پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۲

قیمت هویچ گرمازده شد!

يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 497111
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از افزایش ۳ برابری قیمت هویج در بازار خبر داد و گفت: قیمت انگور یاقوتی ۵۰ درصد کاهش یافته است.
به گزارش جهان، سید حسین مهاجران در گفتگو با مهر از افزایش چشمگیر قیمت هویج در بازار خبر داد و اظهارداشت: قیمت این محصول نسبت به هفته قبل افزایش زیادی داشته و از حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومان به ۲۲۰۰ تا ۲۳۰۰ تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اضافه کرد: معمولا وقتی عرضه یک محصول از منطقه‌ای به پایان می‌رسد تا زمانی که توزیع آن از منطقه دیگری آغاز شود، قیمت‌ها بالا می‌رود.

وی همچنین با بیان اینکه قیمت انگور یاقوتی ۵۰ درصد ارزان شده است، گفت: قیمت این میوه نیز بین ۱۷ تا ۱۸ هزارتومان بود که درحال حاضر به ۴ تا ۸ هزارتومان رسیده است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت انواع دیگر میوه و صیفی‌جات را بدین شرح اعلام کرد: هندوانه از ۴۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان، زردآلو از ۳۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان، هلو از ۳۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، ملون ۲۰۰۰ تومان، طالبی ۲۵۰۰ تومان، پیاز از ۵۰۰ تا ۸۰۰ تومان، موز از ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، سیب زمینی نو از ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، گوجه فرنگی از ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان، خیارگلخانه از ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
بخدا اگر درصدی از کم بودن قیمت دست شما باشد شما سیب زمینی کیوی و پرتقال را دفن و نابود کردید به مردم ارزان ندادید خجالت بکشید با سی سال کار توان خرید یه هندوانه را در ماه رمضان ندارم واگذارتان به همین ماه مبارک
انسان
Iran, Islamic Republic of
مبارک باشد آنوقت حقوق من 12درصد زیادشده است