شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

اصلاحات فتیله خود در مجلس پایین کشید

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 494481
نشریات زنجیره‌ای با پیش‌بینی ناکامی اصلاح‌طلبان در انتخابات هیئت رئیسه مجلس، دیروز ریل خود را عوض کردند و این موضوع را به بوته فراموشی سپردند!
اصلاحات فتیله خود در مجلس پایین کشید
به گزارش  جهان به نقل از کیهان، در حالی که این روزنامه‌ها تا چند روز پیش دم از پیروزی در انتخابات و ریاست عارف با 168 رای می‌زدند، دیروز (یک روز مانده به انتخابات هیئت رئیسه) خط این روزنامه‌ها به طور هماهنگ عوض شد.

روزنامه‌های مذکور با انتشار یکنواخت تصور حضور هاشمی، روحانی و سیدحسن خمینی در مجلس تیترهای مشترکی از این قبیل را انتخاب کرده‌اند:

- هفت صبح: مجلس میانه‌روها

- شهروند: مجلس دهم؛ پایان تندروی‌، آغاز اعتدال

- فرهیختگان: تشکیل مجلس میانه‌روها

- اعتماد: معماران مجلس اعتدال در روز افتتاح

- آفتاب یزد: پایان روزهای ملال‌آور

- شرق: زنگ امید در بهارستان


به نظر می‌رسد این قبیل تیترها برای تشفی خاطر و روان درمانی مخاطبان از همه جا بی‌خبر است که پس از چند ماه لغزخوانی و لاف پیروزی مدعیان اصلاح‌‌طلبان، اکنون تعلق 9 کرسی از 12 کرسی هیئت رئیسه به اصولگرایان را مشاهده می‌کنند.

عارف در وزن‌کشی دیروز و در مقابل 173 رای لاریجانی، بیش از 103 رای کسب نکرد و از ریاست هیئت رئیسه موقت بازماند.

افراطیون اصرار داشتند ابقای لاریجانی در ریاست را محافظه‌کاری و انتخاب عارف را تغییر جا بزنند اما آنچه معلوم است آنها کمترین موفقیتی به دست نیاورده‌اند ضمن اینکه همین طیف پیش از این عارف را اصلاح‌طلب بدلی توصیف می‌کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *