شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تقویت اسراییل با سفره افطاری اعراب!

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 496903
روزنامه کویتی" القبس " ازتوطئه وارد کردن محموله‌های گوشت اسرائیلی به کشورهای حوزه خلیج فارس با همکاری امارات پرده برداشت.
به گزارش جهان،العالم به نقل از روزنامه کویتی " القبس" نوشت: یک کشتی بزرگ به نام "میسورا" که حامل گوسفندهای متعلق به یک شرکت اردنی درکویت بود، از بندر ایلات در سرزمین های اشغالی فلسطین، عازم بندر الشویخ در کویت شد و پس از عبور از بندر العقبه وارد الشویخ شد.

سایت خبری "وطن یغرد خارج السرب" به نقل از روزنامه القبس خاطرنشان کرد که کشتی میسورا از روزهای نهم تا یازدهم ماه جاری به مدت سه روز در سرزمین های اشغالی توقف کرد و از آن جا به بندر العقبه رفت وسپس وارد کویت شد.

به نوشته این روزنامه، آغاز حرکت این کشتی روز 21 آوریل گذشته از استرالیا بود و بعد از آن در بندر ایلات لنگر انداخت و سپس از بندر ایلات به بندر العقبه در اردن رفت و پس از پنج روز ماندن درآن جا عازم بندر الشویخ درکویت شد.

روزنامه القبس در گزارشی مصور با طرح این سوال که آیا این کشتی حامل گاوها و گوسفندهای اسرائیلی به مقصد کویت بوده است، و آیا مجوز محموله به جای اینکه اسرائیلی باشد، به مجوز اردنی تغییر کرده است؟ افزود: آیا گوشت های اسرائیلی در سفره های افطار در ماه رمضان خواهد بود؟!

این اطلاعات همزمان با گزارش پایگاه معروف انگلیسی " میدل ایست" ارائه شده که اعلام کرده است شیخ منصور بن زائد معاون نخست وزیر امارات  و وزیر امور ریاست، مالک شرکتی است که گوشت گاور به تل آویو وارد می کند.

براساس گزارش میدل ایست، این مسئول رده بالای اماراتی، معاون رئیس شرکتی بزرگ است که علیرغم نبود روابط رسمی میان ابوظبی و تل آویو، مخفیانه درزمینه صادرات چارپایان به بازار اسرائیل و واردات گوشت اسرائیل فعالیت می کند.

میدل ایست نوشت " 40 درصد از سهام شرکت " مستقبل الامارات " ازآن شیخ منصور است.

شرکت مسقبل الامارت یک شرکت مواد غذایی است که معامله های بزرگ و پیچیده تجاری با شریک اسرائیلی خود که با پسر ارییل شارون نخست وزیر سابق اسرائیل درارتباط است، برقرار کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *