پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

برگزاری اولین آزمون مهارت فنی و حرفه ای

شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 492479
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اقلید از برگزاری مرحله نخست آزمون هماهنگ مهارت‌های فنی و حرفه‌ای سال 95 با شرکت 301 نفر در روزهای پایانی اردیبهشت‌ماه امسال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش جهان، سید عباس راسخ امروز در گفت‌وگو با فارس در حاشیه برگزاری نخستین مرحله آزمون هماهنگ مهارت و صلاحیت فنی و حرفه‌ای در سال 95 از شرکت 301 نفر در این مرحله از آزمون خبر داد.

وی عنوان داشت: 230 زن و 71 مرد در مرحله نخست آزمون هماهنگ مهارت‌های فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اقلید با اشاره به برگزاری این آزمون در 38 رشته بیان داشت: بیشترین تعداد داوطلبان و حرفه‌آموزان در رشته‌های مانتودوز، رایانه‌کار ICDL درجه یک و دو، طراحی گرافیک رایانه‌ای، پرورش‌دهنده قارچ دکمه‌ای، آرایشگر زنانه، کیف‌دوز، سرویس و نگهداری خودرو، نقاشی روی چرم، جوشکاری با فرایند قوس الکتریکی دستی، مدیریت و برنامه‌ریزی امور خانواده، بافنده پوشاک نوزاد و کودکان، قالیباف درجه دو و صنعت ساختمان در آزمون مرحله نخست مهارت‌های فنی و حرفه‌ای سال جاری شرکت کرده‌اند.

راسخ بابیان اینکه داوطلبان این آزمون از حرفه‌آموزان آموزشگاه‌های آزاد، مراکز آموزشی ثابت فنی و حرفه‌ای برادران و خواهران اقلید، هنرستان‌های آموزش‌وپرورش و مراکز آموزش روستایی و عشایری هستند از برگزاری این آزمون در پنج حوزه شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، آزمون هماهنگ مرحله نخست مهارت‌های فنی و حرفه‌ای امسال، 30 و  31 اردیبهشت‌ماه در مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای اقلید و حوزه‌های آسپاس، شهر میان، حسن‌آباد و خنجشت برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *