کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روایت آمریکایی از اسلام توسط خانم بازیگر

دفاع از شهرام شب‎پره و رابطه آن با نماز!

22 آبان 1396 ساعت 9:38

قرآن کریم فرمود: نماز از فحشاء و منکَر نهی می‎کند. (انَّ الصَلاة تَنهی عَنِ الفَحشاءِ وَ المُنکَر) البته نمازی می‎تواند مقابل گناه بایستد که خودش دچار خمودگی نباشد. انسان اگر واقعاً به نماز پناهنده شود عشق به خواننده فاسد از قلب او بیرون می‎رود.


جهان نیوز - دکتر محمد لطفی زاده: خانم بهنوش بختیاری به تازگی در یک رسانه مجازی به اظهار نظر درباره موضوعات مختلف پرداخته و خود را هم الگوی جوانان معرفی کرده است. وی در این برنامه با انتقاد از آنکه نمی‌تواند در محافل مختلف به راحتی نام شهرام شب‎پره و دیگر خوانندگان لس‎آنجلس نشین را به زبان بیاورد گفته است: ما عروسی‎های زیادی با آهنگ‎های این خواننده‎ها داشته‎ایم. او با تطهیر این خواننده افزود: ایشان برای تعداد زیادی از دختر و پسرها در خارج کشور اشتغال ایجاد کرده و یک کارآفرین در زمینه موسیقی است.
 
تا اینجا که ابراز نظر شخصی است هرچند در یک رسانه عمومی نباید هر اشتباهی را به ذهن مردم وارد کرد اما نکته مُهم‎تر بخشی از اظهارات این بانوی بازیگر است که به موضوع نماز می‎پردازد. وی می‎گوید: من نماز می‎خوانم و لاک دستم را هم برای آن پاک می‎کنم. در این بخش مجری برنامه و ایشان دو نفری با هم می‎گویند: بله اینها (یعنی دفاع از خواننده آنسوی آب) چه ربطی بهم دارند؟
 
مقصود این برنامه آن است که به مخاطب القاء کند شما می‎توانید نماز بخوانید و عاشق شهرام شب‎پره‎ و نظایر این خواننده هم باشید. این دقیقاً همان اسلام آمریکایی است. در این نوع اسلام که بنی‎امیّه هم به آن ملتزم بودند، می‌شود نماز خواند و مشروب هم نوشید. می‌شود نماز خواند و بی‎حجاب بود. می‌شود نماز خواند و اهل مجالس گناه و دلبسته فساد غربی هم بود. خواننده‎ای که منشاء ترویج فساد در جهان است و رقص و اختلاط دختر و پسر و ارتباط با نامحرم را به سادگی رواج می‎دهد چه نسبتی با نماز خواندن دارد؟
 
قرآن کریم فرمود: نماز از فحشاء و منکَر نهی می‎کند. (انَّ الصَلاة تَنهی عَنِ الفَحشاءِ وَ المُنکَر) البته نمازی می‎تواند مقابل گناه بایستد که خودش دچار خمودگی نباشد. انسان اگر واقعاً به نماز پناهنده شود عشق به خواننده فاسد از قلب او بیرون می‎رود. 
 
یادمان نرود که امروز برخی در صدد هستند فرهنگ تسامح و تساهل را ترویج کنند، بدین معنا که برخی گناهان را پشت بعضی واجبات مخفی نمایند و بعد هم خود را مقیّد به مذهب نشان دهند. از یک سو دیگ نذری محرّم را با ملاقه‎ای بزرگ بهم بزنند و عکس سلفی با آن بگیرند و از سوی دیگر زمینه به گناه افتادن بسیاری از جوانان را با بدحجابی و عدم التزام به حُکم صریح قرآن کریم فراهم آورند. این خطر را باید جدی گرفت!


کد مطلب: 565101

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/565101/دفاع-شهرام-شب-پره-رابطه-نماز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com