جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲۳

واکنش"حسینی"به‌تمسخرضدانقلاب بخاطر ارادتش به امام زمان(عج)

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 495139
شهاب حسینی گفت: اگر خداوند بخواهد آتش خشم و غضب و حسد تبدیل به گلستان می‌شود، همانگونه که برای ابراهیم شد.
واکنش"حسینی"به‌تمسخرضدانقلاب بخاطر ارادتش به امام زمان(عج)
به گزارش جهان به نقل از راه دانا، شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص جنگ روانی که علیه تقدیم جایزه‌اش به ساحت مقدس امام زمان(عج) به راه افتاده است، گفت: کوچکترین اهمیتی به این موضوعات نمی‌دهم؛ اگر خداوند بخواهد آتش خشم و غضب و حسد تبدیل به گلستان می‌شود، همانگونه که برای ابراهیم شد.

وی در ادامه بیان کرد: نه تایید این افراد من را خوشحال و نه تکذیبشان من را ناراحت میکند.

پس از دریافت نخل طلای کن توسط شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون ایران، این هنرمند متعهد در نشست خبری فیلم فروشنده این جایزه را به ساحت مقدس امام زمان(عج) تقدیم کرد.

حسینی در این نشست گفت: به خاطر همزمان دریافت شدن جایزه کن با شب میلاد امام زمان (عج)، این جایزه را با کمال احترام و افتخار به آستان مقدس حضرت صاحب الزمان در جمکران  تقدیم می‌کنم .

این سخن شهاب حسینی در رسانه ها بازتاب های مختلفی داشت. اکثر مردم دین دار ایران اسلامی از این اقدام تمجید کرده و این کار را برازنده هنرمندی متعهد دانستند.

اما جریان ضد انقلاب مانند همیشه که از هر فرصتی در جهت تخریب انقلاب اسلامی و هنرمندان متعهد به اسلام ناب محمدی استفاده می کند؛ ایجاد جنگ روانی بر علیه این اقدام شهاب حسینی را آغاز کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *