سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۱

شانه‌خالی‌کردن یک‌اصلاح‌طلب‌دردفاع ازبرجام

سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 488797
سعید لیلاز رئیس کمیته اقتصادی حزب کارگزاران که بنا بود امروز با سید یاسر جبرائیلی معاون خبرگزاری فارس درباره فرجام اقتصادی برجام مناظره کند، در محل مناظره حاضر نشد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ساعت 15 امروز بنا بود مناظره ای با موضوع «فرجام اقتصادی برجام»‌ در دانشگاه شاهد میان سید یاسر جبرائیلی و سعید لیلاز برگزار شود که به گفته مجری مراسم علی رغم وعده ای که لیلاز برای حضور در این مراسم داده بود، در زمان شروع مراسم حضور نیافت و به تماس های تلفنی برگزارکنندگان نیز پاسخ نگفت.

جبرائیلی که به دعوت مجری دقایقی برای دانشجویان صحبت کرد، درباره حضور نیافتن لیلاز در این مناظره گفت:‌ بنده آقای لیلاز را درک می کنم. حضور نیافتن ایشان دو احتمال می تواند داشته باشد. نخست اینکه برجام، فرجام اقتصادی خاصی ندارد که حامیان آن توان دفاع از آن را داشته باشد؛ ثانیا دوستان اصلاح طلب معمولا انسان های تابع تشکیلات خود هستند و اگر به آنها گفته شود کاری نکنید نمی‌کنند؛ تبعیت هم نکنند به سرنوشت خانم راستگو دچار می شوند.

علی اکبر دولابی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم انسانی دانشگاه شاهد در این باره به خبرنگار فارس گفت:با دفتر آقای لیلاز از هفته قبل مکاتبات رسمی داشتیم؛‌ هم با مسئول دفتر ایشان و هم با شخص خودشان صحبت کردیم که قرار بر حضور ایشان شد. خبر این مناظره نیز در تمام رسانه‌ها منتشر شده بود.

آقای لیلاز حتی گفتند شاید با 20 دقیقه تاخیر به مراسم برسند، و ما گفتیم تا جمعیت بیایند این تاخیر در شروع مراسم طبیعی است. اما از حدود 20 دقیقه قبل از برنامه که تماس گرفتیم دیگر نه ایشان و نه مسئول دفترشان پاسخگوی تماس مکرر ما نبودند.

دولابی ادامه داد:‌نمی دانم ایشان چرا نیامدند اما با این کار هم وقت آقای جبرائیلی و هم وقت دانشجویان را گرفتند. البته بنظر من در درجه اول شخصیت خودشان آسیب دید. اینکار عدم احترام به دانشجو بود. بهتر بود قبلش حداقل اطلاع می دادند که نمی آیند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباس صفوی
Iran, Islamic Republic of
امام رضا (ع) : انسان پیمان شکن از پیشامد بد در امان نیست .