پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مجتهد:ولیعهد سعودی معتاد است!

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب: 490272
پایگاه رسانه ای مجتهد که هر از گاهی اسرار مرتبط با خاندان آل سعود را منتشر می کند، در جدیدترین افشاگری خود از اعتیاد شاهزاده سعودی پرده برداشت.
به گزارش جهان، مهر به نقل از العهد خبرداد: «مجتهد» که افشا کننده اسرار خاندان آل سعود است، در جدیدترین افشاگری خود از یکی از ویژگی های «محمد بن نایف» شاهزاده عالی رتبه سعودی پرده برداشت.
 
بر اساس این گزارش مجتهد اعلام کرد که «محمد بن نایف» به مواد مخدر معتاد است و در زمان حیات پدرش 2 مرتبه در اروپا تحت درمان قرار گرفته است اما هر بار مجددا به اعتیاد بازگشته است.
 
در ادامه این پایگاه افشا کننده تصریح کرد: تاجران بزرگ مواد مخدر در عربستان سعودی وابسته به آل سعود هستند و برای واردات و توزیع این مواد دارای مصونیت هستند.
 
گفتنی است پیش از این جان کری وزیر خارجه آمریکا در دیداری که با بن سلمان داشته است صراحتا به وی اعلام کرده که محمد بن نایف خط قرمز آمریکا است.
 
بن نایف از چهل سال پیش در ارتباط با گروههای تکفیری مهارت زیادی کسب کرده است، زیرا پدر او سالها وزیر کشور عربستان بود و بن نایف نیز عملا از ۱۵ سال پیش جای پدرش را گرفت زیرا وی از سال ۲۰۰۰ در بستر بیماری بود و دیگر قادر به اداره وزارت کشور نبود.
 
سفرهای پی در پی محمد بن سلمان به مسکو و پیشنهاد معاملات تسلیحاتی با روسیه و نیز ورود شتاب زده و محاسبه نشده او به  جنگ علیه یمن موجب تقویت حمایت آمریکا از بن نایف شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *