سئوال اینکه الان که قانون آن که برگرفته از آیات و روایات است و پای فرزند خلافکار شما را گرفته است آن را متهم به بدی و ظلم میکنید چرا از کشتی انقلاب خودتان را پایین آورده اید و بهمراه فرزندتان خدماتتان را پاک میکنید؟
راستی شما که روحانی و طلبه هستید و درس دین و قرآن را خوب میفهمید بر همان کشتی نجات انقلاب ثابت قدم نمیمانید یادتان باشد نوح که فرزندش با بدان نشست و تباه شد هیچ وقت از کشتی هدایت پایین نیامد علی رغم هشدار به فرزندش!!!!!!!
آقای آیت ا...... نوح پیامبر خدا بود و فرزندش فرزند پیامبر خدا شما دارید چه میکنید نکند بخاطر خطای فرزندت شما نیز بازخواست شوید آری قیامت روز خوبی میباشد ( والسلام )
جشن ملي
United Kingdom
امروز را بايد ""روز جشن ملي مبارزه با اختلاس"" ناميد
باشه بهش میگم
Iran, Islamic Republic of
سايت فراماسون ها جهان نيوز
تومیفهمی فراماسون چی هست اصلا؟!؟
Iran, Islamic Republic of
بله که می فهمد ماسون چیست !!!! اگر نمی فهمید که از آنها حقوق نمی گرفت و به نفع آشکارترین رانت خواران ایران، به مردم جفا کشده از هاشمی اهانت نمی کرد و مطلب بزرگتر از عقلش نمی نوشت .....
Iran, Islamic Republic of
اگربه کسی ظلم شد اگر ساکت بنشیند در ظلم ظالم شریک است این سخن معصومین علیهما السلام است است معتقدم اگر آیت الله هاشمی ساکت بنشیند قطعا در ظلم ظالمان شریک شده است. هاشمی جان ما همچنان پشت سرت ایستاده ایم
خیلی پررو اند گستاخهای ...
حاجی ...س دیگه
میگه دیگی برامانجوشه میخام ...
ای وجدانت کجاست؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا اینهمه اصرار ایشان برای پخش کامل فیلم جلسات چرا به نتیجه نمی رسد تا همه چیز مشخص گردد!!!!!
یدالله
بله هاشمی مرد مقاوم تاریخ ..تاریخ قضاوت خواهد کرد که سنگ را بستند وسگ را رها کردند!!!
شهروند درجه چندم
ببین داداش اشتباهی اومدی اینجا
برو همان سایتهایی که جیره خوارطرف هستند این شعارها رو بنویس بیشمار لایک می خوری!
ضمنا در مورد هاشمی کار ازقضاوت تاریخ واین حرفا گذشته وحتی جغرافیا هم قضاوت کرده است!
موسوی
Germany
سلام .من موندم این آدمهای که دیروز برای محاکمه نشدن مهدی هاشمی تمام ارکان نظام اسلامی رو متهم میکردند الان چطور رنگ عوض کردند و الان شدند طرفدار مهدی هاشمی .واقعا اینا دست مردم کوفه رو بستن . چون اونا وقتی امام حسین دعوت به کوفه کردن بعد از اجابت دعوت توسط امام حسین فقط به وعدشون عمل نکردن. دیگه بعدش امام حسین رو متهم نکردند.
باب لرد
Estonia
انشالله روز محاکمه احمدی نژاد هم نزدیکه.
عاشق حسام خوش نویس
دهنتو ببند
هاشمی همچنان نگینی درتاریخ خواهد درخشید وبا فوتهای یک مشت مریض خاموش نخواهد شد
فتنه 88 فتنه اکبر بود
Iran, Islamic Republic of
خیر عزیزم فتنه های اکبرتر هم در راهند ولی به حول و قوّه الهی بر خلاف فتنه ای صدر اسلام همه منجر به افشای ماهیت فتنه گران خواهد انجامید ...
خداوند به این بی بصیرتهایی که اختلاس و ارتشاء و دست داشتن در فتنه 88 را دیدند و حقیقت را نمی فهمند بصیرتی عنایت کند تا عاقبت به خیر شوند این تنها دعایی است که می توانیم در حق این بندگان بی بصیرت انجام دهیم
دادستان بايد عليه آغاز گر فتنه هاي آتي اعلام جرم نمايد
اين آغاز يك فتنه جديد است دادستاني به عنوان مدعي العموم براي خداوند اين بازي كثيف را بر هم بزند
قانون خوبه البته اگر در خدمت ایشان باشد ... مرگ خوبه ولی برای همسایه ... جناب هاشمی این قانون همان قانونی است که 35 سال است بر اساس آن بر مسند قدرت تکیه زده اید و ملت را براساس آن در دادگاه ها به قضاوت نشسته اید .. لطفا شاخه ای را که روی آن نشسته اید نبرید ...
