پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۳

انتقاد شدید سید محمد خاتمی از میرحسین موسوی

پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 98550
نارضایتی تشکل های سابقه دار اصلاح طلب از عملکرد موسوی و کروبی چهره تازه ای به خود گرفته است.

در همین زمینه شنیده های خبرنگار جهان حاکی از آنستکه، در یکی از جلسات مجمع روحانیون مبارز که اخیرا برگزار شده و طی آن خاتمی با میرحسین دیداری داشته است ، خاتمی از اتمام حجت با موسوی خبر داده و گفته پیش بینی من اینستکه با این وضعیت تا دو ماه دیگر از اصلاحات چیزی باقی نمی ماند.

بنا بر این گزارش، خاتمی همچنین گفته که میرحسین فکر می کند این اتفاقات به خاطر اوست. من آن موقع اشتباهی کردم و گفتم "یا من یا میرحسین" و حالا این حرف افتاده سر زبان ها و باعث بروز ناراحتی شده است. موسوی دچار توهم شدید شده است.

این در حالی است که ، هر چند سید محمد خاتمی در ماه های ابتدایی پس از انتخابات، از جمله اشخاصی بود که با سخنرانی ها و مواضع خود به برخی جریانات افراطی دامن می زد اما در حال حاضر وی تلاش بسیاری برای بازگشت اصلاح طلبان به فضای سابق از خود نشان داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یک مثال از دامن زدن ایشان به قول شما به فتنه را بیان کنید.
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستانمان در سایت خبری جهان
من هم فکر می کنم آقای خاتمی با بعضی از آقایون قابل مقایسه نیست .
این رو از عملکرد آقایون هم میشه فهمید .
Iran, Islamic Republic of
آره؟ خاتمي فكر كرده با اين عقب نشيني مردم يادشون ميره كه طي 8 ماه پس از انتخابات و جنايتي كه ميرحسين كه يار و ياور خاتميست انجام داد از يادها خواهد رفت.تازه همه فهمبدن "يا من يا ميرحسين"هم در راستاي انقلاب مخملي برنامه ريزي شده بود.پس خواهشا جهت زنده كردن اصلاحات كه اكنون جز جنازه اي كه بوي تعفن به خود گرفته آقاي خاتمي خودشو به آب آتيش نزه.
.
.
.
.
.
.
آقاي خاتمي :"اصلاحات مرد".
Iran, Islamic Republic of
این حرکت تاکتیکی مشابه تصمیمات یک مربی شکست خورد هفوتبال است که به دنبال گل کمتر خوردن است و از افتضاح بیرون بیاید.
Iran, Islamic Republic of
دیگه خیلی دیر شده ماهیت اصلی شما برای همه آشکارشده.فاتحه اصلاحات در روز 22بهمن خوانده شد.
Iran, Islamic Republic of

از آنجا که ..اصل برایشان مقام است « محمد خاتمی » که در آستانه انتخابات با وجود عزمش در نامزدی با درک رأی بالای « دکتر احمدی نژاد » جا خالی داد و « میرحسین »را وارد میدانی کرد که جز بی آبرویی ثمری برایش نداشت حال نیز با سوخته شدن این مهره یعنی خاتمی» برائت کامل از میر حسین نگون بخت نمود تا که به خیال خود با جرم های بزرگی که مرتکب شده بار دیگر بتواند وارد عرصه سیاسی داخل نظام شود .



این در حالی است که خاتمی بارها در آتش اغتشاشات میرحسین وکروبی دمید و پیش از انتخابات نیز یه گفته آقای « صفار هرندی » در سفری که با « علی احمدی » در یک هواپیما قرار گرفته بودند خود به علی احمدی اقرار کرده بود که « آقای احمدی نژاد » چون به محرومان رسیده است رأی بالایی دارد

ولی بازی این بود که میرحسین را که برای چهارسال دیگر رقیب

مشکل سازی برای خاتمی بود را اینگونه خاتمی از سر راه خود

بردارد.
Portugal
جریان اصلاحات تنها با عذرخواهی از ملت و مردم می تواند در کنار مردم مثل اقلیت های دینی زندگی روزمرگی خود را داشته باشد نه اینکه در کورس رقابت های سیاسی باز هم بخواهد عرض اندامی بکند. چرا که ملت بزرگوار این گروه زخمی را ضد ولایت فقیه و امید استکبار و معارضین نظام می داند و بصیرتی که در مردم ما پدید آمده، بعید است اشتباه در انتخاب بکند. چرا که روایت است که مومن یک بار گزیده می شود نه چندبار!. ضمن آنکه امروز مقام عظمای ولایت آب پاکی را روی دست این طیف بی هویت ریخت که افرادی که رای مردم را نمی پذیرند صلاحیت حضور در چارچوب نظام را از دست داده اند. برای آمرزش گناهان اصلاح طلبان فاتحه ای قرائت بفرمائید.
Iran, Islamic Republic of
آقايان خاتمي ، موسوي ، كروبي و .................... بدانند آب رفته به جوي برنمي گردد.
Iran, Islamic Republic of
رفتار خاتمی فقی یک رفتار سیاسی است، اینها هر زمان که اوضاع مساعد شود، دوباره به فتنه انگیزی خواهند پرداخت
اول : همراهي با رهبري
2:برائت از بيگانگان
3: آمادگي براي پذيرش خطاها و تبعات آن
4 : خدا حافظي از عرصه سياست غير ديني و رجوع به منش امام
Iran, Islamic Republic of
خاتمی امیرکبیر زمان است لطفا در مورد این سید بزگوار اینگونه گستاخانه صحبت نکنید
Iran, Islamic Republic of
تو مگر برلب جويي به هوس بنشيني
ورنه هرفتنه كه بيني همه از خود بيني
Iran, Islamic Republic of
کامنت 3: عزیزم سالهاست اصلاح طلبان فقط بصورت دکور در انتخابات شرکت میکنند، گروه تمامیت خواه سالهاست به پیشنهاد شما جامع عمل پوشانیده شده است ، سایت محترم
شما هم از این آب گل آلود ماهی بگیر و حرفهای دلتان را بصورت کامنتها بزن و درج کن، فعلاً دنیا به کامتان میرود ....