پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۹
۱۶
در آستانه راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن؛

می خواهیم فریاد بزنیم «مرگ بر آمریکا»/ مسؤولان! دریغ نکنید، حس خوبی دارد

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 343090
سابقه راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن از ابتدا تا به امروز روشن است، رساترین فریاد مردم انقلابی ایران در این روز بزرگ، نفی سلطه‌طلبی شیطان بزرگ و شعار مبارک «مرگ بر آمریکا» است.
می خواهیم فریاد بزنیم «مرگ بر آمریکا»/ مسؤولان! دریغ نکنید، حس خوبی دارد
به گزارش جهان، علیرضا قربانی در مطلبی با عنوان «اجازه هست داد بزنیم؟» نوشت:

۱۳ آبان امسال که تقریبا داغش را گذاشتند روی دل ملت، پیدا و پنهان به صراحت یا با پیغام فریاد دیرپای ظلم‌ستیزی ملت ایران را که بیشتر از هر چیزی در شعار انقلابی «مرگ بر آمریکا» متراکم می‌شود را تبدیل کردند به شعار کلی مرگ بر استکبار! هر چند آنها که باید داد می‌زدند، این کار را کردند.

خوشبختانه مذاکرات ژنو هم در دور نخست به نتیجه رسید و صرف نظر از نتایج سیاسی و دیپلماتیک حاصل از آن، در این فاصله نسبتا طولانی از سوم آذر ۹۲ تا کنون، تقریبا هفته و روزی نیست که یکی از مقامات آمریکایی، و گاه در اقداماتی مسابقه‌وار، چند نفری کینه‌توزانه‌ترین عبارات دشمنانه را علیه ایران اسلامی بر زبان نیاورند. آشکارا علیه حقوق حقه مردم ایران سخن می‌گویند و حتی با گستاخی، تمام مشکلات ناشی از برخی تصمیمات مدیریتی در داخل کشور ما برای توزیع سبد کالا را به حساب تأثیرگذاری سیاست‌های خصمانه خودشان علیه دولت و مردم ایران می‌گذارند.

با این همه دعوت رئیس‌ جمهور محترم برای شرکت مردم در تظاهرات روز تاریخی ۲۲ بهمن و تکرار حماسه سیاسی دیگری، و تکرار این دعوت از سوی دیگر مقامات دولتی از جمله وزیر دادگستری که در پاسخ به تهدیدات اخیر معاون وزیر امور خارجه آمریکا گفته‌است: «روسا و مقامات بالاتر از آنها نیز عددی نیستند که بخواهند ایران را تهدید کنند و آنها تاکنون بارها این کار را کرده‌اند و مردم در ۲۲ بهمن امسال نیز مانند سال‌های گذشته پاسخ قاطعی را به آنها خواهند داد.» هم بر ضرورت و اهمیت این موضوع می‌افزاید.

برای نویسنده این سطور جالب بود که در خبری دیدم که حتی دیپلمات خندان این روزهای جمهوری اسلامی یعنی آقای ظریف وزیر امور خارجه هم گویا از ادامه گستاخی مقامات آمریکایی به تنگ آمده‌ است.

وی در عین حال که اظهارات ضد ایرانی مقامات آمریکایی را بیشتر برای مصارف داخلی آمریکا تفسیر کرده ‌است، اما مانند دیگر عضو کابینه دولت یازدهم گفته ‌است که «مردم یک بار دیگر در ۲۲ بهمن پاسخ آنها را خواهند».

سابقه راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن از ابتدا تا به امروز روشن است، رساترین فریاد مردم انقلابی ایران در این روز بزرگ، نفی سلطه‌طلبی شیطان بزرگ و شعار مبارک «مرگ بر آمریکا» است، حالا که آمریکایی‌ها بیشتر و آشکارتر از همیشه بر دشمنی علیه مردم و دولت ایران اصرار دارند، و متاسفانه، پاسخ درخوری از سوی دستگاه‌های رسمی مربوطه دریافت نمی‌کنند، اگر مانعی در مسیر فریاد کاملا مردمی «مرگ بر آمریکا» قرار گیرد، ممکن است دشمن را به این توهم وا دارد که واقعا، حربه‌اش علیه ملت ایران هم کارگر افتاده‌است. البته که کسی نمی‌‌تواند جلوی فریاد خودجوش مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بگیرد، با این وجود چه قدر زیبا و جذاب خواهد بود، اگر مثل خیلی از سال‌های خوب انقلاب شاهد مشت‌های گره کرده مسئولان و مردم در کنار هم برای دفاع از حقوق مردم و پاسخ به یاوه‌های دشمنان باشیم، اجازه دهید با همه وجود، مثل همیشه داد بزنیم مرگ بر آمریکا، شما هم دریغ نکنید؛ مشت‌هایتان را گره کنید و مثل مردم صدایتان را آزاد کنید، خواهید دید چه حس خوبی دارد...