رضا
یک نفر جرمی مرتکب شده خانواده تمکین نمی کنند و توهین به دستگاه قضا یی و رای صادره میکنند یعنی تا کی باید تحمل کرد یعنی نباید جلو اراجیف انها گرفته شود نمیشه رسانه ها رو کنترل کرد دادستان نمیتونه اعلام جرم کنه اگر هرکسی بابت تخلفاتش حکم گرفت باید هجمه راه بیندازه حکم قانونی را قبول نداشته باشه خب بنا بر گفته امام قانون هم ترا قبول ندارد حکمت که بعد از ده سال زندانی گذشت برو لندن قانون اونجا رو قبول داشته باش
کferi
هرکس با محاکمه و یا محکومیت او مخالفه پس باید با محاکمه افرادی شبیه او و منتصب به دولت قبل هم مخالف باشه و این یعنی بازگشت هرج و مرج و آنارشیسم. طبیعی است که آنارشیست ها و اشرافیون مخالف قانون و محاکمه اشراف و مجازات آنها هستند چون با منافع ارباب های قدرت وثروت در تضاد است.
اشرفی
اکثر کسانی که به نحوی با نظام جمهوری اسلامی دارای زاویه می باشند در این اندیشه هستند از ناکامی های سیاسی اقای هاشمی و زندانی شدن فرزندش بهره برداری سیاسی کنند و ایشان را سپری برای فتنه انگیزی های خود قرار دهند اما متاسفانه اقای هاشمی با موضع گیری های نابجای خود جاده را برای بد خواهان نظام هموار می کند و دشمنان سعی می کنند در غالب پشتیبانی از ایشان احساسات درونی وی را برعلیه نظام شعله ور کنند . بنابر این علاوه بر هوشیاری ملت لازم است قوه قضائیه قاطعانه در برابر اینگونه افراد ایستادگی نماید .تا خدای نکرده فتنه ای شکل نگیرد .
فاطمه فدایی امام زمان
سلام.من خیلی خوشحالم به خاطر این حکم البته حقشون بیشتر از اینا بود.واقعا باید تشکر کنیم از قوه قضائیه که این چنین سخت و محکم و با تمام فشارهایی که اقایون بالا بهشون میاوردن ایستادگی کردن و حکم را اجرا کردن اجرتون با خدا و اولاد پیغمبر.یا حق الهم عجل لولیک الفرج مولانا صاحب الزمان
حسین
ولی فک کنم تنها یکی از جرایم این آقا....
چه کارناوال نمایشی ؟؟ این برداشت شماست که می خواهید به افکار عمومی القا کنید و لاغیر .
از منظر خیلی ها این پسری بوده که از خارج برای عدالت و آبروی خانواده خود به ایران بازگشت و خود را به قانون سپرد و سپس با خانواده خود خداحافظی کرد و خود را به زندان معرفی کرد و لذا تنهای تقاضای وی این بود که دارگاهش علنی و بدون سانسور پخش شود تا ملت فهیم ایران پی به واقعیت ببرند اما گویا قوه قضاییه از این موضوع بسیار نگران است !
Iran, Islamic Republic of
مگه ميشه مگه داريم؟!
alireza
Iran, Islamic Republic of
اگر غیرازاین برخورد را از طرف خانواده هاشمی می دیدیم باید تعجب می کردیم . بالخره باید در عمل میزان پایبندی به قانون ایشان را می دیدیم که دیدیم . خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند .
اگه قوه قضاییه راست میگه چرا از علنی شدن دادگاه میترسید.والان هم هز پخش فیلم
Romania
اقایان فکر میکنند این عده که در داخل و خارج در فتنه 88 هواداریشان میکردند پای هواداریشان میمانند اگر خدای نکرده اشوب طلبان به اهدافشان میرسیدتد اول همین افراد را دار میزدند و میگفتند کار انطرفیها است
پیر مرد پر حاشیه
رفتی آب خنک بخوری،یک کار دیگه هم بکن،دوغته بنوش!
خدا لعنتشون کنه که خون شهدا رو پایمال کردن و می کنن و باعث دلسرد شدن جوانان به انقلاب شدن
ماسسن
Iran, Islamic Republic of
متاسفیم در مملکتی زندگی می کنیم که رییس مجمع تشخیص ( مصلحت ) آن خود یک ...تمام عیار است.
بصير
روشن است و روشن تر هم شد بر مردم که فتنه 88 زير نظر مستقيم حاجافا اداره مي شد........................
