پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

علت تاخير پرداخت بدهی موسسه میزان

دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب: 493083
مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی گفت: بازداشت عوامل میزان و مشکلات قانونی املاک پروسه پرداخت را طولانی كرده است.
به گزارش جهان، علی رسولیان در گفتگو با مهر در خصوص پرداخت مطالبات موسسه منحله میزان اظهار کرد: بانک صادرات تمامی مطالبات زیر ۴۰ میلیون تومان را پرداخت کرده است و برای مطالبات بالای ۴۰ میلیون تومان هم به هر نفر ۱۲ میلیون تومان پرداخت شده است.
 
وی با بیان اینکه تا اموال و دارایی های میزان منتقل نشود و به سقف مشخص نرسد بانک صادرات نمی تواند پرداخت سپرده های میزان را آغازکند؛ تصریح کرد: این سقف بستگی به میزان انتقال دارد و تا زمانی که نقل و انتقال صورت نگیرد بانک صادرات نمی تواند سپرده های مردم را پرداخت کند.
 
رسولیان در خصوص زمانبر بودن پرداخت ها به مردم بیان کرد: با توجه به اینکه پرداختی های مردم، تسهیلات و یا املاک هستند؛ با مشکلات قانونی از جمله با شهرداری مواجهند و نیز تعدادی از عوامل موسسه میزان در بازداشت هستند پروسه پرداخت را طولانی کرده است و موجب شده تا بانک صادرات نتواند سپرده های مردم را پرداخت کند.
 
وی با بیان اینکه هیئت تصفیه میزان و استانداری به فرایند نقل و انتقال املاک میزان نظارت دارند، عنوان کرد: تا این پروسه قانونی طی نشود بانک صادرات نمی تواند مطالبات مردم را پرداخت کند.
 
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان‌رضوی در خصوص مقدار سپرده های میزان نزد بانک صادرات گفت: هر مقدار که پول به بانک صادرات واریز شود؛ با انتشار اطلاعیه ای آن را به سپرده گذاران پرداخت می کند و در حال حاضر هیچ پولی از مطالبات مردم نزد بانک صادرات نیست.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *