دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
۱۱

توصیه یک کارگردان مشهور به میرحسین موسوی

شنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 82188
توصیه یک کارگردان مشهور به میرحسین موسوی
واکنش میرحسین موسوی به هتک حرمت بنیانگذار جمهوری اسلامی توسط تعدادی از دانشجویان هوادار وی، در جای خود جالب توجه بود.

به  گزارش جهان هرچند که مهندس شکست خورده انتخابات، در ادامه روند چند ماه گذشته خود این هتاکی را مشکوک خواند و آن را تلویحاً به مخالفان خود منتسب کرد اما اصل محکوم کردن این اهانت که بر خلاف سایر اصلاح طلبان در اظهارات میرحسین موسوی به آن اشاره شد، اندکی امیدوار کننده تر بود.

با این حال خبرهایی در دست است که نشان می دهد میرحسین موسوی بر خلاف اظهاراتش از کم وکیف اقدامات ساختار شکنانه برخی هوادارانش با خبر بوده است.

  

بنابراین گزارش چندی پیش یکی از کارگردانان متعهد سینما که سابقه دوستی دیرینه با میرحسین موسوی دارد، پس از رویت وضعیت حامیان موسوی در راهپیمایی روز قدس، با لحن اعتراضی به میرحسین مراتب نگرانی شدید خود را از ضد انقلابیونی که خود را حامی موسوی می خوانند اعلام می دارد.

ظاهراً میرحسین موسوی نیز در این دیدار اعلام می دارد که دوست داشته است که به جای سبزهای روز خوار در روز قدس، مخالفانش که از افراد متدین و حزب الهی بودند جزء طرفدارانش می بودند.
 
از سوی دیگر نیز در دیدار چند تن از نمایندگان مجلس با میرحسین در روزهای اولیه پس از انتخابات، این نمایندگان با ارائه گزارشی از وضعیت و اهداف هوادارن موسوی نسبت به اقدامات ساختارشکنانه آنها به وی تذکر می دهند و از وی می خواهند این وضعیت را مدیریت کند، اما کاندیدای شکست خورده انتخابات در جواب اظهار می دارد حتی اگر وی نیز بخواهد هوادارانش این اقدامات خشن را  کنار بگذارند آنها این خواسته را اجابت نخواهند کرد (نقل به مضمون) و بنابراین اعتراف می نماید که رهبری جریان معترض را تشریفاتی بر عهده دارد و حامیانش از وی خط نمی گیرند.

با این حال مشخص نیست میرحسین موسوی که رقبای خود را در انتخابات صریحاً به دروغگویی متهم می کرد، چه اصراری دارد که همچنان بر خلاف اعتقادش، هتاکی های پیاپی هوادارانش را به جریان رقیب منتسب نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هرکس اسم این کارگردان را می داند لطفا اعلام نماید تا مردم بشناسند. باتشکر
Iran, Islamic Republic of
ايول به جنبش سبز.
اين مانكنو نديده بودم.
منم سبزم از اين به بعد.
Iran, Islamic Republic of
یک مشت .... را دور خودش جمع کرده و فکر کرده رهبر یک جنبش است !!!!
Iran, Islamic Republic of
عجب خبرهای نابی که ما حامیان جنبش سبز که نماز هم می خوانیم و در جبهه هم بودیم از آن خبر نداریم. جهان نیوز عزیز از شما تشکر می کنم که ما را به راه اصیل انتخابات بر گرداندید و هرروز باعث ریزش نیروهای طرفدار موسوی می شوید. فقط مانده ام دروغ گویی شما را با کدام اصل شرعی توجیه کنم. من ترجیح می دهم با همین جماعت باشم ولی با جماعت دروغگو، هتاک،سرکوب گر و تهمت زن نباشم.
Iran, Islamic Republic of
گوشه ای از قیافیه کریه این جنبش ضد دین را به نمایش گذاشتید، صدایشان در آمد؛ وای به روزی که خدا در قیامت تمام آن را در جلوی چشمشان به نمایش بگذارد و ازشان حساب بکشد
Iran, Islamic Republic of
هی!تویی که میخوای با این جماعت باشی! کسی برات کارت دعوت نفرستاده بود. هری! خوش اومدی بابا لنگی! جات پیش اون مانکنهای سبزه
Iran, Islamic Republic of
هدف میر حسین نابودی اسلام و ولایت فقیه است.
و این برنامه ها از قبل از انتخابات طراحی شده است.روزی که خاتمی کنار رفت ( چون می دنست رای نمی آورد) و میر حسین را وارد کردن تا شاید رای بیاورد از دوران نخست وزیری در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری بگویید مردم باور کنند که او دنبال رو اندیشه های اما است .
نخست وزیری که در آن زمان به انقلاب ایران تحمیل شد.
...
Iran, Islamic Republic of
ایکاش موسوی با جسارت و شجاعت و با صراحت تمام این توهین ها و هتک حرمتها را محکوم میکرد و خود را و هواداران خود را ازین منجلاب مبری میساخت.ای کاش ادعای خط امامی بودنش که در ایام انتخابات گوش فلک را کر کرده بود،درحد ادعا باقی نمیماند و در عمل نشان میداد که حاضر است جانش را فدای آرمان امام کند، همانگونه که بسیاری از جوانان هم نسل او در دوران جنگ که مهندس به اداره آن مینازد، این کار را بدون هیچ چشم داشت انجام دادند.
امروز دیگر بحث موسوی و هواداران او که به او رای دادند نیست. بلکه موسوی یک یهانه است. بهانه ای برای ابراز وجود یک عده ضد دین. این را به جرات میگویم که یک عده ضد دین. در دوستان من کسانی را میشناسم که اصلا رای ندادند، چه برسد یه اینکه به موسوی رای داده باشند،ولی حالا کاسه داغ تر از آش شده اند و عمدتا افرادی هستند که با ماهیت اسلامی حکومت مخالفند.
ای کاش موسوی میفهمید که خود را به بد کسانی فروخته است.کاش لجاجت دنیوی، موسوی را از سعادت اخروی باز نمیداشت.
Iran, Islamic Republic of
طلای که پاک است چه منتی به خاک است زنده باد جنبش سبز...
Iran, Islamic Republic of
تصویر واضحی از حقیقت جنبش کثیف سبز منتشر کرده اید. جنبشی که از اساس بر دروغ شکل گرفت ولی هر منتقدی را با انگ دروغگویی رد می کند. زمان مسامحه گذشت. باید برخورد کرد. تا کی عده ای قلیل که مهمترین دغدغه شان شهوتشان است همه چیز را به بازی بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به نظر قبلی:::::::

این عکسا دروغه؟؟؟؟؟؟؟

عکس تبلیغات انتخاباتی ساسی مانکنو اون دختره و دو سه نفر دیگه چی؟؟؟؟؟
اصلا همه ی عکسا دروغ!!!!!

دختر پسرایی که روزای قبل از انتخابات تو جمعیت موسوی ها باهم با شال سبز به کمر می رقصیدند چی؟؟؟؟
اینا همش دروغه نه؟؟؟؟؟؟؟
ملتم بلا نسبت خرن دیگه!!!!!!!