کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید مرعشی:

صفدر حسینی جزو سرمایه‌های نظام است/ رئیسی حرف غیرکارشناسی زیاد می‌زند/ به داد جمهوری اسلامی برسیم!

3 مرداد 1401 ساعت 9:52

همه اینها وقتی جالب تر می شود که سیاستمداران اشرافی، فتنه گران سال 88 ، بانیان وضع موجود، دلواپسان نجومی بگیران و... نگران آینده جمهوری اسلامی هستند و می گویند باید به داد جمهوری اسلامی برسیم!


گروه سیاسی جهان نیوز: حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران در گفتگو با فارس، «صفدر حسینی» نجومی بگیر معروف را جزو سرمایه های نظام دانسته است. جالب تر آنکه وی از حضور دختر صفدر حسینی در لیست اصلاح طلبان دفاع کرده و انتخاب او را به دلیل شاستگی می داند. این در حالی است که در برخی لیست های تبلیغاتی اصلاح طلبان در قسمت رزومه فاطمه حسینی، نوشته شده بود «دختر صفدر حسینی»!

مرعشی پیشتر هم گفته بود که باید مجسمه نعمت زاده را از طلا بسازیم و در میادین نصب کنیم!

همه اینها وقتی جالب تر می شود که سیاستمداران اشرافی، فتنه گران سال 88 ، بانیان وضع موجود، دلواپسان نجومی بگیران و...  نگران آینده جمهوری اسلامی هستند و می گویند باید به داد جمهوری اسلامی برسیم!

به گزارش جهان نیوز، گزیده اظهارات مرعشی را در ادامه خواهید خواند:

*بدهی‌ها یکی از آن حرف‌های عجیب و غریب است. کشور یک دارایی و یک موجودی دارد؛ همیشه دولت‌ها یک سری بدهی دارند. دولت آقای ابراهیم رئیسی هم با حجم بالایی از بدهی قطعا دولت را به دولت بعد از خود تحویل خواهد داد و این یک امر جاری است. آقای رئیسی چون تجربه کار اجرایی نداشتند و با دولت آشنا نبوده و نیستند، حرف غیر کارشناسی زیاد می‌زنند و این هم یکی از همان حرف‌های غیر کارشناسی است.

*صفدر حسینی حتماً جزو سرمایه‌های نظام است. اگر حقوق کسی را مصوب کردند و بالا بردند، خود فرد مقصر نیست. اصلاً سهمیه نبود... خانم فاطمه حسینی شایستگی داشت.

*اگر به آینده ایران و جمهوری اسلامی و عزت شخص آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای فکر می‌کنید باید جمع شویم و از او بخواهیم که ورود کنند تا جمهوری اسلامی ریل‌گذاری جدیدی داشته باشد. جمهوری اسلامی باید به خود برگردد. باید محدوده رقابت های سیاسی مشخص شود باید این محدوده منجر به کارآمدی بهتر و بیشتر شود. در فرهنگ و اقتصاد باید ببینیم  چه کاری باید بکنیم که رشد بهتری داشته باشیم. امروز باید به داد جمهوری اسلامی و رهبری برسیم. به والله ارزش ندارد به خاطر امثال من، این کشور ضربه بخورد.

درباره «حسین مرعشی» بیشتر بخوانید:
دولت رئیسی در سالگرد پیروزی چیزی برای افتخار ندارد
بین قالیباف و رئیسی شکاف زیادی وجود دارد!
باید مجسمه نعمت زاده را از طلا بسازیم و در میادین نصب کنیم
احمدی نژاد برای نظام زحمت درست کرد
مردم ولی نعمت هستند اما به آنها انتقاد هم وارد است
هدف ما از انتخاب روحانی ترمیم رابطه با رهبری بود!
نظر موافق رهبری باعث تصویب برجام شد!
زندگی شخصی کوچکی دارم؛ ۱۴ هکتار باغ پسته در رفسنجان

با سانسور می‌خواهند جلوی گسترش اندیشه هاشمی را بگیرند
جمهوری اسلامی سقوط کردنی نیست


کد مطلب: 807132

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/807132/صفدر-حسینی-جزو-سرمایه-های-نظام-رئیسی-حرف-غیرکارشناسی-زیاد-می-زند-جمهوری-اسلامی-برسیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com