سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۵

روایت CNN از تظاهرات دیروز

سي‌ان‌ان هم در برابر جمعيت تظاهرکنندگان ايراني تسليم شد
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 86400


سي ان ان در گزارشي به نقل از خبرنگارش در تهران اعتراف کرد که صدها هزار ايراني در حمايت از نظام جمهوري اسلامي و نکوهش اغتشاگران در شهرهاي ايران به خيابان ها آمدند.

اين شبکه تلويزيوني آمريکا افزود: شمار جمعيتي که در تهران به خيابانها آمده بودند، چنان زياد بود که حدفاصل ميدان امام حسين تا ميدان انقلاب امکان تردد وجود نداشت.

سي ان ان تصريح کرد: حاميان نظام و دولت جمهوري اسلامي عليه آمريکا , اسرائيل و موسوي شعار مي دادند.

خبرنگار اين شبکه تلويزيوني گزارش داد: زمانيکه از روي پل واقع در خيابان وليعصر به منطقه نگاه کردم، جمعيت از ميدان امام حسين تا ميدان انقلاب يعني مسافتي به طول 11 مايل (18 کيلومتر) موج مي زد.

وي افزود:مي توان به سادگي گفت صدها هزار نفر فقط در تهران در حمايت از دولت و نظام جمهوري اسلامي در راهپيمايي شرکت کردند.

سي ان ان در بخش هاي خبري خود همچنين اعتراف کرد که اين وضعيت در ديگر شهرهاي بزرگ ايران از جمله تبريز, شيراز, اراک و استان هاي گيلان و سيستان و بلوچستان بوجود آمد.

به گزارش اين شبکه تلويزيوني آمريکا، تظاهرکنندگان با اعتراض به آشوبگران و سران فتنه، شعار مي دادند، خوني که در رگ ما است، هديه به رهبر ما است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای ابراهیم نبوی من مقاله شما را خواندم و با حساب شما اعتماد کردم تا اینکه این خبر را خواندم . شما که نبودید امثال من هم نبودند ولی خبر نگار سی ان ان بوده است و شاید منطقی باشد بپذیریم طرفدار راهپیمایان هم نیوده است حال به من بگویید 500 متر شما صحیح است یا 18 کیلومتر سی ان ان؟با همان حساب سر انگشتی شما 2 میلیون در 15 کیلومتر 2.5 میلیون نفر صحیح است یا 20 هزار نفر؟
ما در فیزیک و ریاضی معتقدیم شرایط اولیه نقش مهمی در نتیجه نهایی دارد و اگر شرایط اولیه نا درست باشد به نتیجه نا درست هم منتهی می شود. و برایم خیلی مهم است آمار اولیه درست داشته باشم تا نتیجه نزدیکتر به صحت کسب کنم. شما چی؟
Iran, Islamic Republic of
بازم به سی ان ان بعضی برعکس نخبه از داخل با آماری مضحک و اعلام 500متر !!!!!!!!!!!جمعیت شگفتی ساز شده اند،البته من که از گوگل ارث اندازه گرفتم طول این مسیر نزدیک به ده کیلومتر بود و حسابی سر انگشتی بالغ بر 1.5میلیون نفر.
Iran, Islamic Republic of
مگه میشه واقعیت رو کتمان کرد؟ کسیکه نخواهد واقعیت رو ببینه و حضور مردم رو کمرنگ جلوه بده، قطعا انسان منحرف و مسئله داریه. وگرنه دشمن هم داره به حضور میلیونی مردم اعتراف میکنه.
Iran, Islamic Republic of
باز هم در نتیجه گیری مرضشون رو ریختن:«جمعيت از ميدان امام حسين تا ميدان انقلاب يعني مسافتي به طول 11 مايل موج مي زد.» کجا و «صدها هزار نفر» کجا؟ لااقل 2.5 میلیون آدم اومده بودن
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
سلام
اینکه آنها تسلیم شده اند شکی نیست اما دلیل تسلیم آنها حضور میلیونی ما مردم نبود بلکه آنها پُرو تر و گستاخ تر از این هستند که این حقایق را برای مردم جهان بیان کنند .آنچه که سبب شد آنها این تصاویر را پخش کنند حضور موفق العالم ، پرس تی وی و المنار حزب الله در عرصه رسانه جهانی است که باید بیشتر تقویت شوند. اگر بی بی سی و س ان ان این تصاویر را پخش نمی کردند چون از شبکه های ذکر شده داخلی و حزب الله پخش می شوند سبب می گردد که بی بی سی و سن ان ان مشتری های خود را از دست بدهند
باید دهها برابر جنگ تحمیلی برای فضای رسانه ای هزینه کنیم