سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۲۲
داغ کنيد+ ۰
اجراي نمايش عروسكي «دختر نارنج و ترنج» به كارگرداني سميرا يزدان پژوه از روز گذشته ـ 12 بهمن ماه در تالا هنر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين نمايش توسط دبير بخش عروسكي نخستين جشنواره‌ي دانشگاهي تئاتر سوره – و با حمايت دومين جشنواره‌ي دانشگاهي تئاتر سوره در تالار هنر شهيد شيرودي– خيابان ورزنده به اجراي عمومي درمي‌آيد.

اين نمايش عروسكي منتخب دوازدهمين جشنواره‌ي بين‌المللي نمايش عروسكي تهران است و در گروه تئاتر كفش‌دوزك توليد شده است.

اين نمايش داستان حاكم شهري است كه بعد از چهل ازدواج صاحب فرزند پسري مي‌شود و نذر مي‌كند حاكم شهر 20 سال فراموش مي‌كند كه به نذر خود عمل كند سال 20 تولد پسر حوض‌هاي شهر پر از روغن و عسل مي‌شود و پيرزني از حوض‌ها كوزه‌اش را پر مي‌كند و ماجراهايي پيش مي‌آيد.

متن اين نمايش توسط امين شيرازي نگارش شده و عروسك‌هاي نمايشي توسط هوتن شكيبا، مهيا سيدباقري، بيتا فارستاني، فاطمه ذوقي، شيدا استادنيا، سامان فرشيدنيا گردانده مي‌شود.

همچنين آهنگسازي اين نمايش برعهده‌ي حسين فولادچي طراح نور آن به عهده‌ي مهدي بزرگ‌زاده است.

گفتني است: اجراي اين نمايش يك ماه در ساعت 19 ادامه خواهد داشت


https://jahannews.com/vdciqza3.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

انيال
متن هاي خيلي زيباي داريد