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر آمریکا و مرگ بر همه ی زورگویان و مستکبران عالم !
ماهم خواهیم آمد ومرگ بر آمریکا را سرخواهیم داد.
دانشجو
Russian Federation
شعار ما در 22 بهمن :
مرگ بر آمریکا ...
مرگ بر مزدور آمریکایی..
مرگ بر فتنه گر ...
در جستجوی سبد کالا
Iran, Islamic Republic of
ولی رئیس جمهور محترممون که گفتند شعارها باید با در نظر گرفتن وحدت!!! سر داده شوند!!

این یعنی چی؟؟!!

وحدت با کی؟

با موسوی و کروبی یا آمریکا و اسرائیل؟؟!

یا هردوانه؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
شما وجه مثبتش رو بگیر عزیز.
ما که دعا می کنیم همه اونهایی که اشتباه کردند و فهمیده اند، توبه کنند و برگردند به دامن انقلاب
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام
دلیل از دست رفتن تاثیر مرگ بر آمریکا مستقیما بر عملکرد شما رسانه ای ها بر می گردد.
اگر تأثیر نداشت که آمریکا تلاش نمی کرد ایران رو بیاره پای میز مذاکره؟
اگر تأثیر نداشت که این شعار جهانی نمیشد و محبوبیت آمریکا به وضع فاجعه آمیزی در دنیا کاهش پیدا نمی کرد؟
پس هنوز هم اثر داره که هیچ داره گسترش هم پیدا می کنه
مرگ بر امریکا ........... مرگ بر سازشکار ...........مرگ برضد ولایت فقیه ..........واداه سیاسی اخراج باید گردد..........واداه سیاسی افشا باید گردد.....می میریم می جنگیم ......سازش نمی پذیریم ..........خونی که دررگ ماست هدیه به رهبر ماست
yorop
این شعار بود یا بیانیه ؟
بی سواد
به کوری چشم اونایی که می خوان امریکا رو دوست ملت نشون بدن
مرگ بر امریکا.مرگ بر اسرائیل
Iran, Islamic Republic of
آیا این دولت با شعار دهن پر کن تدبیرش نمی توانست تدبیری بیاندیشد یارانه را قبل یا بعد از 22 بهمن بدهد تا دشمنان حماسه مردم را نتوانند کوچک جلوه دهند.
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
مسئول محترم تدبیر و امید که درصد تدبیر و امیدشان را در توزیع سبد کالا به وضوح به جهانیان نشان دادند لطف کنند و فردا گوشهایشان را بگیرند چون ما ملت فردا می خواهیم هر چه فریاد داریم بر سر آمریکای جنایتکار ( سوگلی دولت تدبیر و امید ) بکشیم
گرفتن حق مردم از ابرقدرت های دنیا تدبیریست که دولت آقای روحانی داشت.حرف زدن و شعار دادن که کاری نداره ... وسط میدون با گردن کلفتهای دنیا جنگیدن و حق مردمو پس گرفتن عرضه میخواد که دولت قبلی نداشت.
Russian Federation
منظورت از عرضه گزینه روی میز که نیست ؟
این انقلاب پشتش به وجود اشخاصی مثل محمد خاتمی ، موسوی ، روحانی و ... گرمه. من به احترام همین انسانها در راهپیمایی 22 بهمن شرکت میکنم.
Russian Federation
نیازی نیست ، جنابعالی منتظر باش هر وقت دستور شورش دادن شرکت کن ...
مزدوری مثل میرحسین درصدد براندازی نظام بودند ...
مـــــــــــــــــرگ بر آمریکا
مـــــــــــــــــرگ بر اسرائیل
مــــــــــــــرگ بر سازشکار