محمد
این اقا فکر میکنه باز تو مقام ریاست جمهوریش است که امرش مطیع باشد و تورم 80درصدی ایجاد کند برای خوشایند امریکا
Romania
تقصیر مسئولین عزیزه که دادگاه رو علنی نکردند تا دیگه ایشون حرفی برای گفتن نداشته باشند
خدا یک عقل سالمی بده اون تهداد افرادی که هنوز ازهاشمی وخانواده اش حمایت می کنند
حسین
چرا با فائزه رفسنچانی با اون همه چرت و پرتی که تو خیابون ولیعصر گفت برخورد نمیشه...
ماشالا یکی دوتام نیستند این بچه های ناخلف.
فرهاد
نه داداش این جنگ زرگریه ...
از سار کاشان باقرزاده
Germany
هاشمی روی خط درست حمایت از مردم و انقلاب قرار دارد از حرف حق ایشان افرادی می ترسند که جزو نامحرمان و تازه به دوران رسیده ها محسوب می شوند.
جوان روستایی
قط باید به این همه پررویی افرین گفت!!!(جناب اقای هاشمی بنده یک جوان روستایی و از پشت کوه امده هستم،پدرم یک کارگر هست ،از لحاظ اقتصادی در سطح پایینی قرا داریم ،الان هم دنبال کار میگردم نسبتی هم با سران و مدیران مملکت ندارم که به پارتی دلخوش باشم و یا تعریف انچنانی از انها داشته باشم و اتفاقا برخلاف سخن و کلام شما ودرست منطبق با اعمال شما و خانواده تان با مسائل مختلف ریز وکلان با عقل معاشبرخورد میکنم ،ولی با همه این سختی ها یی که هست به حمد الله و به فضل الهی ، به سبب روزی حلالی که خورده ایم هیچ وقت اسلام و قرآن و ائمه (ع)را که شما لق لقه زبانتان هست ،به مشتی پول دزدی از بیت المال که روزی هزاران و شاید چند میلیون افراد روستایی و ستمدیده از امثال شما و فرزندانتان و به استضعاف کشیده شده از طرف هم فکران شما، نمیفروشیم .آری بنده روستای هستم ولی هیچ وقت دزدی نمیکنم ،هیچوقت به خانواده ام خیانت نمیکنم و خدای نکرده و بر فرض محال اگر این کارها را انجام دهم هیچ وقت پدرم به دلیل دین و دنیایش ،از من پشتیبانی نمیکند.و در اخر این که پدر کارگرم به من آموخته که امیر مومنان علی (ع) د ربرابر رای دادگاهی که زره به حقش را از او گرفت تسلیم بود .راستی آقای هاشمی پدرم آیت الله نیست کارگری هست روستایی که مردم به او مشهدی میگویند.
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
با وجود اینکه مدیریت سایت جهان نیوز می خواد طبق آزادی اندیشه و آزاد بودن نظرات، نظرات ملت عزیز و فهیم ایران رو منتشر کنه اما حجم سانسور مشخصه که ملت چقدر از دست این خاندان طلبکار عصبانی هستند که طوری می نویسند که جهان نیوز مجبور به سانسور می شه من به این خانواده از همه چی طلبکار توصیه می کنم که به جای بیانیه نویسی و مدعی شدن با مدیریت جهان نیوز مکاتبه کنه تا اونها اجازه بدن به نظرات مردم بدون سانسور دسترسی پیدا کنن تا از خیال خام محبوبیت بین بیرون و بفهمن ملت چقدر از دست این خاندان عصبانین تا این خاندان برای همیشه مثل یک شهروند عادی و نه طلبکار بشینن زندگی عادی خودشون رو داشته باشن و دست از ...گری بردارن.پیشنهاد منو لطفا منتشر کنید.
رونوشت:
علی اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی
عفت مرعشی
فائزه هاشمی رفسنجانی بهرمانی
فاطمه هاشمی رفسنجانی بهرمانی
محسن هاشمی رفسنجانی بهرمانی
یاسر هاشمی رفسنجانی بهرمانی
مهدی هاشمی رفسنجانی بهرمانی (در زندان اوین)
عاشق حسام خوش نویس
یاد دکتر احمدی نژاد به خیر فرمودند
پسران اقای هاشمی چه می کنند در این مملکت
صدر
Iran, Islamic Republic of
مخاطبین محترم:رفسنجانی و خانواده اش نیز مانند همه ی مردم اول نطفه ای بوده و در آخر لاشه ای خواهند بود...
بهترین توشه برای همه ی ما تقوای الهی و استغفار است که همه باید در راستای آن مهم تلاش نموده و خود و خانواده ی خود را در همه امور اصلاح کنیم انشاا...
ان اکرمکم عندالله اتقاکم